Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Taas tätä valhepropagandaa  (Luettu 2054 kertaa)

minä-itte

• Vieras
Taas tätä valhepropagandaa
 >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

http://www.karjalainen.fi/Karjalainen/Uutiset_maakunta/tieliikennelaki_koskemaan_moottorikelkkauria_6820869.html

Johan sitä ollaan pakkolunastamassa Kuopion lentokentän ja Tahkovuoren välille kelkkareittiä, vastoin maanomistajien tahtoa ja heltä salaa valmistellen

>:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:

" Valtaosa kelkkareiteistä perustetaan siis jatkossakin maanomistajien kanssa tehtävin vapaaehtoisin sopimuksin."

Viimeksi muokattu: 23.01.11 - klo:03:21 kirjoittanut minä-itte

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Taas tätä valhepropagandaa
Kuka on oikeesti niin idiootti, että haluaa mennä lentokentälle moottorikelkalla  ??? Ei järjen hiventä  ::)
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

koponen

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Herrasmies kiireestä kantapäähän
Mites ne pulkkaurat, ei kait niitäkin tule tänne?

Mukava että tuollanen toimen mies on tämän ottanut tehdäkseen , varmaan pian on tuloksiakin luvassa!

;D ;D ;D ;D ;D ;D
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi.

minä-itte

• Vieras
Reppu-sivuilla ei kysyjä ole vieläkään saanut vastausta maastoliikennelakia koskevaan kysymykseensä.

Miksi Marttila vaikenee?

http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/paauutiset/12/fi_FI/Marttila_puolustaa_maastoliikennelakia/

koponen

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mukava että tuollanen toimen mies on tämän ottanut tehdäkseen , varmaan pian on tuloksiakin luvassa!

Jätkä

• Vieras
Tämä kelkkareitti asia taitaa jo ylittää kepun tärkeyden minä-itellä kun aloituksia on tehnyt asiantiimoilta muutaman per päivä. Vois niitä vanhoja juttujas nostaa ylös niin tietäs mikä miestä painaa. Monilla palstoilla modet sulkevat ensin ja parinpäivän jälkeen poistavat aiheen kun samasta asiasta on aloitettu jo keskustelu. Miksi ei täällä

roadrunner

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Asijoita joihin sisältyy piilosialisointi on hyvä pitää esillä, että kovakalloisimmatkin lopulta
älyäisivät mihin tämä johtaa :o :o

Jätkä

• Vieras
Asijoita joihin sisältyy piilosialisointi on hyvä pitää esillä, että kovakalloisimmatkin lopulta

Harvoin vain tulee luettua minä-iten tekemiä keskusteluja kun ne kuvastavat  usein mitä ikä ja katkeruus tekee mielelle. Joten harvoin tehty oikea asia jää huomaamatta, siinä syy.

emo-heikki

• Vieras

Harvoin vain tulee luettua minä-iten tekemiä keskusteluja kun ne kuvastavat  usein mitä ikä ja katkeruus tekee mielelle. Joten harvoin tehty oikea asia jää huomaamatta, siinä syy.

Minä-itte-eemeli-veeti tekee kyllä aloituksia, mutta keskustelun kanssa sillä ei ole mitään tekemistä ????

koponen

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:

minä-itte

• Vieras

" Valtaosa kelkkareiteistä perustetaan siis jatkossakin maanomistajien kanssa tehtävin vapaaehtoisin sopimuksin."

Katsotaan nyt, mitä useat EU:iin menneet valitukset Suomen (=ympäristöministeriön) harjoittamasta   maitten ja vesialueitten sosialisoinnista johtaa.

Valituksissa vaaditaan, että EU lakkauttaa Suomelle EU-liittymisen yhteydessä antamansa "jokamiesoikeus"- poikkeusluvan ja Suomessa siirrytään normaaliin yleiseurooppalaiseen käytäntöön. Tällöin mm. kulkeminen toisen maalla tai vesialueella vaatii maan/vesistönomistajan luvan.

emo-heikki

• Vieras

Katsotaan nyt, mitä useat EU:iin menneet valitukset Suomen (=ympäristöministeriön) harjoittamasta   maitten ja vesialueitten sosialisoinnista johtaa.

Valituksissa vaaditaan, että EU lakkauttaa Suomelle EU-liittymisen yhteydessä antamansa "jokamiesoikeus"- poikkeusluvan ja Suomessa siirrytään normaaliin yleiseurooppalaiseen käytäntöön. Tällöin mm. kulkeminen toisen maalla tai vesialueella vaatii maan/vesistönomistajan luvan.

Ei se koske poromiehiä ...