Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ottaakko vai eikö ottaa  (Luettu 2387 kertaa)

kilppari

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 20
Ottaakko vai eikö ottaa
Kas sen pulman kanssa painiskellaan taas tänä iltana. Juodakko itsensä kauniiks ja lähtee pubille muitten kiusaks vai pysyä kotona poissa pahuuden tieltä? Poikamiehelle melkein selvää kummin tekee mutta miten on saannin laita? Ja jos sitä ei ole miten jatkuu maaorjan ammatti suomen niemellä? Miten nykyään ja kuinka asiat meni "ennen vanhaan"?
Kaikesta huolimatta näin mennään:http://www.youtube.com/watch?v=OqoKizBhmyA.

nänninnyplääjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2954
Vs: Ottaakko vai eikö ottaa
no et sä kotona saa ku karvakintasta eli naama kohtuudella täyteen ja baanalle. äläkä mee sinne pupille, ku maalikylille.. sokian munaki kanan löytää, kunhan löytää ensin kunnon kanalan.. ;D
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

kilppari

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 20
Vs: Ottaakko vai eikö ottaa
Pupille, Mualkylliin puariin vai tanssiin? Mistä sen sit löytää? Siinäpä taas pulma. Satuuko muilla olemaan/ollu samanlaista ongelmaa? Suunta tälle iltaa on silti valittu.

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Ottaakko vai eikö ottaa
Kas sen pulman kanssa painiskellaan taas tänä iltana. Juodakko itsensä kauniiks ja lähtee pubille
Ota, ota. Voimmakolomikkoki vettää. Joka päivä...     ;)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Ottaakko vai eikö ottaa
Ei se kannata kapakasta sitä hakea, mutta voihan sinne mennä ihan vaan ryyppäämään ...

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Ottaakko vai eikö ottaa
Naistakin löydät, ellet heittäydy kovin nirsoksi  ;D

Bentti

  • Vieras
Vs: Ottaakko vai eikö ottaa
Naistakin löydät, ellet heittäydy kovin nirsoksi  ;D

Itse olen nirso, kun ei oo meikäläisellä mahdollisuutta saada missiä tai mallia, niin olen sitten kokonaan ilman, en vain voi tyytyä kehen tahansa tuulipuku-Tuijaan.  ;D

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Ottaakko vai eikö ottaa
Naistakin löydät, ellet heittäydy kovin nirsoksi  ;D

Itse olen nirso, kun ei oo meikäläisellä mahdollisuutta saada missiä tai mallia, niin olen sitten kokonaan ilman, en vain voi tyytyä kehen tahansa tuulipuku-Tuijaan.  ;D
Asennetta!  ;)  :-*
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

koponen

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1379
  • Herrasmies kiireestä kantapäähän
Vs: Ottaakko vai eikö ottaa
Ei se kannata kapakasta sitä hakea, mutta voihan sinne mennä ihan vaan ryyppäämään ...

Jos vaan haluat ryypätä niin se on halvinta kotona...


                    ;D ;D ;D ;D ;D
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi.

JoHaRa

  • Vieras
Ottaakko vai eikö ottaa?
Eteen  ???

Luomulissu

  • Vieras
Vs: Ottaakko vai eikö ottaa
Kannattaapa miettiäkin tosi tarkkaan... ... Plussat ja miinukset ???

sorkkis

  • Vieras

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Ottaakko vai eikö ottaa
Ehdottomasti kannattaa ottaa ja lähteä baanalle. Mutta jotta ilta olisi viihtyisämpi ja et tekisi itsestäsi nuijaa muiden silmissä, niin hakkaa kunnolla tumppuun ennen lähtöä. Minä en tiedä mitään sen surkeampaa näkyä kuin humalainen mies vonkaamassa pesää baari-illan viimeisellä hitaalla. Vonkaamisen sijaan nauti baari-illasta kassit tyhjänä, hyvässä seurassa simaa juoden. Kassit tyhjänä et ole kiimassasi epätoivoinen, niin ennen pitkää humalaiset naiset vonkavat sinua...  ;D
Nothing is Something Worth Doing