Ääntäkään ei ole vielä annettu se kannattaa muistaa,minä ainakin muistan olen niin monet vaalit seurannut.
Lainaus käyttäjältä: SAS - 28.01.11 - klo:21:06Ääntäkään ei ole vielä annettu se kannattaa muistaa,minä ainakin muistan olen niin monet vaalit seurannut. ------------Näin se Soinin Timppakin vakuutti......
nyt äänestetään perusässiä ja laitetaan maan asiat kuntoon ja hyvinvointia kaikilleSUOMALAISILLE
Lainaus käyttäjältä: simmo - 29.01.11 - klo:10:32nyt äänestetään perusässiä ja laitetaan maan asiat kuntoon ja hyvinvointia kaikilleSUOMALAISILLE -näin teemme
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 29.01.11 - klo:11:08Lainaus käyttäjältä: simmo - 29.01.11 - klo:10:32nyt äänestetään perusässiä ja laitetaan maan asiat kuntoon ja hyvinvointia kaikilleSUOMALAISILLE -näin teemme No eihän siinä mitään... niin demokratia toimii - ja siitä tulee hitsin kivaa kun seuraamme tämän nimimerkki "Lehtimäen" kommentteja uudella - tulevalla - vaalikaudella
Lainaus käyttäjältä: Lehtimäki - 29.01.11 - klo:11:12Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 29.01.11 - klo:11:08Lainaus käyttäjältä: simmo - 29.01.11 - klo:10:32nyt äänestetään perusässiä ja laitetaan maan asiat kuntoon ja hyvinvointia kaikilleSUOMALAISILLE -näin teemme No eihän siinä mitään... niin demokratia toimii - ja siitä tulee hitsin kivaa kun seuraamme tämän nimimerkki "Lehtimäen" kommentteja uudella - tulevalla - vaalikaudella nooo tuskin ne pekkaa pahempia ovat ne kommentit
Miten enosta tulee entinen eno ?