Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Jätevesisekoilu jatkuu  (Luettu 3496 kertaa)

minä-itte

  • Vieras

Viimeksi muokattu: 03.02.11 - klo:14:26 kirjoittanut minä-itte

minä-itte

  • Vieras
Vs: Jätevesisekoilu jatkuu
Siinä Lehtomäelle päänsärkyä ja Ben saa v...tuilla.

minä-itte

  • Vieras
Vs: Jätevesisekoilu jatkuu
Noh, onneksi Lehtomäki ei ole vaalien jälkeen hallituksessa eikä todennäköisesti edes Eduskunnassa.

koponen

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1379
  • Herrasmies kiireestä kantapäähän
Vs: Jätevesisekoilu jatkuu
Seurataan nyt jännityksellä  mihin tämä paska -itälä lahjoillaan melkein pystyy, eikös se jo melkein kerinnyt maataloudenkin lahjoillan pelastaan, vai mitä minä-itte vihtori?

                 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi.

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Jätevesisekoilu jatkuu
Itälä pienpuhdistamobisneksen asialla kun vaatii sitä merkintää. Itse tehtyyn imeytyskenttään kun sitä ei tarvita. Kako on kapitalistiverenimijöiden puolue!
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

Aulis Anttila

  • Vieras
Puolueet...
Kako on kapitalistiverenimijöiden puolue!

Onneks Kokoomus ei sentään oo agraarisosialistinen hurmosliike, joka rahoitti takavuosina toimintansa Neuvostoliiton ruplilla... ja nyt säätiö- ja lahjomarikoksilla  :o :o :o

gutiguti

  • Vieras
Vs: Jätevesisekoilu jatkuu
Kokoomus on lähettänyt komissiolle kirjeen ja pyyttää ettei jätevesien sakokaivokäsittelyä ja maaimeytystä tulisi hyväksyä.

Bentti

  • Vieras
Vs: Jätevesisekoilu jatkuu
Nyt kun EU sotketaan tähän soppaan mukaan,  niin sieltä tulee kohta semmoset direktiivit, että  se vanhakin jätevesiasetus on sen rinnalla  lasten leikkiä.

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Jätevesisekoilu jatkuu
Keksiä ny hlevtin äkkiä joku virka johneki kiribatin taakse, johon tuon valonkantajan voisi valita ikivirkaan.

Sehän stana kouhkoo tuolla menolla joka mökin huussin alle pakolliseksi jonkin sinkillä verhoillun sinetöidyn säiliön.

Tuon säiliön saisi tietenkin kuljettaa vain ranskalaisella ydinjätejunalla euroopassa sijaitsevaan loppusijoituspaikkaan.

Ja siihen perustettavaan virkaan vuorottelujärjestelmä vuoroviikoin toteutettuna. Kahdelle.

Niin kukako se toinen.

No sepähän, joka mielii sinne eurooppaan.

Pankkiiriksi.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

minä-itte

  • Vieras
Vs: Jätevesisekoilu jatkuu
Nyt kun EU sotketaan tähän soppaan mukaan,  niin sieltä tulee kohta semmoset direktiivit, että  se vanhakin jätevesiasetus on sen rinnalla  lasten leikkiä.

LOL

ehkä SKN laittaa Yaran ryppäriin loppuu paskan tulo

Tarkoitatko Monsanto?

http://fi.wikipedia.org/wiki/Monsanto

gutiguti

  • Vieras
Vs: Jätevesisekoilu jatkuu
Kokoomus populisoi jätevesiasialla ja toisaalta valiokunnissa ajaa  jätevesibusineksessa mukana olevan vaalirahoittajansa asiaa. Kokoomus on kirjelmöinyt jo komissiolle ja vaatinut sakokaivojen ja maahan imeyttämisen kieltämistä.

Zetor

  • Vieras
Vs: Jätevesisekoilu jatkuu
Nyt kun EU sotketaan tähän soppaan mukaan,  niin sieltä tulee kohta semmoset direktiivit, että  se vanhakin jätevesiasetus on sen rinnalla  lasten leikkiä.



LOL

ehkä SKN laittaa Yaran ryppäriin loppuu paskan tulo

Zetor

  • Vieras
Vs: Jätevesisekoilu jatkuu
Nyt kun EU sotketaan tähän soppaan mukaan,  niin sieltä tulee kohta semmoset direktiivit, että  se vanhakin jätevesiasetus on sen rinnalla  lasten leikkiä.

LOL

ehkä SKN laittaa Yaran ryppäriin loppuu paskan tulo

Tarkoitatko Monsanto?

http://fi.wikipedia.org/wiki/Monsanto


mistä tiesit, että aion kirjoittaa noin?

minä-itte

  • Vieras
Vs: Jätevesisekoilu jatkuu
Kokoomus populisoi jätevesiasialla ja toisaalta valiokunnissa ajaa  jätevesibusineksessa mukana olevan vaalirahoittajansa asiaa. Kokoomus on kirjelmöinyt jo komissiolle ja vaatinut sakokaivojen ja maahan imeyttämisen kieltämistä.

Eiköhän se suurin "pienpuhdistamojen" valmistaja ole Kepulandiassa...

jeep

  • Vieras
Vs: Jätevesisekoilu jatkuu
Siinä Lehtomäelle päänsärkyä ja Ben saa v...tuilla.
Hoh hoijaa ::)