Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vävy tuli taloon  (Luettu 13582 kertaa)

Teroman

Vs: Vävy tuli taloon

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho
Minä-itte joutuis elämässään ensimmäisen kerran tekeen kunnolla töitä jos joutuis kotivävyksi maitotilalle.Anoppi muistuttaisi joka päivä tehdyistä ja tekemättömistä töistä ,se kuuluu anoppien perinteiseen toimintatapaan ja aina kannattaa perinteitä vaalia.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

rene

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
No tuohan oli oikein hyvä asia .  :D
Sitä saa useamman tyttären isänä miettiä millaista miehenpuolta tytöille tulee matkaan. Tilan jatkosta kun ei ole varmuutta riittää kunhan ihan tavallisia suomalaisia miehiä kavereiksi löytävät.
-------------Minä en kans ole ronkeli vävyn enkä miniänkään suhteen.Mulle riittää,että tekee työtä ja kantaa kortensa yhteiseen kekoon.Raittius on kyllä hyvä asia,monta taloa on juotu kurkusta alas.Mutta en minä ihan täysraittiuttakaan vaadi.Se on kyllä hyvä asia,jos kohtelee hyvin talon vanhaa väkeä.Ei ole kivaa,jos joutuu vanhoilla päivillään kuuntelemaan vähättelyä ja nälvimistä.On tehty ukon kanssa sen verran  töitä,että pieni kunnioitus on paikallaan.

Mä en tiedä että kukaan olis pystynyt juomaan taloja. Kyllä net on nää lieveilmiöt jotka tekee ongelmia. Siis viina on ainoastaan viisasten juoma. Tyhmät älkööt siihen sekaantuko ;D
En tiedä minäkään. Jos työt pystyy tehdä niin ei ne rahat pelkästään omasta kurkusta alas mahdu. Hyvä tietysti jos ei kovin usein perskännihakuisesti juo :D

Teroman

Vävyn
Anopin ja
Äitipuolen roolit

Eivät koskaan olleet kovin suosiossaan ?

;;;;;;;;;;;;;;Å

simmo

• Vieras
Kiitos onnitteluista.Tosi iso taakka on pudonnut harteiltani. ;D

Vaimo ja montako lasta jäi  "vävyn" edellisestä?
------------En vastaa asiattomiin kyselyihin.Enkä oikein tiedäkkään.

Tuulia

• Vieras

Vaimo ja montako lasta jäi  "vävyn" edellisestä?
 Yllättävän vähäpä simmo vävystään tietää    :o ???  Montakohan kertaa tämä "vävy" on talossa käynyt?

Viimeksi muokattu: 11.01.11 - klo:15:59 kirjoittanut Tuulia

pötsjölööm

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
No tuohan oli oikein hyvä asia .  :D
Sitä saa useamman tyttären isänä miettiä millaista miehenpuolta tytöille tulee matkaan. Tilan jatkosta kun ei ole varmuutta riittää kunhan ihan tavallisia suomalaisia miehiä kavereiksi löytävät.
-------------Minä en kans ole ronkeli vävyn enkä miniänkään suhteen.Mulle riittää,että tekee työtä ja kantaa kortensa yhteiseen kekoon.Raittius on kyllä hyvä asia,monta taloa on juotu kurkusta alas.Mutta en minä ihan täysraittiuttakaan vaadi.Se on kyllä hyvä asia,jos kohtelee hyvin talon vanhaa väkeä.Ei ole kivaa,jos joutuu vanhoilla päivillään kuuntelemaan vähättelyä ja nälvimistä.On tehty ukon kanssa sen verran  töitä,että pieni kunnioitus on paikallaan.

Kyllä se on just toisin päin, että vähättelyä ja nälvimistä tulee sieltä kiikkutuolista ;D Muussa tapauksessa on kyse vanhempien kunnioituksen pouutteesta, ja syyllinen siihen on oma pentu, ei se miniä.

aurajokilaivuri

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  Mä en tiedä että kukaan olis pystynyt juomaan taloja. Kyllä net on nää lieveilmiöt jotka tekee ongelmia. Siis viina on ainoastaan viisasten juoma. Tyhmät älkööt siihen sekaantuko ;D

Monsieur Mangetout on syönyt lentokoneen, niin miksei sitten joku voisi talonkin juoda.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Monsieur_Mangetout

Tuulia

• Vieras

Monsieur Mangetout on syönyt lentokoneen, niin miksei sitten joku voisi talonkin juoda.

Jospa tuo lentokonejuttu on vain pelkkää kusetusta. Eikai kenenkään suolisto ja maha tuollaista kestä!

Sepedeus

• Vieras

Jospa tuo lentokonejuttu on vain pelkkää kusetusta. Eikai kenenkään suolisto ja maha tuollaista kestä!

Kyll kestää, kun ottaa kossua päälle.  ;D

Tuulia

• Vieras
Niin vähän aikaa on mukavaa kunnes ne "ikävät "asiat tulee pinnalle puolin ja toisin.
Miten usein anopin luona pitää käydä,onko 30 vuotta sopiva aika.?
   Anopin ja vävyn "suhde" yleensä kukoistaa, mutta anppi vs. miniä... johan leimahtaa ! Annpin olis pysyttävä kaukana miniän reviiriltä.   8)

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Yllättävän vähäpä simmo vävystään tietää    :o ???  Montakohan kertaa tämä "vävy" on talossa käynyt?

menihän tapolan mervikin heti kihloihin kun ovelle tuli kekkuli sellaista ehdottamaan ;D

Tuulia

• Vieras

menihän tapolan mervikin heti kihloihin kun ovelle tuli kekkuli sellaista ehdottamaan ;D
Montako päivää onnea kesti?   ;D 

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

olishan se  saattanut  kestää mutta polliisit  veivät sulhon kylmäkoskelle ;D ;D ;D

Tuulia

• Vieras

olishan se  saattanut  kestää mutta polliisit  veivät sulhon kylmäkoskelle ;D ;D ;D
Voih! Siellähän se Mattikin oli!