Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe kepussa edessään uuden edustajasukupolven haku  (Luettu 1584 kertaa)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22292
http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/Yle+Kiviniemen+tukiyhdistys+sai+rahaa+Nuorisos%C3%A4%C3%A4ti%C3%B6lt%C3%A4/1135263297270

Onko kepun remmiin astumassa salainen ase; Tupu, Hupu ja Lupu. Ei siitä ainakaan asiat huononisi.

Ei kai nyt edes kepulainenkaan moraali anna jatkaa väärinkäytösten jälkeen.
Erosihan aikoinaan Suvi Linden;kin toimiessaan varomattomasti sikäläisen Golf-seuran avustuksissa.

Jos tukea on maksettu, vähän kuin itse itsellensä, lienee täysin selvä, ettei tuollainen henkilö VOI nauttia yleistä luottamusta.

Ai niin, kepulaisellehan sana moraali on tyystin vieras.

Luomulissu

  • Vieras
http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/Yle+Kiviniemen+tukiyhdistys+sai+rahaa+Nuorisos%C3%A4%C3%A4ti%C3%B6lt%C3%A4/1135263297270

Onko kepun remmiin astumassa salainen ase; Tupu, Hupu ja Lupu. Ei siitä ainakaan asiat huononisi.

Ei kai nyt edes kepulainenkaan moraali anna jatkaa väärinkäytösten jälkeen.
Erosihan aikoinaan Suvi Linden;kin toimiessaan varomattomasti sikäläisen Golf-seuran avustuksissa.

Jos tukea on maksettu, vähän kuin itse itsellensä, lienee täysin selvä, ettei tuollainen henkilö VOI nauttia yleistä luottamusta.

Ai niin, kepulaisellehan sana moraali on tyystin vieras.
Etkö voisi millään odottaa tutkimusten loppuunviemistä, ennenkuin hutkit?  Ja KANSA kyllä tämän asian päättää, sinun ei tarvi siitä huolta harteillasi kantaa.

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22292
Laki on niin miten se tulkitaan, mutta moraalia ei tarvitse yrittää lahjoa, peitellä tai salata.

minä-itte

  • Vieras
Löytyykö kepussa uutta sukupolvea? Todennäköisemmin kepun kannatus painuu vähitellen pohjoismaisiin lukemiin <10%.

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/Yle+Kiviniemen+tukiyhdistys+sai+rahaa+Nuorisos%C3%A4%C3%A4ti%C3%B6lt%C3%A4/1135263297270

Onko kepun remmiin astumassa salainen ase; Tupu, Hupu ja Lupu. Ei siitä ainakaan asiat huononisi.

Ei kai nyt edes kepulainenkaan moraali anna jatkaa väärinkäytösten jälkeen.
Erosihan aikoinaan Suvi Linden;kin toimiessaan varomattomasti sikäläisen Golf-seuran avustuksissa.

Jos tukea on maksettu, vähän kuin itse itsellensä, lienee täysin selvä, ettei tuollainen henkilö VOI nauttia yleistä luottamusta.

Ai niin, kepulaisellehan sana moraali on tyystin vieras.

kepu tosiaan on kaupunkiin mennessään kohlinut kaikki mahdolliset pellet
ehdokkaikseen,   eikä niillä ole minkäänlaista moraalia tai kykyä
ajaa  kansalaisten asiaa

mutta keputiedotteissa julistetaan asutuskeskusväestön  osuutta kepukannatuksesta
mutta laadusta ei mitään puhuta :P

Aulis Anttila

  • Vieras
Haku päälle vaan... ja heti... entiset kympit ovat kohta häkissä  ;D ;D ;D
+
Keskustan johtavat poliitikot ovat vaitonaisia uusista vaalirahoitukseen liittyvistä paljastuksista. Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Timo Kalli kieltäytyi keskiviikkona kommentoimasta kohua.
Hän kieltäytyi ottamasta kantaa uusiin paljastuksiin sanoen, ettei hänellä ole asiasta mitään sanottavaa.

- Olen aikoinani oman vaalirahapajatsoni tyhjentänyt, joten minulla ei nyt ole asiaan kommentoitavaa. Mielestäni teidän pitää kysyä asiaa puoluejohdolta, Kalli sanoi. YLE Uutiset kysyi tiistaina useilta keskustan kärkipoliitikoilta kantaa uusiin vaalirahapaljastuksiin. Kaikki kieltäytyivät kommentoimasta aihetta. Mari Kiviniemi sanoi maanantaina, että koko Nuorisosäätiö-kohu on erittäin ikävä.

Sepedeus

  • Vieras
Haku päälle vaan... ja heti... entiset kympit ovat kohta häkissä  ;D ;D ;D
+
Keskustan johtavat poliitikot ovat vaitonaisia uusista vaalirahoitukseen liittyvistä paljastuksista. Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Timo Kalli kieltäytyi keskiviikkona kommentoimasta kohua.
Hän kieltäytyi ottamasta kantaa uusiin paljastuksiin sanoen, ettei hänellä ole asiasta mitään sanottavaa.

- Olen aikoinani oman vaalirahapajatsoni tyhjentänyt, joten minulla ei nyt ole asiaan kommentoitavaa. Mielestäni teidän pitää kysyä asiaa puoluejohdolta, Kalli sanoi. YLE Uutiset kysyi tiistaina useilta keskustan kärkipoliitikoilta kantaa uusiin vaalirahapaljastuksiin. Kaikki kieltäytyivät kommentoimasta aihetta. Mari Kiviniemi sanoi maanantaina, että koko Nuorisosäätiö-kohu on erittäin ikävä.

  http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/Nuorisos%C3%A4%C3%A4ti%C3%B6+pyyt%C3%A4%C3%A4+poliisia+tutkimaan+aineistovuodon+Ylelle/1135263298306

  Kepussa on vallalla käsitys että julkisuus on rikos ;D

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Haku päälle vaan... ja heti... entiset kympit ovat kohta häkissä  ;D ;D ;D
+
Keskustan johtavat poliitikot ovat vaitonaisia uusista vaalirahoitukseen liittyvistä paljastuksista. Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Timo Kalli kieltäytyi keskiviikkona kommentoimasta kohua.
Hän kieltäytyi ottamasta kantaa uusiin paljastuksiin sanoen, ettei hänellä ole asiasta mitään sanottavaa.

- Olen aikoinani oman vaalirahapajatsoni tyhjentänyt, joten minulla ei nyt ole asiaan kommentoitavaa. Mielestäni teidän pitää kysyä asiaa puoluejohdolta, Kalli sanoi. YLE Uutiset kysyi tiistaina useilta keskustan kärkipoliitikoilta kantaa uusiin vaalirahapaljastuksiin. Kaikki kieltäytyivät kommentoimasta aihetta. Mari Kiviniemi sanoi maanantaina, että koko Nuorisosäätiö-kohu on erittäin ikävä.

kalli/kajo/kalli/kajo/kalli    ja vaalirahapajatso  on tyhjä paitsi eturessu ;D ;D ;D

taas puhutaan  niin totta kuin kepu osaa ;D

Pigman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2912
Taitaa Ylessä olla kohta uusien toimittajien haku.

Aulis Anttila

  • Vieras
Haku...
Taitaa Ylessä olla kohta uusien toimittajien haku.

Mistä niin päättelet ??????????????????????????????

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: kepussa edessään uuden edustajasukupolven haku
Taitaa Ylessä olla kohta uusien toimittajien haku.

olet väärässä valtiossa;  valko-venäjä sopisi sinulle kotimaaksi :P