Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Jo on otsaa....  (Luettu 1926 kertaa)

minä-itte

• Vieras

Viimeksi muokattu: 26.01.11 - klo:09:22 kirjoittanut minä-itte

Pigman

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Jo on otsaa....
Katsoit sitte itseäs peilistä, ja otsas suuri määrä säikäytti.

H Hehtolitra

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
http://www.suomenmaa.fi/etusivu/nuorisos%C3%A4%C3%A4ti%C3%B6lt%C3%A4_tutkintapyynt%C3%B6_tietovuodosta_5077668.html

Paremmat yöunet varmaan saat,kun käännyt suoraan sinne korkeaotsaisten Paateroiden, Syskyvitsien ja leipurin tyttären puoleen.

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
http://www.suomenmaa.fi/etusivu/nuorisos%C3%A4%C3%A4ti%C3%B6lt%C3%A4_tutkintapyynt%C3%B6_tietovuodosta_5077668.html

nuorisosäätiö on osa kepun järjestäytynyttä rikollisuutta ja ennen poliisikuulusteluja
säätiön porukat pitivät    askelmerkeiksi    nimetyn kokouksen jossa sovittiin
mitä kerrotaan poliisille :o :o :o :o

minä-itte

• Vieras
Onko se tietovuoto, jos poliisi marssii ovasta sisään ja vie paperit ja tietsikat mennessään tutkittavaksi?

Mitä salattavaa  Nuorisosäätiöllä on,  viranomaisilta?

JiiPee42

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Onko se tietovuoto, jos poliisi marssii ovasta sisään ja vie paperit ja tietsikat mennessään tutkittavaksi?

Ei........mutta se on jos salaiseksi luokiteltu esitutkinta materiaali päätyy tiedotusvälineisiin......

Pigman

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Jos poliisin salaista esitutkintamateriaalia vuodetaan julkisuuteen niin sehän on rikollista.

sorkkis

• Vieras
Kiviniemi pääsi puhtainpaperein .

minä-itte

• Vieras

Jos poliisin salaista esitutkintamateriaalia vuodetaan julkisuuteen niin sehän on rikollista.

Siellä on joku kepulainen poliisi...omasta puolueestahan ne kaikkein pahimmat.

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

kepujen rikokset pitääkin salata mutta paljasta  meille  paljonko siitä
jätevesipöntöstä menee kepulle tos  maksua :P

minä-itte

• Vieras

Mitä salattavaa  Nuorisosäätiöllä on,  viranomaisilta?

Poliisi on ilmoittanut, että heidän papereistaan ei löydy näyttöä sille, että Kiviniemi olisi saanut Nuorisosäätiöltä vaalirahoitusta. Mitään tietovuotoa ei siis ole tapahtunut.

Se on sitten kepujen oma sisäinen asia selvittää, kuka tuommoisen "tiedon" on YLElle syöttänyt.  

...uusi "lautakasa", todennäköisesti kepun "jäsentenvälinen"...

Viimeksi muokattu: 26.01.11 - klo:18:52 kirjoittanut minä-itte