Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Seat  (Luettu 9527 kertaa)

piki1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 652
Vs: Seat
vuosimallia ?

Mulla on nyt 9-5 1.9TiD -07  :)
samoin+muutama muu samaa merkkiä

Paljosko on sille dieselillä nyt kilsoja lasissa ?  ::) ittelllä vissin just kohta 140tkm
241tkm

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Seat
Hiace on luotettava kuin junan vessa. Junan vessassakin on vaan mukavempi matkustaa kuin Hiacessa.
 ;D

Itse pysyttelisin konsernin autoissa ihan VW linjalla, toki hieman mallista ja varustevaatimuksista riippuen. Isä hankki kesällä uuden golfin, 1.2 tsi koneella. Aika näyttää miten se kestää, mut mukava peli se on ajella kelissä kuin kelissä.

Japsikittanoita kävästiin myös koejamassa ihan mielenkiinnosta, se oli sellainen nostalgiatrippi 15 vuotta historiassa taaksepäin...


A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Halliorja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 442
  • Turha tarkkuus on teknistä taitamattomuutta
Vs: Seat
vuosimallia ?

Mulla on nyt 9-5 1.9TiD -07  :)
2001

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Seat
Hiace on luotettava kuin junan vessa. Junan vessassakin on vaan mukavempi matkustaa kuin Hiacessa.
 ;D

Itse pysyttelisin konsernin autoissa ihan VW linjalla, toki hieman mallista ja varustevaatimuksista riippuen. Isä hankki kesällä uuden golfin, 1.2 tsi koneella. Aika näyttää miten se kestää, mut mukava peli se on ajella kelissä kuin kelissä.

Japsikittanoita kävästiin myös koejamassa ihan mielenkiinnosta, se oli sellainen nostalgiatrippi 15 vuotta historiassa taaksepäin...



Aikas usein tulee ajeltua tai oltua kyydissä -04 mallisella hiacella ja -10 mallisella transportterilla ja tosiaankaan en itse ostaisi kumpaakaan... Hiace on takaveto (kamala ajaa talvella jollei ole 500kg tavaraa takana) ja transportteri on aiva saakelin ahdas kun polvet ottaa kiinni kojelautaan ja avaimiin ja ajo-asento on liian pysty ja hanttarina yhtä huonot olot ja melua hytissä saman verran kummassakin korvakuulolta   ??? 

Teroman

Vs: Seat

Seat

Se

Halvempi Audi-----

Skoda

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;,å