Joo, mutta mä tarkoitin ihan kirjaimellisesti napaa. Siinä sunkin suojakerroin on varmaan melko ohut ja paikka herkkä. Tai mistä mä sun napas tietäisin, nöyhtää pullollaan kumminkin ja kauheet karvat hidastamassa tikan vauhtia... yäk.
Lainaus käyttäjältä: supersammakko - 28.01.11 - klo:22:45Joo, mutta mä tarkoitin ihan kirjaimellisesti napaa. Siinä sunkin suojakerroin on varmaan melko ohut ja paikka herkkä. Tai mistä mä sun napas tietäisin, nöyhtää pullollaan kumminkin ja kauheet karvat hidastamassa tikan vauhtia... yäk. No jos sää heittelet tumppuun esim. selällän sohvalla, aikusten kanava päällä, ilman muuta se nötkötti menee navalle ja sinne "kuppiin". Siinä ku hiivapäissään sammahtaa ni on se kyl aamulla napa täynnä knöölipuuroa... Eli suojakertoimet on kohillaan....
Lainaus käyttäjältä: SKN - 28.01.11 - klo:22:51Lainaus käyttäjältä: supersammakko - 28.01.11 - klo:22:45Joo, mutta mä tarkoitin ihan kirjaimellisesti napaa. Siinä sunkin suojakerroin on varmaan melko ohut ja paikka herkkä. Tai mistä mä sun napas tietäisin, nöyhtää pullollaan kumminkin ja kauheet karvat hidastamassa tikan vauhtia... yäk. No jos sää heittelet tumppuun esim. selällän sohvalla, aikusten kanava päällä, ilman muuta se nötkötti menee navalle ja sinne "kuppiin". Siinä ku hiivapäissään sammahtaa ni on se kyl aamulla napa täynnä knöölipuuroa... Eli suojakertoimet on kohillaan.... Niin ehkä rusketuksen kannalta, mutta että tikalla... Ja jos harrastaisi synneistä suurinta eli itseonaniaa seisaaltaan niin se tikkahan osuisi silloin vehkeeseen. Ei kuulosta yhtään paremmalta...
Daltonit oli kovempia Eurassa ?;;;;;;;;;;;;Å
Kyllä nyt mennään zoofetissin puolelle, jos tikkaa työnnellään munan päähän.