Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe 10 "huonoa" ruokaa, jotka tekevät sinulle hyvää  (Luettu 1867 kertaa)

Aulis Anttila

• Vieras
Paskan marjat...
Vs: 10 "huonoa" ruokaa, jotka tekevät sinulle hyvää
http://www.iltalehti.fi/ruoka/2011020413125191_ru.shtml   :)

Ihan umpipaska lista, perkele, juu  ;D ;D ;D

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
Siis toi listahan on tarkoitettu täyspäisille terveellistä ruokavaliota noudattaville. Nyt moni ajattelee että voi jee, nyt mä voin syödä mitä haluan.....

jeep

• Vieras
Siis toi listahan on tarkoitettu täyspäisille terveellistä ruokavaliota noudattaville. Nyt moni ajattelee että voi jee, nyt mä voin syödä mitä haluan.....
:D

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....

No ei tuo ole välttämättä naurun asia. Väitän että aika harva edes ymmärtää millainen hänen päivittäinen ruokavalionsa tulisi olla kussakin elämänvaiheessa ja sen toteuttaminen onkin sitten oma haasteensa.....

jeep

• Vieras

No ei tuo ole välttämättä naurun asia. Väitän että aika harva edes ymmärtää millainen hänen päivittäinen ruokavalionsa tulisi olla kussakin elämänvaiheessa ja sen toteuttaminen onkin sitten oma haasteensa.....
Eikö muka tiedä, onhan kansanterveyslaitos .uskan kanssa pitänyt siitä huolen jo toistakymmnentä vuotta, että suomenkansa syö terveellisesti, ja sinä luomujussi vielä väität että harva ymmärtää millainen päivittäinen ruokavalio tulisi olla kussakin elämänvaiheessa.  Sen toteuttaminen onkin jo sitten oma haasteensa.......... :D

Nykyinen kouluruoka ei ole välttämättä naurun asia ;) Mutta eikö se ole nyky suositusten mukainen  ????

Hyvä että edes jotain terveellistä, nauru kuulema pidentää ikää ;) :D

Ja "sikapiikki" päälle, ja vielä väität että harva edes ymmärtää ;D

Viimeksi muokattu: 04.02.11 - klo:18:16 kirjoittanut jeep

jeep

• Vieras
Mitä seuraavaksi ?

Jätkä

• Vieras

Aloitappa Luomujussi uusi ketju Otsikolla "Terveellinen lounas/päivällinen" Koko kattaus juomineen ja resepteineen niin muutkin huomaavat miten helppoa terveellisen ja maittavan ruuan valmistus.

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....

Aloitappa Luomujussi uusi ketju Otsikolla "Terveellinen lounas/päivällinen" Koko kattaus juomineen ja resepteineen niin muutkin huomaavat miten helppoa terveellisen ja maittavan ruuan valmistus.

Minä en ole onnekseni vastuussa kansanterveydestä mutta olen puolestasi tosi onnellinen jos omalta osaltasi kysyt että noudatatko terveellistä monipuolista ruokavaliota ja mieluiten sitä myös noudatat ja myös käyt verenpaine ja kolestrolimittauksissa. Nämä nyt sattuvat olemaan meidän työikäisten suurimmat terveysuhat....

jeep

• Vieras

Minä en ole onnekseni vastuussa kansanterveydestä mutta olen puolestasi tosi onnellinen jos omalta osaltasi kysyt että noudatatko terveellistä monipuolista ruokavaliota ja mieluiten sitä myös noudatat ja myös käyt verenpaine ja kolestrolimittauksissa. Nämä nyt sattuvat olemaan meidän työikäisten suurimmat terveysuhat....
Suurin työikäisten ja samalla myös koko kansan terveysuhka on, se oman "pururadan" käyttäminen. Antti Heikkilä yrittää kertoa asiat yksinkertaisesti, koska hän on huomannut kuinka kansa on jo aivopesty, Heikkilä yrittää valistamalla estää sitä, koko kansalle "salaa" suoritettavaa LOBOTOMIAA! Ken tajuu, niillä geeneillä on vielä tulevaisuus, ja se on rikkaus.