Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Valtakunnan gallup-nero  (Luettu 2006 kertaa)

minä-itte

• Vieras

Viimeksi muokattu: 09.01.11 - klo:04:14 kirjoittanut minä-itte

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Valtakunnan gallup-nero
  Kansan mielipidettäkö ei siis saisi kysellä?
  Eihän ne gallupit pitäisi estää puolueita perehtymästä asiakysymyksiin vaikka galluppeita julkaistaisiinkin,puolueethan saisivat julkaista periaatteensa niistä huolimatta ja SITOUTUA lupauksiinsa mahdollisen vaikutusvaltansa rajoissa eikä kiemurrella galluppien suosion mukaan.

Onhan se nytkin nähty kuinka sitä nyt halutaan olla vähän niinkuin pikkasen persujakin jotta siitä populismista pääsisi vähän osalliseksi.

Minkähän verran sitä uutta hallitusta sitten sitoo ne edellisen tekemät päätökset,olen monta kertaa ollut panevani merkille että joskus oppositiopuolue on vastaan omaa ,edellisessä hallituksessa itse päättämästään asiasta.
  Enkä kyllä usko että ne gallupit kovin paljoa vaikuttavat äänestyskäyttäytymiseen,kyllähän ne mieleiset lupaukset ovat ehkä enemmänkin asiaan vaikuttamassa,mutta pitäis sitten seurata mitenkä niitten lupausten takana ollaan silloin jos päästään edes yrittämään niiden toteuttamista.

Eiköhän äänestäjistäole sentään iso osa niitä jotka eivät hyväksy muita puolueita kun ainoastaan tän oman,sille yritetään antaa ymmärrystä vaikka välillä "eihän ne mitään mahtaneet"...

Aulis Anttila

• Vieras
Joo... neropateissa löytyy  ;D ;D ;D
=
Eduskunnan varapuhemies Seppo Kääriäinen rauhoittaisi kevään eduskuntavaalit gallupeilta pari viikkoa ennen varsinaista vaalipäivää. Kääriäinen kokee vaalien kynnyksellä julkistettavat mielipidemittaukset häirintänä.

– Ainakin viikon, miksei kahdenkin viikon vaalirauhasta voisivat sopia gallupin tilaajat ja tekijät keskenään, miksei myös media. Se on häirintää, jos ihan viime hetkellä tehdään gallup, ja syötetään sen tulos ikään kuin vaalituloksena julkisuuteen, hän toteaa.

JoHaRa

• Vieras
=
Eduskunnan varapuhemies Seppo Kääriäinen rauhoittaisi kevään eduskuntavaalit gallupeilta pari viikkoa ennen varsinaista vaalipäivää. Kääriäinen kokee vaalien kynnyksellä julkistettavat mielipidemittaukset häirintänä.

– Ainakin viikon, miksei kahdenkin viikon vaalirauhasta voisivat sopia gallupin tilaajat ja tekijät keskenään, miksei myös media. Se on häirintää, jos ihan viime hetkellä tehdään gallup, ja syötetään sen tulos ikään kuin vaalituloksena julkisuuteen, hän toteaa.

"Mediapeliä" voisi joku sanoa  :D

minä-itte

• Vieras
=

"Mediapeliä" voisi joku sanoa  :D

"Etelän metian syytä", sanoi Väyrys-Paavo, kun ei pärjännyt pressavaaleissa eikä kepun pj-vaalissa.

minä-itte

• Vieras

Minkähän verran sitä uutta hallitusta sitten sitoo ne edellisen tekemät päätökset,olen monta kertaa ollut panevani merkille että joskus oppositiopuolue on vastaan omaa ,edellisessä hallituksessa itse päättämästään asiasta.
..

Huippu on tämä Mr. Pekkarinen, joka oppositiossa ollessaan (Lipposen hallitus) vastusti jyrkästi valtionyhtiöitten myyntiä, mutta heti vastuuministeriksi päästyään (2003) aloitti hillittömän myynnin.

Terminator

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI

..

Huippu on tämä Mr. Pekkarinen, joka oppositiossa ollessaan (Lipposen hallitus) vastusti jyrkästi valtionyhtiöitten myyntiä, mutta heti vastuuministeriksi päästyään (2003) aloitti hillittömän myynnin.

No yritti vastustaa sitä ettei Lipponen nyt sentään kaikkea saisi hävitettyä ilmaiseksi. Fiksumpi odottaa Pörssikursien nousua. ;D
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

minä-itte

• Vieras

..

No yritti vastustaa sitä ettei Lipponen nyt sentään kaikkea saisi hävitettyä ilmaiseksi. Fiksumpi odottaa Pörssikursien nousua. ;D

..kuten esim. GrowHow-, Sokli- lahjoitus norjalaisille Pekkarisen laatimalla "kauppakirjalla".

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan

..

..kuten esim. GrowHow-, Sokli- lahjoitus norjalaisille Pekkarisen laatimalla "kauppakirjalla".
veetiä jymäytettiin scorppio kaupassa, sillä se tuntee niin kovaa sympatiaa häkämiestä kohtaan ??? ??? ???
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

pilkkimies

• Vieras
http://www.suomenmaa.fi/etusivu/vanhanen_opastaa_gallupintekij%C3%B6it%C3%A4_5046114.html

BUAAAAAAH!  Tähän päälle vielä Matti- Valiomainos

Paniikkia pukkaa:

http://www.suomenmaa.fi/etusivu/k%C3%A4%C3%A4ri%C3%A4inen_rauhoittaisi_vaalit_gallupeilta_5045699.html
Sen vain sanon että suoraan hanurista vedettyjä ovat sinun "hyvä naapurini" nuo jutut.Koska sinusta tulee aikuinen?

gutiguti

• Vieras
AMK:laiset olivat opiskelleet  gallubin tekoa ja tehneet persujen kannatuksesta 3 kyselyä ohjeiden mukaan ja jokaisesa persujen kannatus 8-10 yksikköä alempi kuin kokoomuksen Eero Lehden omistaman taloustutkimuksen lukemat.