Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kelkkareittiasiat pian katsottuna,mikä seuraavaksi .......  (Luettu 3636 kertaa)

A.R.Vaja

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
pian alkaa veeteemelillä taas joku uusi asia puristaan kenkää

odotellaan mielenkiinnolla mikä

Tuulia

• Vieras

Seuraa saittia aamukahdelta, silloin pamahtaa.    ::)

bobbari

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Sosiaalinen erakko
Mutta näin viljelijän näkökulmasta...     Uskomatonta sosialisontia.
Mitätöntä korvausta vastaan sitoudut luovuttamaan alueita kelkkakäyttöön, mitä pitkin et enää saa kulkea itse
traktorilla esim. metsätöihin.      Saat alkaa raivaamaan uusia ajo-uria metsään, koska sosialisointi on tapahtunut.
Alueen leveys 3-6 metriä ja pituudella ei ole rajaa...
MTK ajaa aina viljelijän etua...  ;D ;D
Tuskahiki on köyhän sauna...

A.R.Vaja

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
veeteemeli varmaan ahkera savotoimaan metsissään

rookie

• Vieras
veeteemeli varmaan ahkera savotoimaan metsissään

no aika sama onko vai ei...ei toi touhu kyllä oikein reilulle kuulosta

A.R.Vaja

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
istuu korpparissa ja juo kahvia,kotona voi sanoa olleensa töissä

Sepedeus

• Vieras
Mutta näin viljelijän näkökulmasta...     Uskomatonta sosialisontia.
Mitätöntä korvausta vastaan sitoudut luovuttamaan alueita kelkkakäyttöön, mitä pitkin et enää saa kulkea itse
traktorilla esim. metsätöihin.      Saat alkaa raivaamaan uusia ajo-uria metsään, koska sosialisointi on tapahtunut.
Alueen leveys 3-6 metriä ja pituudella ei ole rajaa...
MTK ajaa aina viljelijän etua...  ;D ;D

Nää jotkut Simonkadun ja Revontulentien agentit yrittää sabotoida järkevän keskustelun.  ;D

minä-itte

• Vieras
Ylläpito on taas laittanut A.R.Vajan asialle karkottaakseen minä-itten sivuilta. Edelliskerralla Fuller sai hoitaa hommelit.

...vaalit lähestyy ja minä-itte ja Aulis pitää saada pihalle Agrosta...

Tapani

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Seuraa saittia aamukahdelta, silloin pamahtaa.    ::)
Tunnilla erehdyit.  ;)

JoHaRa

• Vieras
Kelkkareittien suunnittelu on maksanut miljoonia. Siis jo tässä vaiheessa.

Miten viivan vetäminen karttaan maksaa noin paljon  ??? Jos maanomistajien suostumusta ei tarvita niin mitä tuollainen suunnittelu pitää sisällään. Mä voisin kympillä tunti piirrellä tuollaisia linjoja maastokarttoihin  ???

gutiguti

• Vieras

Miten viivan vetäminen karttaan maksaa noin paljon  ??? Jos maanomistajien suostumusta ei tarvita niin mitä tuollainen suunnittelu pitää sisällään. Mä voisin kympillä tunti piirrellä tuollaisia linjoja maastokarttoihin  ???
Ei se ole pelkkä viiva kartalla. Reiteillä on monia positiivisia vaikutuksia ja mahdollisuuksia. Kelkalla ajo on vain osa kokonaisuutta. Kesäajan virkistyskäyttö ja synergiaetujen maksimoiminen mm sähkönsiirron kanssa vaatii perehtymistä.

koponen

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Herrasmies kiireestä kantapäähän
...vaalit lähestyy ja minä-itte ja Aulis pitää saada pihalle Agrosta...

Ihmeen armollinen on ylläpito teitä kohtaan.

Mutta ole huoleti lennätte kyllä täältä pihalle ja ihan omilla ansioilla.

;D ;D ;D ;D
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi.

JoHaRa

• Vieras

Ei se ole pelkkä viiva kartalla. Reiteillä on monia positiivisia vaikutuksia ja mahdollisuuksia. Kelkalla ajo on vain osa kokonaisuutta. Kesäajan virkistyskäyttö ja synergiaetujen maksimoiminen mm sähkönsiirron kanssa vaatii perehtymistä.

Höpöhöpö. Jos reitit vedetään sähkölinjoille niin sitten vaan vahvistetaan olemassa oleva linja punakynällä  :D

Loordi Fordson

• Vieras

Miten viivan vetäminen karttaan maksaa noin paljon  ??? Jos maanomistajien suostumusta ei tarvita niin mitä tuollainen suunnittelu pitää sisällään. Mä voisin kympillä tunti piirrellä tuollaisia linjoja maastokarttoihin  ???

No jos Veetieemelin maalle pitäs piirtää, niin etköhän JoHaRa jo tekis alennetulla hinnalla ? Ihan vaan silleen kaveria auttaakses myötätunnosta......Ja parempi olis kun joku piirtäskin, että mielenrauha palais, sillä jos klo 3.11 alkaa viestiä Agroon pukata niin taustatekijöinä ovat suuri henkinen hätä ( MTK ) tai sitten vallalla oleva pakonomainen tarve kirjoittaa Agroon. Jonkuin sortin fobiamania tämäkin.  Tänä päivänä onkin sitten kirkkopyhä, on sitten käyty sanan äärellä, ei kirjoiteltu rumia agroon ja juotu kirkkoherran kanssa käsipäivää sanomisen jälkeen pari kuppia kuumaa kaffia....Nähty harvalukuinen kokoomusveljien vähenevä ryhmä kirkonpenkisä, pidetty suu tiukasti politiikasta kiinni. Mutta sitten viimeistään huomenna, yksinollessa, patoutuma on purettava ja "minä-ittekin" pääsee fanipostia linkittämään Agron vapaan sanan palstalle....Kuten lukea saamme, tämän miehen osa ei ole helppo. Voimme vain kuvitella tilanteen, kuinka itseteosta kiinni jääneenä "minä-ittekin" vanhankansan opettajaihmisen tarttuessa korvasta kiinni ja nostaessa  tämän pois tietokonneen ruudun äärestä poies....Valtavaa on se huuto ja valitus...Sellaista ei varmaan kuulu kuin kokkoomusveljien huutaessa armoa helevetin tulessa...Siellä ovat Sauli ja Ike taitaapa hornantuuttin pohojalla nähä ihan ilimielävä Ahdekkin, mutta silloin ei ennää jäsenkirjalla oo mittään merkitystä. Sammaa sinipunasakkia, ihan työväkkee. Niinpä Veetieemelikkin koittaa kilivotella ittiänsä vielä pelastuksen tielle, kepuun  ja MTK: on...Vaikka se ei sitä meillä ikinä oikiasti kerro...

Viimeksi muokattu: 18.01.11 - klo:09:20 kirjoittanut webmaster2L

gutiguti

• Vieras

Höpöhöpö. Jos reitit vedetään sähkölinjoille niin sitten vaan vahvistetaan olemassa oleva linja punakynällä  :D
Pitää huomioida myös tulossa olevat linjat. Monissa euroopan maissa maanomistajan korvaus ja siten myös VASTUUT linjoista ovat aivan eri tasoa. Linjoja pitää saada mahdollisimman paljon valtion omistukseen jottei maanomistajat ajaudu eriarvoiseen asemaan.