Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kysymys Eemelille ja minä ittelle  (Luettu 1345 kertaa)

simmo

• Vieras
Kysymys Eemelille ja minä ittelle
Mitä teidän mukaan kannattaisi tehdä täällä Pohjois-suomessa,koska kaikki pitäisi siirtää etelä-Suomeen ??? Miten etelä-Suomi pystyis asuttamaan ja työllistämään kaikki pohjois-suomalaiset. ???Vai pitäiskö  meidät kuskata keskitysleirille ja peräti kaasuttaa? :o
Eikö olisi parempi yrittää kehittää Suomea siten,että täällä olisi kaikilla hyvä olla.On turha syyllistää meitä pohjois-suomalaisia siitä,että olemme syntyneet tänne.
Vai oletteko kateellisia siitä,että meillä on täällä niin mukavat oltavat 8) Mikä estää teittiä muuttamasta tänne.? 

minä-itte

• Vieras
Vs: Kysymys Eemelille ja minä ittelle
Mikä estää teittiä muuttamasta tänne.? 

Laitetaan harkintaan  :D :D :D :D

Teroman

Mitä teidän mukaan kannattaisi tehdä täällä Pohjois-suomessa,koska kaikki pitäisi siirtää etelä-Suomeen ??? Miten etelä-Suomi pystyis asuttamaan ja työllistämään kaikki pohjois-suomalaiset. ???Vai pitäiskö  meidät kuskata keskitysleirille ja peräti kaasuttaa? :o
Eikö olisi parempi yrittää kehittää Suomea siten,että täällä olisi kaikilla hyvä olla.On turha syyllistää meitä pohjois-suomalaisia siitä,että olemme syntyneet tänne.
Vai oletteko kateellisia siitä,että meillä on täällä niin mukavat oltavat 8) Mikä estää teittiä muuttamasta tänne.? 

Auswitziin vaan kaikki Tampereen pohjois puolelta,,,,,,,,,,,,,,,,

Sakujen metsästysmaiksi,,,,,,,Å

Terminator

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Kerralla kaikki brysselin pohjoispuolella oleva asutus siirettävä brysselin etelä puolelle.

Mitä turhaan asuttamaan brysselin pohjoispuolista tundraa, mitä myös etelä-suomi on. ;D
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

Sepedeus

• Vieras

Yritystuet ja aluetuet ovat sellainen leikkauskohde jolla on merkitystä valtiontalouden tervehdyttämisessä.

Vaalituki

Huonekaluvalmistaja Suomi-Soffa kertoi 19.5.2008 tukeneensa vaalirahoitusta jakanutta Kehittyvien Maakuntien Suomi -yhdistystä 15 000 eurolla. Mauri Pekkarinen sai Suomi-Soffalta taulukaupoilla 5000 euron vaalituen eduskuntavaaleissa vuonna 2007. Mauri Pekkarinen täydensi vaalirahailmoitustaan Suomi-Soffan ja kehittyvien maakuntien Suomi vaalituen osalta 27.5.2008, vuosi vaalien jälkeen. Pekkarinen palautti taulun Suomi-Soffalle kesäkuussa 2008. Suomi-Soffa ei suostunut näyttämään Pekkarisen myymiä tauluja.

Mauri Pekkarinen myönsi marraskuussa 2006 Suomi-Soffalle investointitukea 842 490 euroa tehdashankkeelle Kajaaniin. Tammikuussa 2007 Suomi-Soffa tuki Pekkarisen vaalityötä 5 000 eurolla. Pekkarinen pyysi 30.5.2008 oikeuskansleri Jaakko Jonkkaa tutkimaan tapauksen. Oikeuskansleri antoi puhtaat paperi

Terminator

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI

Yritystuet ja aluetuet ovat sellainen leikkauskohde jolla on merkitystä valtiontalouden tervehdyttämisessä.

Vaalituki

Huonekaluvalmistaja Suomi-Soffa kertoi 19.5.2008 tukeneensa vaalirahoitusta jakanutta Kehittyvien Maakuntien Suomi -yhdistystä 15 000 eurolla. Mauri Pekkarinen sai Suomi-Soffalta taulukaupoilla 5000 euron vaalituen eduskuntavaaleissa vuonna 2007. Mauri Pekkarinen täydensi vaalirahailmoitustaan Suomi-Soffan ja kehittyvien maakuntien Suomi vaalituen osalta 27.5.2008, vuosi vaalien jälkeen. Pekkarinen palautti taulun Suomi-Soffalle kesäkuussa 2008. Suomi-Soffa ei suostunut näyttämään Pekkarisen myymiä tauluja.

Mauri Pekkarinen myönsi marraskuussa 2006 Suomi-Soffalle investointitukea 842 490 euroa tehdashankkeelle Kajaaniin. Tammikuussa 2007 Suomi-Soffa tuki Pekkarisen vaalityötä 5 000 eurolla. Pekkarinen pyysi 30.5.2008 oikeuskansleri Jaakko Jonkkaa tutkimaan tapauksen. Oikeuskansleri antoi puhtaat paperi

Ensin Pekkarinen myi taulun Suomi-Soffalle ja sitten palautti saman taulun Suomi-soffalle. Ihan selvää ministeri ainesta, tuohon ei ihan jokainen Käteinen pystykkään.
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

sorkkis

• Vieras
Kävin Salossa aamusta ja moni totes ettei nousua ole sielläkulmilla näkyvissä . Nokialla yt neuvottelut (Tuho-Ahoko? tuskin sillä hän ei ole tuotekehityksessä ) . Puhelimet ei toimi , saneerataan , vihatuinpia firmoja maailmassa , eli Nokiaa ei kohtapian ole .

Loimaanseudulla menee paremmin .

A alueella korkea maanhinta estää tiloja kehittymästä . 15.000€/ha on liian kova hinta .

Hesassa on työpaikkoja , ainakin ulkomaalaisille .  :D