Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Minäkö ainoa?  (Luettu 3553 kertaa)

Aulis Anttila

  • Vieras
Todellinen romahdus...
Tämä hallitushan on hoitanut loistavasti hommansa.
Työttömiä oli Tilastokeskuksen työvoimatutkimuksen mukaan vuoden 2010 marraskuussa 186 000... eli aivan saatanallisen loisteliasta työtä TEM:iltä... jonka kymppinä huseeraa reilun metrin mittainen "mies".........
... ja se koko totuus asiasta löytyy sitten täältä:
http://www.verkkouutiset.com/index.php?option=com_content&view=article&id=45101:tyoettoemien-maeaerae-vaehentyi-edelleen&catid=9:talous-paeaeuutinen-&Itemid=32  :)

"Työttömyysaste laski vuodentakaisesta 1,4 prosenttiyksikköä 7,1 prosenttiin." ...eli todellinen työttömyyden romahdus... todellinen saavutus   :o :o :o

Viimeksi muokattu: 18.01.11 - klo:17:48 kirjoittanut Aulis Anttila

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Todellinen romahdus...
Tämä hallitushan on hoitanut loistavasti hommansa.
Työttömiä oli Tilastokeskuksen työvoimatutkimuksen mukaan vuoden 2010 marraskuussa 186 000... eli aivan saatanallisen loisteliasta työtä TEM:iltä... jonka kymppinä huseeraa reilun metrin mittainen "mies".........
... ja se koko totuus asiasta löytyy sitten täältä:
http://www.verkkouutiset.com/index.php?option=com_content&view=article&id=45101:tyoettoemien-maeaerae-vaehentyi-edelleen&catid=9:talous-paeaeuutinen-&Itemid=32  :)

"Työttömyysaste laski vuodentakaisesta 1,4 prosenttiyksikköä 7,1 prosenttiin." ...eli todellinen työttömyyden romahdus... todellinen saavutus   :o :o :o
Viimeinen viisi prosenttia on käytännössä niin hankala työllistää että ne ei töitä tee jollei todella uhkaa muuten vilu ja nälkä >:(      Nykyhallitusta ei minusta voi moittia juuri muusta kun siitä että kukaan ei ole joutunut kohtaamaan lamaa vaan koko juttu on sivuutettu velkaa ottamalla. Pieniä leikkauksia olisi pitänyt tehdä pitkin matkaa ::)

simmo

  • Vieras
Vs: Minäkö ainoa?

En äänestä persuja kun en usko että se on maanviljelijöiden etua ajava puolue. Enempi luuserisakkia sen kannattajakunta. Eläkeläiset kai ainakin puheissa heidän tavoitteistaan hyötyisivät joten ymmärrän Simmon ihastuksen. Työtätekeville veronmaksajille ei oikea puolue. Tosin ei ne muutkaan sen kummempia ole. Suomessa sentään henkilövaalit joten saattaa löytyä mieleinen ehdokas mutta ei puoluetta.
[/quote]
-Nyt sinä puhut höpöjä,että ajattelen vain omaa etua.Mitä siitä tulisi,jos jokainen ajattelee vain itseään :o :o :o.Olen asunut yli 30v.karjalaissyntyisen miehen kanssa ja muistan hyvin sen ajan,kun karjalaisia ei pidetty juuri minään ihmisinä,ei monikaan edes pitänyt suomalaisena.Mun isä on käynyt kaksi sotaa,appi yhden.Tämä maa on kalliisti verellä lunastettu ja täällä oli hyvä elää vielä silloin,kun olin työiässä.Nyt on työpaikat viety ulkomaille,kuten kohta maatalouskin.Keinottelu ja harmaa talous kukoistaa,poliitikot keksivät typeriä lakeja,sen sijaan ,että puuttuisivat oikeisiin ongelmiin.Kaiken huippu tuo alkio-opiston muuttaminen imaamikouluksi ym,ym.ym.Rahaa syydetään eu:n holtittomiin maihin tolkuttomasti.Tämä Suomi on muuttunut muutamassa vuodessa hullujen huoneeksi,jossa työnnetään vaan ihmisille mielialalääkkeitä. Rikollisia suojellaan,mutta rikoksen uhreja ei..Olen hyvin hyvin vihainen nykyhallitukselle ja edeltäjälle.Minä en ole niitä,jotka ummistaa silmät,koska onhan oma nuoriso kasvamassa ja sääliksi heitä käy.

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Minäkö ainoa?

[/quote]
-Nyt sinä puhut höpöjä,että ajattelen vain omaa etua.Mitä siitä tulisi,jos jokainen ajattelee vain itseään :o :o :o.Olen asunut yli 30v.karjalaissyntyisen miehen kanssa ja muistan hyvin sen ajan,kun karjalaisia ei pidetty juuri minään ihmisinä,ei monikaan edes pitänyt suomalaisena.Mun isä on käynyt kaksi sotaa,appi yhden.Tämä maa on kalliisti verellä lunastettu ja täällä oli hyvä elää vielä silloin,kun olin työiässä.Nyt on työpaikat viety ulkomaille,kuten kohta maatalouskin.Keinottelu ja harmaa talous kukoistaa,poliitikot keksivät typeriä lakeja,sen sijaan ,että puuttuisivat oikeisiin ongelmiin.Kaiken huippu tuo alkio-opiston muuttaminen imaamikouluksi ym,ym.ym.Rahaa syydetään eu:n holtittomiin maihin tolkuttomasti.Tämä Suomi on muuttunut muutamassa vuodessa hullujen huoneeksi,jossa työnnetään vaan ihmisille mielialalääkkeitä. Rikollisia suojellaan,mutta rikoksen uhreja ei..Olen hyvin hyvin vihainen nykyhallitukselle ja edeltäjälle.Minä en ole niitä,jotka ummistaa silmät,koska onhan oma nuoriso kasvamassa ja sääliksi heitä käy.
[/quote]

  Simmo puhuu täyttä asiaa,yhdyn täysin tähän mielipiteeseen (kun muu ei ehkä taida olla mahdollista),selkeästi maajussien puoluettahan ei ole ollut koskaan saati nykyään kun monia muita vähemmistöjäkin on paljon enemmän.
  Eihän sellaista ollut edes 5-60-luvullakaan vaikka siihen aikaan maataloudesta sai elannon lähes puolet porukasta.

  Kyllä sitä pitäis katsoa sitä kokonaislinjaa millä mikäkin puolue pitää Suomea Suomalaisena jos haluaa ettemme joudu vain noitten etelämaitten huvipuistoksi ja velkojen maksumiehiksi,no,jokaisella on oma käsityksensä siitä mikä sitten on parasta,mutta joka tapauksessa tällä menolla ollaan aika kusessa..

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Minäkö ainoa?
..joka uskallan sanoa äänestäväni perussuomalaisia ???

Eikös tuosta ole viittauksenomaisesti maininnut aika moni muukin tänne kirjoitteleva... ja ihan hyvä valinta Persutkin on... en nyt "halua" setviä lähemmin miksi... koska liki kaikki arvaavat... että miksi  ::) ::) ::)

  Onneksi Isänmaalle??
Jep. Eli tuossa tapauksessa siis Äiti Venäjälle...     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."