Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe PerSut vahvassa nousussa  (Luettu 5620 kertaa)

minä-itte

• Vieras
PerSut vahvassa nousussa
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/HS%20Perussuomalaisten%20kannatus%20uuteen%20enn%C3%A4tykseen/art-1288364821268.html

http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/Perussuomalaisten+kannatus+jatkaa+nousuaan/1135263303335

PerSut eivät lähde hallitukseen ilman SDP:tä, ts. suurin häviäjä kepu lähtee oppositioon.....jos vaalit menevät yhtään galluppien ennustamalla tavalla.-  

On hyvät näkymät sille, että pääsemme kepulaisista maatalousministereistä...ja se jos mikä on onneksi Isänmaalle!

Viimeksi muokattu: 26.01.11 - klo:07:56 kirjoittanut minä-itte

minä-itte

• Vieras
Vs: PerSut vahvassa nousussa
http://fi.wikipedia.org/wiki/Eduskuntavaalit_2007

Kepu romahtanut - 5 %-yksikköä
SDP - 3%-yksikköä
Kok  - 1%-yksikkö

Kepu on romahtanut v. 2003 vaaleista 7 %-yksikköä, liki yhden prosenttiyksikön joka vuosi. Suunta on oikea, vauhti turhankin hidas. .

Viimeksi muokattu: 26.01.11 - klo:08:05 kirjoittanut minä-itte

pavo heskanen

• Vieras
...sekkoomus...sikatalous ...takasileus..hmm...

minä-itte

• Vieras
...sekkoomus...sikatalous ...takasileus..hmm...

Ei tänne saa kännissä kirjoittaa!

pavo heskanen

• Vieras
..no miksi minä itte sitä sitten tekee???vapaus on taistella, taistolaisten..rituratuleipää...ratulassa..vesikeli vesjlahella.....lauseskun lauseet on rehtoskan..lakanoilla.. >:(

minä-itte

• Vieras
Olihan kepulla oppositiossa useita vaatimuksia, mitkä unohtuivat heti v. 2003 vaalien jälkeen.

Mm. Pekkarinen vastusti jyrkästi oppositiossa valtionyhtiöitten myyntiä, mutta noustuaan itse vastuuministeriksi aloitti hillittömän myyntibuumin.  Mauri sai "rahaa käyttöönsä", niinkuin hän asian ilmaisi.
Pekkarinen laati mm. Kemira GrowHow -myynnin kauppakirjan, millä suomalainen lannoitetehdas, Soklin ainutlaatuisen arvokas kaivosalue ja 19% Hankkija-Maatalous OY:stä "myytiin" norjalaisille lahjahintaan. 

Kepu teki 2000-luvun alussa kolme eri  välikysymystä polttoaineitten hinnoista, kaikissa oli takapiruna Mauri Pekkarinen ja yhdessä aloitteentekijäksi oli merkattu Juha Korkeaoja, sittemmin maatalousministeri.

2003 vaalien jälkeen kepu kieltäytyi alentamasta polttoaineitten veroa.

MTK torppasi v. 1996 valtiovarainministeri Niinistön tarjouksen siirtää maatalous alempaan energiaveroluokkaan teollisuuden rinnalle. Korvikkeeksi MTK vaati C-alueelle uutta 70 mk/ha tukea ja sen myös sai. Asiaan kuului, että MTK syytti Lipposen hallitusta maatalouden kustannusten lisäämisestä, kun energioaverot nousivat (ei teollisuuden).

pavo heskanen

• Vieras
..siin oliis nurmikkoo hauvvelin takana  jollekki mökinpaikka..ja on hyvät naapurikkii..viikatteet ja stiigat..maanjyrsin ja traktorikaivuri...valppaana

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Olihan kepulla oppositiossa useita vaatimuksia, mitkä unohtuivat heti v. 2003 vaalien jälkeen.

Mm. Pekkarinen vastusti jyrkästi oppositiossa valtionyhtiöitten myyntiä, mutta noustuaan itse vastuuministeriksi aloitti hillittömän myyntibuumin.  Mauri sai "rahaa käyttöönsä", niinkuin hän asian ilmaisi.
Pekkarinen laati mm. Kemira GrowHow -myynnin kauppakirjan, millä suomalainen lannoitetehdas, Soklin ainutlaatuisen arvokas kaivosalue ja 19% Hankkija-Maatalous OY:stä "myytiin" norjalaisille lahjahintaan. 

Kepu teki 2000-luvun alussa kolme eri  välikysymystä polttoaineitten hinnoista, kaikissa oli takapiruna Mauri Pekkarinen ja yhdessä aloitteentekijäksi oli merkattu Juha Korkeaoja, sittemmin maatalousministeri.

2003 vaalien jälkeen kepu kieltäytyi alentamasta polttoaineitten veroa.

MTK torppasi v. 1996 valtiovarainministeri Niinistön tarjouksen siirtää maatalous alempaan energiaveroluokkaan teollisuuden rinnalle. Korvikkeeksi MTK vaati C-alueelle uutta 70 mk/ha tukea ja sen myös sai. Asiaan kuului, että MTK syytti Lipposen hallitusta maatalouden kustannusten lisäämisestä, kun energioaverot nousivat (ei teollisuuden).

Eiköhän se systeemi pelaa tuolla tavoin puolueesta riippumatta,omat oppositiossa esitetyt vaatimukset kääntyvät hallituksessa vastustettaviksi..

wagner

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
Kuka kilpailevan firman naispolitiikko se sanoi, että Soini (ja PS) on kuin vauva- kaikki vain käyvät ihailemassa, että kylläpäs se kasvaa..?

minä-itte

• Vieras
Kuka kilpailevan firman naispolitiikko se sanoi, että Soini (ja PS) on kuin vauva- kaikki vain käyvät ihailemassa, että kylläpäs se kasvaa..?

Liisan liukkaat?

wagner

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
No toen perrään.. Liisukkahan se oli!

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

liisa on natosta tiine  mutta synnytys ei tahdo käynnistyä,  äidinvaistot
ovat kuitenkin heränneet  ;D ;D ;D ;D

emo-heikki

• Vieras

Nato on kaksiteräinen miekka, Suomelle siitä on haittaa, mutta Lapille siitä olisi hyötyä ...

jeep

• Vieras

http://www.youtube.com/watch?v=4nWmllfg25g

Ihan viimeinen tekstin pätkä, tuossa pätkän lopussa, on vaan niin osuva.

jeep

• Vieras
Niin se siellä ihan lopussa. Hra Bertolt Brecht:in kirjoitus  ;)  ???

Viimeksi muokattu: 27.01.11 - klo:00:19 kirjoittanut jeep