Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe uusi navetta 2  (Luettu 12668 kertaa)

vms1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6759
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
uusi navetta 2
Niin jatketaan vähän kun tuo edellinen meni niin pitkäks.

Eli tossa kun noita kustannuksia on vatvottu niin olisiko mahdollista että vaikka työllistäis kolme monikäyttöistä timpuria jotka osais myös hitsin käytön. Kun tota puuta hieman on niin sahailis puutavarat ja talvella hitsailis parsirakenteet ja portit kokoon. Ei tarttis hirveesti säästellä raudassa mutta ei galvanisois vaan pelkästään maalailis. Sitten nää samat kaverit pystyttäis navetan ja välttelis kaikkien tuotteiden ostoa. Ainoastaan kattopellit ja betonin + muut kiinnitystarvikkeet mutta ajatuksena olis että ,uuten tekis kaikki rakenteet itse. Saisko tästä halvemman ja tarpeeksi kestävän ratkaisun.
Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.

1cowman

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 85
Vs: uusi navetta 2
Meinasitkos timpurit pitää ruokapalkalla?
Voi olla ettei sittenkään työteho yllä teollisen kustannustehokkuuden tasolle.

jylperö

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1255
Vs: uusi navetta 2
säästöä jos haluaa niin eikun ostelemaan parsi rakenteita ritilöitä sun muuta käytettynä
suuri osa aivan hyvää tavaraa
Tietysti nuin kun tekee niin eipä ole kovin komia näytellä vieraille mutta toimii aivan yhtä hyvin

Vastaranta

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 902
Vs: uusi navetta 2
Niin jatketaan vähän kun tuo edellinen meni niin pitkäks.

Eli tossa kun noita kustannuksia on vatvottu niin olisiko mahdollista että vaikka työllistäis kolme monikäyttöistä timpuria jotka osais myös hitsin käytön. Kun tota puuta hieman on niin sahailis puutavarat ja talvella hitsailis parsirakenteet ja portit kokoon. Ei tarttis hirveesti säästellä raudassa mutta ei galvanisois vaan pelkästään maalailis. Sitten nää samat kaverit pystyttäis navetan ja välttelis kaikkien tuotteiden ostoa. Ainoastaan kattopellit ja betonin + muut kiinnitystarvikkeet mutta ajatuksena olis että ,uuten tekis kaikki rakenteet itse. Saisko tästä halvemman ja tarpeeksi kestävän ratkaisun.

Ite kun tekee, saa sellasen ku tulee  ;D ;D ;D

Nii ja toi galvanointi ei ole hirmusen kallista, jos oikeesti alat itse hitsailla...
uskoo olevansa niin ainutlaatuinen, että häntä voivat ymmärtää vain muut huomattavat henkilöt tai instituutiot

JoHaRa

  • Vieras
Vs: uusi navetta 2
Palkkaa sorkkis hitsailemaan talveksi. Meet sitten keväällä katsomaan onko rautaa vielä jäljellä  ;D

Rähmis

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 38
Vs: uusi navetta 2
Tai kysyt tarjousta eräältä iisalmelaiselta kalustevalmistajalta 8) Mieti sen jälkeen kannattaako itse alkaa räkimään parsia kokoon. Tuntus aika hullulta alkaa itse tekemään, no jokkainen tyylillään..
Saletisti natsaa!

sorkkis

  • Vieras
Vs: uusi navetta 2
Palkkaa sorkkis hitsailemaan talveksi. Meet sitten keväällä katsomaan onko rautaa vielä jäljellä  ;D

Keväällä kun saan uuden invertterin irti olen vapaa  ;)

Turkka

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 526
Vs: uusi navetta 2
Palkkaa sorkkis hitsailemaan talveksi. Meet sitten keväällä katsomaan onko rautaa vielä jäljellä  ;D

Keväällä kun saan uuden invertterin irti olen vapaa  ;)
sorkkis hitsaamaan uudella ainasehetkentoimii-invertterillä tuntitöinä,ennen kevättä on pitäny tilata rautaa jo rekallinen lisää....

JoHaRa

  • Vieras
Vs: uusi navetta 2
Palkkaa sorkkis hitsailemaan talveksi. Meet sitten keväällä katsomaan onko rautaa vielä jäljellä  ;D

Keväällä kun saan uuden invertterin irti olen vapaa  ;)

Täh! Minkä ostat. Laita yv.

mikko9b

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1159
  • Agronet - epäsosiaalinen media?
Vs: uusi navetta 2
Tai kysyt tarjousta eräältä iisalmelaiselta kalustevalmistajalta 8) Mieti sen jälkeen kannattaako itse alkaa räkimään parsia kokoon. Tuntus aika hullulta alkaa itse tekemään, no jokkainen tyylillään..

viimeinen toimituspäivä kannattaa vain ajoitaa vähintään 6 kk ennen tarvetta.. ;D ;D ;)
anteeksi, kirotukshärötykset, oikoluku kaipaa selkeästi treeniä :-)

Paalinpyörittäjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6908
Vs: uusi navetta 2
Käytetty kama ei kelpaa tuettuun rakentamiseen..

realisti

  • Vieras
Vs: uusi navetta 2
Käytetty kama ei kelpaa tuettuun rakentamiseen..
käyhän se, mutta sitä osiota ei vaan tueta.

jylperö

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1255
Vs: uusi navetta 2
ei tarvitse kelvatakkaan kun ostaessa hinta murto-osan uudesta

Imme

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 775
  • "Lasten tekemät lahjat on rakkaimpia" Apple
Vs: uusi navetta 2
Käytetty kama ei kelpaa tuettuun rakentamiseen..

Eikö sitä tuetakin jos voi todentaa ettei niitä ole tuettu aiemmin?
Jos kyseessä on asia, jonka voi ratkaista rahalla, niin ei ole kyse ongelmasta vaan rahasta.

JIIWEE

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1200
Vs: uusi navetta 2
säästöä jos haluaa niin eikun ostelemaan parsi rakenteita ritilöitä sun muuta käytettynä
suuri osa aivan hyvää tavaraa
Tietysti nuin kun tekee niin eipä ole kovin komia näytellä vieraille mutta toimii aivan yhtä hyvin
Liukas ritilä tuskin kovin toimiva vielä kun se taattaua suomialaatua se yleensä kierokin. Vanhemman malliset parrenerottajat harvemmin eläinystävällisiä. No suuri osa uusistakin vailla järkeä väännetty. Mutta toki kannatta käyttää edeullisia vaihtoehtoja aina kun mahdollista