4 tuntia tänään lumitöissä. Olen samaa mieltä, riittää jo
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 17.01.11 - klo:13:264 tuntia tänään lumitöissä. Olen samaa mieltä, riittää jo Eurojahan se lumi tietää. Sais sataa joka yö sellaiset 10 senttii. Paremmin tuosta lumesta tienaa nykyisin ,kuin kauranhoitelemisesta
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 17.01.11 - klo:15:54Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 17.01.11 - klo:13:264 tuntia tänään lumitöissä. Olen samaa mieltä, riittää jo Eurojahan se lumi tietää. Sais sataa joka yö sellaiset 10 senttii. Paremmin tuosta lumesta tienaa nykyisin ,kuin kauranhoitelemisesta Milläs sää niit teet , lapiollako ?
Voihan sen näinkin ajatella ton lumihomman (eräs versio, jonka satuin löytämään sopinee tähänkin)http://octavius1.wordpress.com/2010/02/01/talvipaivakirja/
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 17.01.11 - klo:16:57Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 17.01.11 - klo:15:54Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 17.01.11 - klo:13:264 tuntia tänään lumitöissä. Olen samaa mieltä, riittää jo Eurojahan se lumi tietää. Sais sataa joka yö sellaiset 10 senttii. Paremmin tuosta lumesta tienaa nykyisin ,kuin kauranhoitelemisesta Milläs sää niit teet , lapiollako ? Mul on ahkera emäntä, tosinko sulla. Makaa sänkyssä ja kääntää vaan persettä sulle
Minä en vihaa.Mansikat ja kaikki monivuotiset kasvit viihtyy lumen alla.Tervetuloa ihana kevät.
Kelkka istahti pellolle,kyllä harmittaa liiallinen lumi.