Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe ruoan hinnasta..  (Luettu 1537 kertaa)

nänninnyplääjä

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
ruoan hinnasta..
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

Zetor

• Vieras
Vs: ruoan hinnasta..
siitä ottaa välistä ensin kesko ja sok ja sitte yara ja neste shell ja lukoil ja sitte verottaja ja tukkurit ja muutama muu. Katotaan mitä jää.

Naturalis

• Vieras
Jos rahalla saa niin ruoka on liian halpaa... (Vanha sos.dem sananlasku.) ;D

JoHaRa

• Vieras
http://yle.fi/uutiset/ulkomaat/2011/02/fao_ruoan_hinta_ennatyskorkealla_2338949.html?origin=rss

eipä oo vielä omassa kukkarossa näkyny ennätyshintoja.. ???

Mulla kyllä näkyy  ??? Lompsa on vielä tyhjempi kuin ennen  ;D

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • You're a slave to money then you die
Mä en ole käyttänyt lompsaa enää moneen vuoteen, kaikki mahtuu taskunpohjalle...  ;D
Nothing is Something Worth Doing

gutiguti

• Vieras
Valintaperuste on hinta.

JoHaRa

• Vieras
Valintaperuste on hinta.

Aina kalleinta  8)

gutiguti

• Vieras
Valintaperuste on hinta.

Aina kalleinta  8)
Maitohyllyllä kuluttajan valinta osuu kuitenkin useimmiten juuri halvimpaan vaihtoehtoon. GMO tekniikalla voidaan tuottaa edullista ruokaa maailman köyhimmillekkin, jotka kärsivät eniten ruuan ollessa juuri nyt loppumaisimmillaan. Yleisestä uutisoinnista huolimatta, todellisuudessa GMO:ta hyödyntävissä maissa tuottajat ova pärjänneet taloudellisesti paremmin. Mm GMO soijan tavanomaisen markkinahintaero on kasvanut aiemmasta.

Viimeksi muokattu: 04.02.11 - klo:11:07 kirjoittanut gutiguti

JoHaRa

• Vieras
Valintaperuste on hinta.

Aina kalleinta  8)
Maitohyllyllä kuluttajan valinta osuu kuitenkin useimmiten juuri halvimpaan vaihtoehtoon. GMO tekniikalla voidaan tuottaa edullista ruokaa maailman köyhimmillekkin, jotka kärsivät eniten ruuan ollessa juuri nyt loppumaisimmillaan. Yleisestä uutisoinnista huolimatta, todellisuudessa GMO:ta hyödyntävissä maissa tuottajat ova pärjänneet taloudellisesti paremmin. Mm GMO soijan tavanomaisen markkinahintaero on kasvanut aiemmasta.

Mä ostan aina kalleinta maitoa ja kotimaista muutenkin  8) Enkä viitsi valittaa pikkuasioista  8)

Aulis Anttila

• Vieras
Osteskelu...
Valintaperuste on hinta.
Aina kalleinta  8)
Mä ostan aina kalleinta maitoa ja kotimaista muutenkin  8) Enkä viitsi valittaa pikkuasioista  8)

...ja oot helevetin kova valehtelemaan  ;D ;D ;D