Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Syy miksi Hornborg sai kenkää  (Luettu 5471 kertaa)

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Syy miksi Hornborg sai kenkää
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/paauutiset/02/fi_FI/Hornborg_muuttaisi_maataloustukialueita/

Eihän tuollainen ajatusmalli sovi johtalle etujärjestössä, jonka tarkoituksena on ajaa kaikkien etuja, tasapuolisesti. ;D ;D ;D

Toista se on nykyisen puh.joht. marttilan aika, jona ymmärrettiin kaataa Tornion navettahankekkin, etteivät sieltä etelästä tule raatamaan itseään näännyksiin.

minä-itte

• Vieras
Vs: Syy miksi Hornborg sai kenkää
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/paauutiset/02/fi_FI/Hornborg_muuttaisi_maataloustukialueita/

Eihän tuollainen ajatusmalli sovi johtalle etujärjestössä, jonka tarkoituksena on ajaa kaikkien etuja, tasapuolisesti. ;D ;D ;D

Toista se on nykyisen puh.joht. marttilan aika, jona ymmärrettiin kaataa Tornion navettahankekkin, etteivät sieltä etelästä tule raatamaan itseään näännyksiin.

MTK on menneen ajan "etujärjestö".

Nyt vetelee kelkkareittejä viljelijäväestön maille, pakkolunastamalla.

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

[/quote]

Ajalta jolloin oli"omat osuuskunnat"ja maataloustuloneuvottelut...

koponen

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Herrasmies kiireestä kantapäähän

Nyt vetelee kelkkareittejä viljelijäväestön maille, pakkolunastamalla.

Sori vaan minä-itte vihtori sinä kasvat jo paskahorsmaa  haudassa ja MTK on vielä voimissan puolustamassa viljelijän asiaa.

;D ;D ;D ;D ;D
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi.

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Sori vaan minä-itte vihtori sinä kasvat jo paskahorsmaa  haudassa ja MTK on vielä voimissan puolustamassa viljelijän asiaa.

[/quote]

Meikäläisen praktiikan aikana en ole vielä havainnut moista..

emo-heikki

• Vieras
Niin, saakohan Suomi ihan pelkästään omalla päätösellä esim. laajentaa C-aluetta ????
Epäilen ettei onnistu ...

minä-itte

• Vieras
Niin, saakohan Suomi ihan pelkästään omalla päätösellä esim. laajentaa C-aluetta ????
Epäilen ettei onnistu ...

Voi pyhä yksinkertaisuus!

Hornborg esittää C-alueen kaventamista.

Herra Heinamaki

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ei tukialueita tarvitse muuttaa. Kansallisten tukein osalta voidaan yksinkertaisesti maksaa C1:lle sama kuin B:lle. Investointitukien ja kiintiöiden kanssa olisi sitten kyllä viilaamista ja yhdenmukaistamista kovasti.

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Niin. Kannattaa todella lukea se koko Horny(b)orgian haastattelu siit Maatilan Pervosta...  :o
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

SomeBody77

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Niin. Kannattaa todella lukea se koko Horny(b)orgian haastattelu siit Maatilan Pervosta...  :o
Luin aamulla, mut mun mielestä ei siinä ollut mitään typerää lausuttu. Hyviä totuuksia.
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille

JoHaRa

• Vieras
Luin aamulla, mut mun mielestä ei siinä ollut mitään typerää lausuttu. Hyviä totuuksia.

Kääk! Minua kyllä kauhistutti ajatus "alle 20 hehtaarin viljatilojen" muuttamisesta maatalousmuseoiksi. Maksettaisiin tukea koneiden rasvailuista ja ylläpidosta. Uskallan väittää että turhempaakin maataloustukea Suomessa on kuin suorat kasvinviljelyn hehtaarituet  :o Se nyt sentään jokainen hehtaari tuottaa myytävää. Eli tilanne on toinen kuin vaikka LHP:lla, perinnebiotoopilla tai jollain eläimellä joka ei tuota kuin jalanjälkiä vatukkoon  :o
Ymmärrän kyllä että ei pikkutila maksa veroja/ha samaa tahtia kuin iso tai että pienten tilojen merkitys on vähäinen...

pötsjölööm

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Hornborg puhuu täyttä asiaa.  ;D Kun näennäisviljellään harakan paskalla, ja puidaan bögballen säiliöllinen jyviä seuraavan kevään kylvöihin, niin ei siinä voi oikeen tuottamisesta puhua. Itse otan riemumielin tuollaisen valmistuen, niin ei tarvitse turhaan esittää viljelevänsä.

emo-heikki

• Vieras

Tuli luettua, jostakinhan se keskustelu on aina polkaistava käyntiin ...

UCD

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kääk! Minua kyllä kauhistutti ajatus "alle 20 hehtaarin viljatilojen" muuttamisesta maatalousmuseoiksi. Maksettaisiin tukea koneiden rasvailuista ja ylläpidosta.

Kun kerran mikelle oli nyt munaa sanoa tukialueista jotain, niin olisi voinut odottaa, että sanoisi jotain ihan muuta näistä pikkupuuhaloisiskin. Yhtä mtk-kerettiläistä olisi vihdoin todeta, että puuhaloinnin pyhittäminen joutaa loppua!
 8)
Tuet joutaa lähteä heti, kun puuhaloistelu loppuu.

Losers always whine about their best. Winners go home and f*ck the prom queen ....