En ole Suomi-peffassa käyny, enkä näköjään käy, jos konkkaan menee Itse suosin kierrätystä ja retroilua 95% myös huonekaluissa
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 24.01.11 - klo:16:23Mä kattelin kauhuissani yhden lähitalon juhannuskokkoa. Poltettava tavara oli 2 kertaa parempaa kuin mitä itsellä on sisällä talossa En kehdannut mennä dyykkaamaan ja nyt harmittaa Helsingissä kurkkasin yhdelle vaihtolavalle. Kyllä on niin, että käsittämättömän hyvää tavaraa mätetään hukkaan. Kerrostaloon kun päätetään vaihtaa ikkunat, vaihdetaan kaikki. Parempi puoli niistä läpäisee valoa kummasti seuraavat vuosikymmenet vaikka konehalliin.
Mä kattelin kauhuissani yhden lähitalon juhannuskokkoa. Poltettava tavara oli 2 kertaa parempaa kuin mitä itsellä on sisällä talossa En kehdannut mennä dyykkaamaan ja nyt harmittaa
Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 24.01.11 - klo:13:59En ole Suomi-peffassa käyny, enkä näköjään käy, jos konkkaan menee Itse suosin kierrätystä ja retroilua 95% myös huonekaluissa Mä olen kierrätetty ja melko retrokin..