Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Se olikin vain taitavaa huumoria!  (Luettu 950 kertaa)

Luomulissu

• Vieras
Se olikin vain taitavaa huumoria!
Keskon Halmesmäki Ylelle:
Huumori on taitolaji

Perjantai 28.1.2011 klo 22.51

Keskon pääjohtajan Matti Halmesmäen mukaan hänen tarkoituksenaan oli kohdella vieraita myönteisesti ja arvostavasti, kertoo Yle Uutiset.

Tasa-arvoministeri: Selitä vitsisi Halmesmäki!

Kiusallinen kommentti Kiviniemestä: "Kokovartaloministeri"

Halmesmäki sanoo, että Kaupan päivässä ajankohtaisia asioita voidaan käsitellä myös viihdyttävästi. Hänen mukaansa puhe oli mietitty kokonaisuus.

- Huumori on taitolaji, Keskon pääjohtaja kirjoittaa sähköpostissaan Ylelle.

Kohu syntyi, kun Halmesmäki totesi Keskon Kaupan päivässä, että Mari Kiviniemi (kesk) voisi pääministerin sijaan olla kokovartaloministeri. Keskon viestintäjohtajan Paavo Moilasen mukaan Halmesmäen puheet on irrotettu asiayhteydestään.

Keskon Kaupan päivässä oli yli 700 kutsuvierasta, ja tilaisuuden pääpuhujana esiintyi Kiviniemi.

Lähde: Yle.fi

emo-heikki

• Vieras
Vs: Se olikin vain taitavaa huumoria!
Mikä tossa niin ihmeellistä on, keskon pääjohtaja ei ole poliitikko, joten sen puheita ei voi oikein käsitellä noin yliherkällä asenteella, huumoria se vaan oli, minun mielestä ...
Vaikken ollu edes paikalla ????

sorkkis

• Vieras
Mikä tossa niin ihmeellistä on, keskon pääjohtaja ei ole poliitikko, joten sen puheita ei voi oikein käsitellä noin yliherkällä asenteella, huumoria se vaan oli, minun mielestä ...

Ei tiukkapipoiset Naiset huumoria ymmärrä .

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

nuo ovat joskus vaikeita asioita;  huomata  pitäisi, muttei  liikaa ja mainitakin pitäisi
mutta sopivasti

mutta varjele meitä noilta yliymmärtäviltä kepulaisilta