Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Keput ovat veljiä keskenään  (Luettu 1272 kertaa)

minä-itte

• Vieras
Keput ovat veljiä keskenään
http://www.satakunnankansa.fi/cs/Satellite/Satakunta/1194661853183/artikkeli/lue+juhantalon+valitus+lepiston+royhkea+toiminta+ihmetyttaa+.html

– Suomen virallinen lainsäädäntö muuttui paikallispolitikoinnilla kirkonkylän lainsäädännöksi, syyttää Kankaanpään kaupunginvaltuuston entinen puheenjohtaja Kauko Juhantalo valituksessaan Turun hallinto-oikeudelle.

Juhantalo vaatii 3. joulukuuta päivätyssä valituksessaan päätösten, ”joilla vastoin tahtoani minut erotettiin luottamustoimestani Kankaanpään kaupunginvaltuuston puheenjohtajana ja tilalleni valittiin Jorma Lepistö”, kumoamista.

Juhantalo kritisoi valituksessaan voimakkaasti etenkin seuraajaansa.

– Erityisesti ihmetyttää valtion virkamiehenä poliisina toimivan Lepistön aktiivinen ja tietoisesti lainvastainen sekä röyhkeä toiminta, joka nakertaa koko poliisikunnan arvovaltaa.

Teroman

Vs: Keput ovat veljiä keskenään

Onks tää se betoni firma ?
 :o

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
http://www.satakunnankansa.fi/cs/Satellite/Satakunta/1194661853183/artikkeli/lue+juhantalon+valitus+lepiston+royhkea+toiminta+ihmetyttaa+.html

– Suomen virallinen lainsäädäntö muuttui paikallispolitikoinnilla kirkonkylän lainsäädännöksi, syyttää Kankaanpään kaupunginvaltuuston entinen puheenjohtaja Kauko Juhantalo valituksessaan Turun hallinto-oikeudelle.

Juhantalo vaatii 3. joulukuuta päivätyssä valituksessaan päätösten, ”joilla vastoin tahtoani minut erotettiin luottamustoimestani Kankaanpään kaupunginvaltuuston puheenjohtajana ja tilalleni valittiin Jorma Lepistö”, kumoamista.

Juhantalo kritisoi valituksessaan voimakkaasti etenkin seuraajaansa.

– Erityisesti ihmetyttää valtion virkamiehenä poliisina toimivan Lepistön aktiivinen ja tietoisesti lainvastainen sekä röyhkeä toiminta, joka nakertaa koko poliisikunnan arvovaltaa.

koplausta ;D ;D ;D

minä-itte

• Vieras

koplausta ;D ;D ;D

Jaa, onko sielläkin viljan hinta noussut?

minä-itte

• Vieras

Aulis Anttila

• Vieras
Veljekset ku ilvekset  ;D ;D ;D
+
Kepun vaaliehdokkas kysyi ehdokaskaveriltaan
mitä hän tekisi jos hänellä olisi kaksi asuntoa?
 "Antaisin toisen köyhille", -hän vastasi.

-Entä jos sinulla olisi kaksi autoa?
 "Antaisin toisen puolueelle."

-Entä jos hänellä olisi kaksi paria kenkiä?
 "Pitäisin ne molemmat itse."

-Öh, miksi kummassa pitäisit molemmat kenkäparit,
 jos kerran antaisit toisen asunnon ja auton pois?

"Siksi, ettei minulla tule koskaan olemaan kahta asuntoa
  ja kahta autoa, mutta kahdet kengät minulla voi aivan hyvin olla."

Guarter

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ja minä-itte on ihtesä veli ;D, en kyllä jaksanu lukea koko aihetta, kaput!