Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe PAAVO-PARKA kovan on...  (Luettu 2893 kertaa)

Kobra

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • TEUTSI ON RAUTAA
PAAVO-PARKA kovan on...
Olihan Pate elementissaan tuossa Ruubenin ohojelmassa. Kehtaa se olla meleko poeka..

Sammaa katekorijaa tuon Soenin Timpan kaaa. Kyllä niiltä kummaltaki on Herra hävyltä hannan katkassu! -kele
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

minä-itte

• Vieras
Vs: PAAVO-PARKA kovan on...
Juu, Pate oli heti perään Pimiä-Pääskysaari- ohjelmassa.

Pate ei itse tajunnut, kuinka hänelle naurettiin ja pistettiin halvalla. 

...enää puuttui, että Pate olisi vanhasta muistista vaatinut YYA-sopimuksen jatkamista 50 vuodella.

Oikein sääliksi kävi reppanaa....joku voisi kertoa hänelle, että Neuvostoliittoa ei enää ole ja YYA-sopimuskin on jo lakannut olemasta...

Aulis Anttila

• Vieras
Paavo...
Eduskunnan entinen puhemies Paavo Lipponen ei ollut niiden henkilöiden joukossa, jotka saivat suoraan presidentin kansliasta muistion presidentti Tarja Halosen ja Venäjän presidentti Vladimir Putinin tapaamisesta. STT:n saamasta kyseisen muistion jakelulistasta käy ilmi, että tieto presidenttien tapaamisen sisällöstä välitettiin muun muassa ulkoministeriöön mutta ei eduskunnan puhemiehelle.
+
...ja ensimmäinen epäilty on tietysti Martti "Golgatan Olga" Manninen  ;D ;D ;D

emo-heikki

• Vieras
Vs: Paavo...
Eduskunnan entinen puhemies Paavo Lipponen ei ollut niiden henkilöiden joukossa, jotka saivat suoraan presidentin kansliasta muistion presidentti Tarja Halosen ja Venäjän presidentti Vladimir Putinin tapaamisesta. STT:n saamasta kyseisen muistion jakelulistasta käy ilmi, että tieto presidenttien tapaamisen sisällöstä välitettiin muun muassa ulkoministeriöön mutta ei eduskunnan puhemiehelle.
+
...ja ensimmäinen epäilty on tietysti Martti "Golgatan Olga" Manninen  ;D ;D ;D

Eiköhän se muistio ole kiertänyt demareiden puoluetoimistossa ja Paavo sen sieltä saanut ????

pavo heskanen

• Vieras
..Tänään tarvitaankin uutta kärpässieni reseptiä..enste yx asperiini...ja kupponen kaffeeta...ja sorraa sekä sepeliä  väylälle mistä pääsemme pirsseillämme pihaan..ohos vaimon tekeleellä oli pipareita purkillinen...nami..

Pate Mustajärvi saattaa laulaa..ja tämä..Karjalainen jolla on kilolasit etsii..väinöä..

Viimeksi muokattu: 05.02.11 - klo:09:28 kirjoittanut pavo heskanen

simmo

• Vieras
Olihan Pate elementissaan tuossa Ruubenin ohojelmassa. Kehtaa se olla meleko poeka..

Sammaa katekorijaa tuon Soenin Timpan kaaa. Kyllä niiltä kummaltaki on Herra hävyltä hannan katkassu! -kele
-kyllä ne molemmat voittaa viisaudessa tämän palstan kirjoittajan,ja fiksuudessa >:(

emo-heikki

• Vieras
..Tänään tarvitaankin uutta kärpässieni reseptiä..enste yx asperiini...ja kupponen kaffeeta...ja sorraa sekä sepeliä  väylälle mistä pääsemme pirsseillämme pihaan..ohos vaimon tekeleellä oli pipareita purkillinen...nami..

Pate Mustajärvi saattaa laulaa..ja tämä..Karjalainen jolla on kilolasit etsii..väinöä..

Sait sitten eukolta piparia ...

Kobra

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • TEUTSI ON RAUTAA

-kyllä ne molemmat voittaa viisaudessa tämän palstan kirjoittajan,ja fiksuudessa >:(

Ketähän tuo simmo mahtaa tarkottaa? Ittijäänkö vae minä-itteesä. Voe, voe koetas pikkusen skarpata, jos se siitä...
----

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

ilmoittihan se paavo olevansa b-mies  ???

simmo

• Vieras

Ketähän tuo simmo mahtaa tarkottaa? Ittijäänkö vae minä-itteesä. Voe, voe koetas pikkusen skarpata, jos se siitä...
[/quote]--sulla ei tosiaankaan lanttu enää leikkaa ;D

Kobra

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • TEUTSI ON RAUTAA
Timppa saattaa olla VC-mies. Mahasta päätellen.
----

emo-heikki

• Vieras

--sulla ei tosiaankaan lanttu enää leikkaa ;D
[/quote]

Niin, ehkä se on jo niin, että silloin harvoin kuin se sitten leikkaa, niin se leikkaa vaan kiinni ...

Kobra

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • TEUTSI ON RAUTAA
Sama kae se mulle! Ehän minnoo pyrkinykkää kansanevustajaksi. Kotitarveviisaotta on aevan nokko mullaki. Se riittää.
----

emo-heikki

• Vieras
Sama kae se mulle! Ehän minnoo pyrkinykkää kansanevustajaksi. Kotitarveviisaotta on aevan nokko mullaki. Se riittää.

Totta, siinä ei suuri vahinko tule, vaikka joku maajussi jonkun asian välillä kämmäisikin, mutta tuolla politiikan puolella, maksajia ollaan me muut, kun ne jonkun asian kunnolla kämmäävät ...