Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Miten määritellään protkoparoni ja täppäri  (Luettu 11966 kertaa)

Marttila

• Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
Tyypilliset kaksi sanaa joita agrossa viljellään.kuka osaa määritellä nuo oikein hyvin.pistetäänpä ylös muutakin agroslangia.

Aulis Anttila

• Vieras
...pistetäänpä ylös muutakin agroslangia...
Sekulisakki  ???   ;D ;D ;D

bouli

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Luomulissu

• Vieras
Tyypilliset kaksi sanaa joita agrossa viljellään.kuka osaa määritellä nuo oikein hyvin.pistetäänpä ylös muutakin agroslangia.
  Timppaaaaa !!!        Kokkareen kakkakikkare. :D

Menneisyydenkaipuu

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Laudātor temporis āctī
Suurin virhe on käyttää sanoja protkoparoni ja täppäri samassa lauseessa.  ;D ;D Ellei satu olemaan täppäri joka levittää protkoparonin alaisten tuottamia tulosteita pilkkahintaan protkoparonin pelloille.

Mutta missään tilanteessa protkoparoni ei ole täppäri eikä täppäri protkoparoni. Siitä pitää huolen viimeistään Biolan.  ;D ;D Ja ehkä hieman jopa Kekkiläkin.

MOT
Poliittinen *****.

koivumaki

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Suurin virhe on käyttää sanoja protkoparoni ja täppäri samassa lauseessa.  ;D ;D Ellei satu olemaan täppäri joka levittää protkoparonin alaisten tuottamia tulosteita pilkkahintaan protkoparonin pelloille.

Mutta missään tilanteessa protkoparoni ei ole täppäri eikä täppäri protkoparoni. Siitä pitää huolen viimeistään Biolan.  ;D ;D Ja ehkä hieman jopa Kekkiläkin.

MOT

--Jawohl,täytyy myöntää jotta hiukkasen meni hilseen ylitte tämä tuloste ;D

m.myyttinen

• Vieras

MOT
yks kakkaa,kaks kakkaa :D

emo-heikki

• Vieras
En muista nähneeni koskaan protkoparonia livenä, ei niitä täälläpäin ole, tosin voihan niitä Levillä olla ryyppämässä, mutta silloin en vaan ole niitä tunnistanu muiden tosi rahamiesten joukosta ....
Täppäreitä niinkin näkyy ????

koivumaki

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Vs: ...pistetäänpä ylös muutakin agroslangia...

---AHuuHAnttila on myös agron sekulisoopatavaramerkki ;)

JoHaRa

• Vieras
Mä olen protkotäppäri.On 1 kana ja 1 kukko. Kana ei ole muninut ainakaan kahteen vuoteen. Kukko osaa sentään kiekua. Ja silti on helevetinmoinen lannanlevityskalusto noita varten  :D

Aulis Anttila

• Vieras
Vs: ...pistetäänpä ylös muutakin agroslangia...
---AHuuHAnttila on myös agron sekulisoopatavaramerkki ;)

Pooooohoooojanmaan Puhtipöllö - ken hän lienee  ;D ;D ;D

Herra Heinamaki

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Miten määritellään protkoparoni ja täppäri
En muista nähneeni koskaan protkoparonia livenä, ei niitä täälläpäin ole, tosin voihan niitä Levillä olla ryyppämässä, mutta silloin en vaan ole niitä tunnistanu muiden tosi rahamiesten joukosta ....
Täppäreitä niinkin näkyy ????

Protkoparonit asioivat suoraan MMM:n kanssa. Ne eivät tarvitse mitään etujärjestöjä.

Näin sanoi eräs maitotilallinen naapurikunnasta.

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • You're a slave to money then you die
Mä olen protkotäppäri.On 1 kana ja 1 kukko. Kana ei ole muninut ainakaan kahteen vuoteen. Kukko osaa sentään kiekua. Ja silti on helevetinmoinen lannanlevityskalusto noita varten  :D
Kylän isoin kottikärry ja lumilapio?  ;D

- Täppäri on henkilö joka käyttää enemmän aikaa keskusliikkeen konekuvaston tutkimiseen kuin tilansa taloustilanteen selvittämiseen.
- Täppäri myöskin valittaa maanviljelijän elämän kurjuutta ja sitä kuuluisaa neljän euron tuntipalka, muttei huomaa että ne tuntipalkasta puuttuvat 15 euroa makaa konehallissa.
- Ja lopuksi ettei täppäri näyttäisi ihan toopelta kun 50 ha tilalla on kalustoa 1000 viljelyksiä varten, niin täppäri alkaa urakoitsijaksi, sitten alkaa loppu olemaankin jo lähellä.  ;D
- täppärin lempisanontoja on, työt pitää saada tehtyä tehokkaasti ja oikeaan aikaan, tällä lausahduksella itselleen voi perustella vaikka mitä hankintoja.
- täppäri tehostaa kaikkea muuta, paitsi rahan tuottamista.

Viimeksi muokattu: 02.02.11 - klo:11:31 kirjoittanut supersammakko

Nothing is Something Worth Doing

Mato

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
Mä olen protkotäppäri.On 1 kana ja 1 kukko. Kana ei ole muninut ainakaan kahteen vuoteen. Kukko osaa sentään kiekua. Ja silti on helevetinmoinen lannanlevityskalusto noita varten  :D

Et o harkinnu kukon vaihtoa?

JoHaRa

• Vieras

Et o harkinnu kukon vaihtoa?

Ei se kukon vika ole jos kana on maho  :D