Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe maidon hinta nousee  (Luettu 4810 kertaa)

loulap

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 115
maidon hinta nousee
iltasanomat uutisoi maion hinnannoususta, hinta nousssu puolentoista vuoden aikana 17.5%.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: maidon hinta nousee
iltasanomat uutisoi maion hinnannoususta, hinta nousssu puolentoista vuoden aikana 17.5%.


  Se on oikein. Maidon hinnan nousu laittaa se maidon oikeaan paikkaan kulutuksessa. Maito on imeväisten ruokaa :D

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: maidon hinta nousee
Kyllä maito on hintansa väärtti niinkuin viinakin ;D, kohtuudella ::) Sepen maidon panettelu on pierutautisen kateutta kun ei itse pysty juomaan :-\

Viimeksi muokattu: 25.02.08 - klo:10:55 kirjoittanut maanviljelija

Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

Aulis Anttila

  • Vieras
Pekka Puska
Kyllä maito on hintansa väärtti niinkuin viinakin ;D, kohtuudella ::) Sepen maidon panettelu on pierutautisen kateutta kun ei itse pysty juomaan :-\

Kysys Pekka Puskalta mitä se maito teetättää... siinä pieru on pieni vaiva  :P

Sepedeus

  • Vieras
Kateus vie kalat vedestä
Kyllä maito on hintansa väärtti niinkuin viinakin ;D, kohtuudella ::) Sepen maidon panettelu on pierutautisen kateutta kun ei itse pysty juomaan :-\

  En minä kadehdi tissinkoittajaa. Sitä minä kadehdin kuinka tärkeäksi tissinkoittaja on tehty. Se on tärkeämpi kuin mikään muu tässä yhteiskunnassa. Siksi maidon hinta pitäisi olla 2€ litra.
 Kun tuottaja saisi 1€ litra ,niin tissinkoittajat hukkuisivat ahneuteen. :D

 

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52004
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Maidon ja MAAN HINTA NOUSEE....
Kyllä maito on hintansa väärtti niinkuin viinakin ;D, kohtuudella ::) Sepen maidon panettelu on pierutautisen kateutta kun ei itse pysty juomaan :-\

  En minä kadehdi tissinkoittajaa. Sitä minä kadehdin kuinka tärkeäksi tissinkoittaja on tehty. Se on tärkeämpi kuin mikään muu tässä yhteiskunnassa. Siksi maidon hinta pitäisi olla 2€ litra.
 Kun tuottaja saisi 1€ litra ,niin tissinkoittajat hukkuisivat ahneuteen. :D

 
Maastullissa oli tuottajahintoja euroopasta. Suomi todella korkealla. Ja parutaan ettei kannata.... Lissee fyrkkaa tissarin kukkaroon. Niin sitä pitää! Kun MTK:lle tuli ongelma keksiä syitä korottaa tissaritukia, Valio tekee sen... ::)

Viimeksi muokattu: 25.02.08 - klo:16:21 kirjoittanut SKN

Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

loulap

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 115
Vs: maidon hinta nousee
kauppalehdessä uutinen tuolta yrityspuolelta;A1 katsastus tuotti viimevuodelta voittoa 78milj
euro liikevaihdolla 23 milj euroa voittoa; samaan pitäisi päästä täällä maitopuolella.

Reginan vanki

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 489
Vs: Maidon ja MAAN HINTA NOUSEE....
Kyllä maito on hintansa väärtti niinkuin viinakin ;D, kohtuudella ::) Sepen maidon panettelu on pierutautisen kateutta kun ei itse pysty juomaan :-\

  En minä kadehdi tissinkoittajaa. Sitä minä kadehdin kuinka tärkeäksi tissinkoittaja on tehty. Se on tärkeämpi kuin mikään muu tässä yhteiskunnassa. Siksi maidon hinta pitäisi olla 2€ litra.
 Kun tuottaja saisi 1€ litra ,niin tissinkoittajat hukkuisivat ahneuteen. :D

 
Maastullissa oli tuottajahintoja euroopasta. Suomi todella korkealla. Ja parutaan ettei kannata.... Lissee fyrkkaa tissarin kukkaroon. Niin sitä pitää! Kun MTK:lle tuli ongelma keksiä syitä korottaa tissaritukia, Valio tekee sen... ::)
Oletko jo laittanut navetan rakenteille, kun se on niin hyvää hommaa. Onnea ja menestystä. ;D
Köyhän kans on niin raskas jutella.

Aulis Anttila

  • Vieras
...pitäisi päästä...
kauppalehdessä uutinen tuolta yrityspuolelta;A1 katsastus tuotti viimevuodelta voittoa 78milj euro liikevaihdolla 23 milj euroa voittoa; samaan pitäisi päästä täällä maitopuolella.

Höh... pääseehän sitä... nostakaa hintaa  ;D  :D

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: maidon hinta nousee




Muutamille maeto teetättää .... KATTEUTTA ;D :P

Siinä pieru on tosiaan pieni vaeva :D

Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

Aulis Anttila

  • Vieras
Kyllä se siitä
Muutamille maeto teetättää .... KATTEUTTA ;D :P Siinä pieru on tosiaan pieni vaeva :D

Perinteisissä maitomaissa: Suomessa, Ruotsissa ja Islannissa maidon kulutus on hitaasti laskenut. Kuitenkin meillä Suomessa juodaan edelleen eniten maitoa maailmassa... mutta kyllä se siitä - ja hintaa on hilattava ylös... paaaaaaaaaaaaaaljon  ;D  :D  :o  ::)

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: maidon hinta nousee
iltasanomat uutisoi maion hinnannoususta, hinta nousssu puolentoista vuoden aikana 17.5%.


VAIN!
tethering holes to their concave windings

Aulis Anttila

  • Vieras
Vain
iltasanomat uutisoi maion hinnannoususta, hinta nousssu puolentoista vuoden aikana 17.5%.
VAIN!

Juu... ihan liian vähän... antaa palaa MTK  ;D  :D  :o  ::)

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Vain
iltasanomat uutisoi maion hinnannoususta, hinta nousssu puolentoista vuoden aikana 17.5%.
VAIN!

Juu... ihan liian vähän... antaa palaa MTK  ;D  :D  :o  ::)

Nostakaa te vain amatööriliitoisa palkkoja herra tiedottaja, kyllä se inflaatio siitä kiihtyy.
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

loulap

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 115
Vs: maidon hinta nousee
Eilisissä uutisissa sanottiin maidonhnnan nousseen parin viime vuoden aika parikymmentäprosenttia,
et näin kuuluu maidon hinta nousevan jo päivittäin.
Huonosti meni toi tulopuoli ku ei saanu ittelle tuloksi kaikkia tukirahoja,joutu tukirahoilla
tukemaan maataloutta.