Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Allekirjoituksia terrorismia vastaan  (Luettu 8592 kertaa)

A.R.Vaja

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Allekirjoituksia terrorismia vastaan
siitä sitten vaan veeteemeli nimi listaan

minä-itte

• Vieras
Suomessa tuetaan hörhöliikkeitä, niiltä pitää ottaa tuet pois. Elätetään muutamia henkilöitä, joitten ainoa tehtävä on lyödä kapuloita yhteiskunnan rattaisiin. Aiemmin tätä hommaa hoitivat kommunistit.

minä-itte

• Vieras
siitä sitten vaan veeteemeli nimi listaan

Siellä on

jeep

• Vieras
Suomessa tuetaan hörhöliikkeitä, niiltä pitää ottaa tuet pois. Elätetään muutamia henkilöitä, joitten ainoa tehtävä on lyödä kapuloita yhteiskunnan rattaisiin. Aiemmin tätä hommaa hoitivat kommunistit.
No no, eiköhän se "käsky" ole tullut sieltä hyväosaisten tuen saajilta. Köyhät kun käyttää rahansa ruokaan ja elämiseen. Taitaapi olla niin että, hyväosaisten vesut ne käyttää tuet elämän tapa terrorismiin ;D Pesevät rahaa ja kenoittelevat-sijoittavat rahansa tuollaisiin "hörhöliikkeisiin", tietäen sen että mamma ja pappa auttaa "pyyhkimään" ja pesemään arseen kun paskat tulee housuun :D Ei köyhien perillisillä ole varaa eikä halua, penkoa, vasikoida, kyylätä, tuhota, valehdella yms. Kyllä noita "hörhöliikkeitä" tukee ja varustaa ne hyväosaiset, joihin laki ei toimi ja ylety, iso raha varmistaa sen. Eihän tuollainen toiminta muuten enää toimisi tässä maassa.

jeep

• Vieras
Sinä-itte. Ajattele nyt, viikossa on 7 päivää, ihan joka viikko. Se vaatii rahaa että talouden rattaat pyörii.

Minä-itte. Ei tajuta ;D Minulla huono finska, käytän katsos enemmän sitä valtakieltä :D

minä-itte

• Vieras
y

nänninnyplääjä

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
hienoa minä-itte! ;D
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

simmo

• Vieras
jep!! ja saa näkyä,mulla ei oo intimiteettiä ;D

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

tänpäivän maastullissa on noiden suurta tukea nauttivien järjestöjen kirjoittama
jutustelu  että he eivät järjestönä harjoita luvattomuuksia,,,,,,,,,mutta

yksityshenkilöinä.????... :o

minä-itte

• Vieras
y

Guarter

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka: