Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Jehovan todistajat  (Luettu 6923 kertaa)

simmo

  • Vieras
Jehovan todistajat
..pitäis laittaa kuriin.Kun nykyään on paljon yksinäisiä vanhuksia,niin he ovat myös joutuneet tästä syystä jehovalaisten aivopesun uhriksi.
Moni heistä ahdistuu,heitä kuullessaan,mutta vanhukset ovat arkoja ajamaan ketään pois kodistaan.Jehovalaiset tulevat kotiin ystävänä ja ovat alussa hyvinkin ystäviä, mutta vanhus ei pääse heistä koskaan eroon,jos ei uskalla tehdä,kuten minä tein.Tästä on jo monta vuotta kun heitä alkoi lappaa kodissamme.Ajattelin katsoa homman loppuun ja kuun
telin muutamat tunnit heitä hyvinkin "nöyränä".Sitten tuli vaihe,että mun olis pitänyt lähteä seurakuntaan,jossa tämä lopullinen kääntymys olisi tapahtunut, niin minä paljastin heille itseni.
Sanoin,etten ollut uskonut sanaakaan sitä mitä he olivat opettaneet.Pystyin Raamatulla kumoamaan heidän väitteensä,Myöskin Jehova sanan.No nehän ällistyi täysin,kun kerroin, että olen tullut uskoon jo v.82,Israelissa ja että olen pahoillani tästä heidän toiminnastaan,kun he yrittävät käännyttää väkisin ihmisiä.Jehovalaiset ovat julmia niille,jotka hylkäävät heidät.Vaikka tämä olisi kuulunut heidän vartiotorniseuraansa kuinka kauan,niin luopumisen jälkeen häntä kohdellaan kuin hylkiötä ;D- On sanomattakin selvää,että simmon kodissa ei käy enää koskaan heikäläistä  eikä mua paljon tervehditä.Ei se mittään,mua tervehtii tämän kunnan kaikki laitapuolen kulukijat ja se riittää mulle ;D

simmo

  • Vieras
Vs: Jehovan todistajat
Nuo kaksi naurunaamaa olisi pitänyt olla >:( >:(-dementia iski,sori.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Jehovan todistajat
..pitäis laittaa kuriin.Kun nykyään on paljon yksinäisiä vanhuksia,niin he ovat myös joutuneet tästä syystä jehovalaisten aivopesun uhriksi.
Moni heistä ahdistuu,heitä kuullessaan,mutta vanhukset ovat arkoja ajamaan ketään pois kodistaan.Jehovalaiset tulevat kotiin ystävänä ja ovat alussa hyvinkin ystäviä, mutta vanhus ei pääse heistä koskaan eroon,jos ei uskalla tehdä,kuten minä tein.Tästä on jo monta vuotta kun heitä alkoi lappaa kodissamme.Ajattelin katsoa homman loppuun ja kuun
telin muutamat tunnit heitä hyvinkin "nöyränä".Sitten tuli vaihe,että mun olis pitänyt lähteä seurakuntaan,jossa tämä lopullinen kääntymys olisi tapahtunut, niin minä paljastin heille itseni.
Sanoin,etten ollut uskonut sanaakaan sitä mitä he olivat opettaneet.Pystyin Raamatulla kumoamaan heidän väitteensä,Myöskin Jehova sanan.No nehän ällistyi täysin,kun kerroin, että olen tullut uskoon jo v.82,Israelissa ja että olen pahoillani tästä heidän toiminnastaan,kun he yrittävät käännyttää väkisin ihmisiä.Jehovalaiset ovat julmia niille,jotka hylkäävät heidät.Vaikka tämä olisi kuulunut heidän vartiotorniseuraansa kuinka kauan,niin luopumisen jälkeen häntä kohdellaan kuin hylkiötä ;D- On sanomattakin selvää,että simmon kodissa ei käy enää koskaan heikäläistä  eikä mua paljon tervehditä.Ei se mittään,mua tervehtii tämän kunnan kaikki laitapuolen kulukijat ja se riittää mulle ;D

  Meillä on porttikielto jehovalaisille, kulkukauppiaille, kerjäläisille,(myös yhteisvastuu kerjäläiset) kepulaaset vaalimainostajat, ym  ;D ;D ;D

Nikujussi

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 54
Vs: Jehovan todistajat
Kyllä joku kunnioitus pitäs antaa itsekunkin omalle vakaumukselle eikä hyökätä varsinki heikossa kunnossa olevan kimppuun kuten mainitsemillasi henkilöillä näkyy tässä reviiripiirisä olevan tapana (ehkä samojakin kuin teillä.) Esim. kun isäni kuoli yksin jäänyttä äitiäni alkoivat piirittää riesaksi saakka, mummu ei uskaltanut suoraan ajaa pois vaan koetti piiloutua ja vältellä lähes päivittäin käyviä "kulkukauppiaita". Jäin ykspäivä kytikselle ja kun saapuivat pidin oman saarnani, eivät ole senjälkeen vierailleet, kirjanpitoon on kaiketi merkattu kielto.
Pitääkö muuten paikkansa Yli 70-vuotiaista olevat rekisterit, nämä ovat riistaa.

Joskus on pohittu urheiluseurassa josko lähtisimmä lauantaisin samalla tavalla käännyttämään kuntoilemaan heikompikuntoiseksi arvioimiamme kansalaisia, mikä olisi vastaanotto.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Jehovan todistajat
Haukkuva koira on hyvä ja väsymätön keskustelukumppani. Vielä kätevämpi olisi nauhoittaa koiran louskutusta ja kytkeä nauhoite pyörimään ovikellon nappulasta  ;)

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Jehovan todistajat
Meillä on porttikielto jehovalaisille, kulkukauppiaille, kerjäläisille,(myös yhteisvastuu kerjäläiset) kepulaaset vaalimainostajat, ym 
Eihän teilä muutenkaan kukkaan käy. Koska SDPedellä ei ole ystäviä...     ;)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Jehovan todistajat
Meillä on porttikielto jehovalaisille, kulkukauppiaille, kerjäläisille,(myös yhteisvastuu kerjäläiset) kepulaaset vaalimainostajat, ym 
Eihän teilä muutenkaan kukkaan käy. Koska SDPedellä ei ole ystäviä...     ;)

Haastemies vierailee säännöllisesti, mutta sitä ei kyltit pysäytä ...

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Jehovan todistajat
Meillä on porttikielto jehovalaisille, kulkukauppiaille, kerjäläisille,(myös yhteisvastuu kerjäläiset) kepulaaset vaalimainostajat, ym 
Eihän teilä muutenkaan kukkaan käy. Koska SDPedellä ei ole ystäviä...     ;)

Haastemies vierailee säännöllisesti, mutta sitä ei kyltit pysäytä ...

ei ihme teillä kepulaisilla mtk - tyypeillä jotka ajelevat toisten taimikossa kelkalla :P

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Jehovan todistajat
Haukkuva koira on hyvä ja väsymätön keskustelukumppani. Vielä kätevämpi olisi nauhoittaa koiran louskutusta ja kytkeä nauhoite pyörimään ovikellon nappulasta  ;)

Auttaisko, jos ripustais portin pieleen JoHaRan kuvan, alle teksti "TÄÄLLÄ VARTIOIN MINÄ"  :D ;D

Sitten rupeaisi ovella kiehnaamaan missejä ja mallityttöjä  8)

sorkkis

  • Vieras
Vs: Jehovan todistajat
Haukkuva koira on hyvä ja väsymätön keskustelukumppani. Vielä kätevämpi olisi nauhoittaa koiran louskutusta ja kytkeä nauhoite pyörimään ovikellon nappulasta  ;)

Auttaisko, jos ripustais portin pieleen JoHaRan kuvan, alle teksti "TÄÄLLÄ VARTIOIN MINÄ"  :D ;D

Sitten rupeaisi ovella kiehnaamaan missejä ja mallityttöjä  8)
Varoittavaa esimerkkiä katsomassa .  :D

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: Jehovan todistajat
Nykyään pitäis olla aitan seinäs "varo koiraa" kyltin tilalla "varo isäntää" taulu,
nää Jahvet alkaa aika nopeesti harventaa käyntiään kun järkkää kunnon vastaanoton
jollekin porukalle, samoon romaanit pakkaa muistamaan "hullun isännän..."
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Jehovan todistajat
Meillä on porttikielto jehovalaisille, kulkukauppiaille, kerjäläisille,(myös yhteisvastuu kerjäläiset) kepulaaset vaalimainostajat, ym 
Eihän teilä muutenkaan kukkaan käy. Koska SDPedellä ei ole ystäviä...     ;)

  Mää oon pitäny ystävät lähellä ja viholliset kaukana.  ;D ;D ;D

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Jehovan todistajat
Meillä on porttikielto jehovalaisille, kulkukauppiaille, kerjäläisille,(myös yhteisvastuu kerjäläiset) kepulaaset vaalimainostajat, ym 
Eihän teilä muutenkaan kukkaan käy. Koska SDPedellä ei ole ystäviä...     ;)

  Mää oon pitäny ystävät lähellä ja viholliset kaukana. 
Oot siis muuttanu Kuslahdelle. Tai Lohojammmaalle... ???     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Aulis Anttila

  • Vieras
Ulkopolitiikkaa...
Mää oon pitäny ystävät lähellä ja viholliset kaukana.  ;D ;D ;D

UKK:n ulkopoliittinen viisaus  :P :P   ;D ;D

Viimeksi muokattu: 08.02.11 - klo:17:19 kirjoittanut Aulis Anttila

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Ulkopolitiikkaa...
Mää oon pitäny ystävät lähellä ja viholliset kaukana.  ;D ;D ;D

UKK:n ulkopoliittinen viisaus  :P :P   ;D ;D

millaisia ulko- viisauksia kokoomuksella on,,,,kysyppä vaikka ex - ulkoministeri kanervalta ???