Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Konginkankaan tappajat  (Luettu 30855 kertaa)

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Konginkankaan tappajat
Tällänen sääntö täällä päin aina kevyempi väistää jos tullaan päikseen kapealla tiellä vastaan.Aika vaikeaa täydellä kuormalla tukkirekalla peruutella henkilöautoa väistääkseen seuraavalle levennykselle.
Kaupungissa ihmiset on jo niin urpanisoituneita että tämä on jo sääntö kuin poikkeus että he odottavat raskaamman väistävän.
Ihminen tyhmistyy asuessaan maalikylässä. ;D
Täällä maalikylissä noudatetaan lakeja ja niissä on kyllä niistä väistämissäännöistä. Ihan olettama että kuorna-auto kapealla kadulla joutuu käyttämään vastaantulijan kaistaa joten on väistämisvelvollinen.
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Konginkankaan tappajat
Ja tasasella ei mikään kuorkkikukski tule mulle *****ilemaan tai ainaskin pitää olla se rengasrauta mukana. Tollasilta kuskeiltä iäksi kortti pois!
Olet sää kans yks ***** uuvatti! >:(
Vedä hattivatti........
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

TDK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2069
  • Kotimaisen ruuan tuottaja - kallis harrastus
Vs: Konginkankaan tappajat
Kerroppa mikä tekee minusta tappajan??? En oo eläissäni jänistä kummempaa tappanu, en autolla enkä muullakaan. Millä vitulla yleistät kaikki "kuorkki"kuskit tappajiksi? Ja minä muuten ajan moduuliyhdistelmää enkä kuorkkia. Tiedätkö mikä se on?

Bentti

  • Vieras
Vs: Konginkankaan tappajat
Mikä tekee ihmisestä *******n, kun hän astuu HENKILÖAUTON kuskin paikalle?

Sen olen huomannut jopa itsessäni, kun jurruuttelen jonkun traktorin takana, niin joskus olen vaarallisessakin paikassa ohittanut, kun ei ole kärsivällisyys riittänyt odottamaan  paremman näkyvyyden ohituspaikkaa. Ja kun itse ajaa traktorilla, niin  hyvin huomaa, millaista kusipäistä liikennekäyttäytymistä monilla henkilöautoilijoilla on.

Ja ammattimaisilla raskaan liikenteen kuskeilla  on jokapäiväistä kokea henkilöautoilijoiden kusipäisyys ja idioottimaiset ajotavat,  lumiauraajat tekevt töitä nimenomaan henkilöautoilijoiden parasta ajatellen, ja  saavat palkaksi  vituilua muodossa ja toisessa,  ja sitten jos ei teitä aurata, niin taas haukutaan, se kismittää meissä henkilöautoilijoissa eniten, ettei kyetä sopeutumaan vallitseviin olosuhteisiin, vaan ajetaan  niin kuin aina olisi kesäkeli. 

TDK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2069
  • Kotimaisen ruuan tuottaja - kallis harrastus
Vs: Konginkankaan tappajat
Ja tasasella ei mikään kuorkkikukski tule mulle *****ilemaan tai ainaskin pitää olla se rengasrauta mukana. Tollasilta kuskeiltä iäksi kortti pois!

Lue tarkemmin. Rengasrautaa saa ne jotka mua tulee syytteleen jostain onnettomuuksista joiden sattuessa minä oon ollu 500km päässä. Mulla ei oo tapana avautua turhasta kenellekkään. Tarpeeksi tekemistä teidän kanssa autoilla joilta puuttuu maalaisjärki kokonaan liikenteessä. Tuijotetaan vaan omaa napaa ja lakikirjaa.

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Konginkankaan tappajat
Kerroppa mikä tekee minusta tappajan??? En oo eläissäni jänistä kummempaa tappanu, en autolla enkä muullakaan. Millä vitulla yleistät kaikki "kuorkki"kuskit tappajiksi? Ja minä muuten ajan moduuliyhdistelmää enkä kuorkkia. Tiedätkö mikä se on?
Jos joku suunsoitosta antaa jollekin rengasraudasta niin ei siitä pitkä matka ole tappoon :-\ Osoittaa mielestäni juuri ammattiautoilijoiden yleistä luonnetta, sen verran noita juttuja kuunnellut baareissa. Tietyntyyppiset ihmiset valikoituu tiettyihin ammatteihin. Jonkinlainen käsitys mikä se moduuliyhdistelmä on, maallikot puhuu rekoista.
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26193
  • vastustan
Vs: Konginkankaan tappajat
Kerroppa mikä tekee minusta tappajan??? En oo eläissäni jänistä kummempaa tappanu, en autolla enkä muullakaan. Millä vitulla yleistät kaikki "kuorkki"kuskit tappajiksi? Ja minä muuten ajan moduuliyhdistelmää enkä kuorkkia. Tiedätkö mikä se on?
Jos joku suunsoitosta antaa jollekin rengasraudasta niin ei siitä pitkä matka ole tappoon :-\ Osoittaa mielestäni juuri ammattiautoilijoiden yleistä luonnetta, sen verran noita juttuja kuunnellut baareissa. Tietyntyyppiset ihmiset valikoituu tiettyihin ammatteihin. Jonkinlainen käsitys mikä se moduuliyhdistelmä on, maallikot puhuu rekoista.
onko ne kurmoottaneet sinut joskus jyviä hakiessaan kun oot noin sotajalalla :D :D :D :D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Bentti

  • Vieras
Vs: Konginkankaan tappajat
Kerroppa mikä tekee minusta tappajan??? En oo eläissäni jänistä kummempaa tappanu, en autolla enkä muullakaan. Millä vitulla yleistät kaikki "kuorkki"kuskit tappajiksi? Ja minä muuten ajan moduuliyhdistelmää enkä kuorkkia. Tiedätkö mikä se on?
Jos joku suunsoitosta antaa jollekin rengasraudasta niin ei siitä pitkä matka ole tappoon :-\ Osoittaa mielestäni juuri ammattiautoilijoiden yleistä luonnetta, sen verran noita juttuja kuunnellut baareissa. Tietyntyyppiset ihmiset valikoituu tiettyihin ammatteihin. Jonkinlainen käsitys mikä se moduuliyhdistelmä on, maallikot puhuu rekoista.

Kun henkilöautoilijat  koheltaa idiooottimaisesti, niin totta kai sitä ammattiautoilijan  hermoa koetellaan, ja jututkin voi tuntua sivullisesta raisuilta, kyllä tuola liikenteessä kaikenlaista idioottimaista koheltajaa on henkilöautojen ratissa, monilta pitäis ottaa kortti pois loppuiäkseen.

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Konginkankaan tappajat
Tietyntyyppiset ihmiset valikoituu tiettyihin ammatteihin

tos voi olla kerrankin samaa mielt tollattissen näennäisviljelyminimipakka uuvottin kans ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

TDK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2069
  • Kotimaisen ruuan tuottaja - kallis harrastus
Vs: Konginkankaan tappajat
Totta, löytyy niitä ammattiautoilijoista. Mua henkilökohtaisesti ahistaa semmoset tyypit jotka yleistää ja syyttelee ulkopuolisia. Ja nämä tienkäyttäjät jotka ei voi antaa tietä esim sivutieltä tulevalle rekalle, joka voi olla mahdotonta saada tielle sieltä maajussin kuivurin liittymästä rikkomatta lakia. Semmoseenkin olen törmännyt erikoiskuljetusta viedessä, kundi parkkeerasi autonsa keskitielle, löi ovet lukkoon ja huuteli ikkunasta ettei aio tilaa antaa. HÄN on verot maksanut joten on oikeutettu käyttämään koko kaista. Meni tunti että saatiin auto pois tieltä. Pani koko liikenteen seis...

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Konginkankaan tappajat
Kerroppa mikä tekee minusta tappajan??? En oo eläissäni jänistä kummempaa tappanu, en autolla enkä muullakaan. Millä vitulla yleistät kaikki "kuorkki"kuskit tappajiksi? Ja minä muuten ajan moduuliyhdistelmää enkä kuorkkia. Tiedätkö mikä se on?
Jos joku suunsoitosta antaa jollekin rengasraudasta niin ei siitä pitkä matka ole tappoon :-\ Osoittaa mielestäni juuri ammattiautoilijoiden yleistä luonnetta, sen verran noita juttuja kuunnellut baareissa. Tietyntyyppiset ihmiset valikoituu tiettyihin ammatteihin. Jonkinlainen käsitys mikä se moduuliyhdistelmä on, maallikot puhuu rekoista.

No ei tuossa sinunkaan otsikossa syyte herjauksesta ole kaukana. Puhut monikossa "konginkankaan tappajat".
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

realisti

  • Vieras
Vs: Konginkankaan tappajat
nimimerkki maanviljelijän tyhmyys on jo veeti/eemelin tyhmyyden yläpuolella >:( tuollaisia tolloja kun on liikenteessä, pitäisi k-a kuskien antaa useamminkin väistämisapua.

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: Konginkankaan tappajat

Mutta voin taata, että remarin keula on pehmeämpi, kuin tuo AM.


http://www.youtube.com/watch?v=LT6qix4-0Bo


Olipa "hauskaa". Mahdettiinko niissä kotikatsomoissa, joissa muistellaan lumiauraa vasten menehtyneitä läheisiä, hekottaa samaan tahtiin juontajien kanssa. Amerikkalaista idiotismia.

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Konginkankaan tappajat
Kerroppa mikä tekee minusta tappajan??? En oo eläissäni jänistä kummempaa tappanu, en autolla enkä muullakaan. Millä vitulla yleistät kaikki "kuorkki"kuskit tappajiksi? Ja minä muuten ajan moduuliyhdistelmää enkä kuorkkia. Tiedätkö mikä se on?
Jos joku suunsoitosta antaa jollekin rengasraudasta niin ei siitä pitkä matka ole tappoon :-\ Osoittaa mielestäni juuri ammattiautoilijoiden yleistä luonnetta, sen verran noita juttuja kuunnellut baareissa. Tietyntyyppiset ihmiset valikoituu tiettyihin ammatteihin. Jonkinlainen käsitys mikä se moduuliyhdistelmä on, maallikot puhuu rekoista.
onko ne kurmoottaneet sinut joskus jyviä hakiessaan kun oot noin sotajalalla :D :D :D :D
Tulevat milloin sattuu eikä niin kuin luvattu. Kerran kurmootin itse erästä kun toi lannoitteita pihaan vaikka paikat ei ollut kunnossa kun oli so***** ilmoitus 2 vrk ennen toimitusta. Sai viedä välivarastoon ja tuoda parin päivän päästä uudelleen ;D Tuossa jouduin pitämään teitä auki melkein kuukauden kun odottelin polttoöljytoimitusta >:(
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Konginkankaan tappajat
nimimerkki maanviljelijän tyhmyys on jo veeti/eemelin tyhmyyden yläpuolella >:( tuollaisia tolloja kun on liikenteessä, pitäisi k-a kuskien antaa useamminkin väistämisapua.
Jos tuo jutun kuorma-autokuski saadaan kiinni tulee kallis paukku, ei varmaan mene tuolleen tahallaan ajettu kolari vakuutuksesta. Tuollaisia pölvästejä puolustelette ::)
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.