Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe unohtakaa paperimiehet  (Luettu 7795 kertaa)

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: unohtakaa paperimiehet
Kyllä nämä tämän palstan sinipuna miehet kohta vaattii että talvivaaran kaivos on siirettävä etelään. ::)

****** No ei, kyllä pohjoisen malmi, puu ja sähkö kelpaa edelleenkin  minäitteveetille ja muille "tundrantappajille"

Juu, pohjoinen onkin vain asumiseen kelpaamatonta  periferiaa, mistä saadaan raaka-aineita etelään....Suomen Siperia. 

Pohjoissuomen kannataisi vaikka julistaa Tornio pääkaupungiksi ja vetää raja 142 alueen etelä osaan. Mitä sitä puna-suomea elättämään.
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

rööri-roope

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1335
Vs: unohtakaa paperimiehet
"

Juu, pohjoinen onkin vain asumiseen kelpaamatonta  periferiaa, mistä saadaan raaka-aineita etelään....Suomen Siperia. 
[/quote]

***** Ja etelän paradoksi on se että parhaiten asumiseen kelpaavassa Suomen osassa asuu suomalaiseksi täydellisesti kelpaamaton rupusakki....
In vino veritas

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65455
Vs: unohtakaa paperimiehet
äläs nyt !   onhan siellä tavja  joka kantaa huolta kaikista .... heistä. ... jotka eivät voi elää ihmisten kanssa immeisiks!

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: unohtakaa paperimiehet
uusi sylkykuppi on löytynyt kaikille kateellisille kaunamaakareille   ;D ;D ;D ;D     http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/45%20000%E2%82%AC%20tilille%20kertarys%C3%A4yksell%C3%A4%20-%20Duunarit%20Emme%20halua%20leveill%C3%A4/art-1288360722925.html

No ei tuo optio työuran aikana missään tunnu. Uutisen mukaan kaivosmies tienaa vuodessa 30 000 €. Se tekee vain 2500 € kuussa vaarallisesta ulkotyöstä. Taitavat paperimiehet tienata merkittävästi enemmän ja helpommallla......

Oletko sinä ollut ikinä missään töissä?

Olen ollut koulutusta vastaavissa töissä paljonkin ja se koulutus ei liity maatalouteen mitenkään. Onko mun jutuista jotenkin pääteltävissä se että mulla ei olisi mitään koulutusta.

Aulis Anttila

  • Vieras
Osuma :-)
Onko mun jutuista jotenkin pääteltävissä se että mulla ei olisi mitään koulutusta.

 ;D ;D ;D

Aulis Anttila

  • Vieras
Palkka... ja ansio...
45000 ei tunnu missään ja 2500 palkkana/kk on VAIN. ::) Monelle nuo on merkittäviä lukemia . Ja moni ei noihin ansioihin pääse koskaan.

Liksoista puhuttaessa - ja kirjoiteltaessa - menevät lähes aina ansio ja palkka herttaisesti sekaisin. Lisäksi eri työpaikoissa samalla ammattinimikkeellä työskentelevien tuloissa voi olla - ja on - huomattavia eroja. Sairaanhoitajan kuukausipalkka vaihtelee n. € 2300,- ja € 2800,- välillä... tietysti noita pienempiäkin - ja suurempia - tienestejä on. Hoitsuilla lisien osuus ansiosta voi olla jopa 1/3.

Viimeksi muokattu: 07.01.11 - klo:19:36 kirjoittanut Aulis Anttila

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Osuma :-)
Onko mun jutuista jotenkin pääteltävissä se että mulla ei olisi mitään koulutusta.

 ;D ;D ;D

Ja mitäs sinä sieltä puskasta naureskelet.....

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Palkka... ja ansio...
45000 ei tunnu missään ja 2500 palkkana/kk on VAIN. ::) Monelle nuo on merkittäviä lukemia . Ja moni ei noihin ansioihin pääse koskaan.

Liksoista puhuttaessa - ja kirjoiteltaessa - menevät lähes aina ansio ja palkka herttaisesti sekaisin. Lisäksi eri työpaikoissa samalla ammattinimikkeellä työskentelevien tuloissa voi olla - ja on - huomattavia eroja. Sairaanhoitajan kuukausipalkka vaihtelee n. € 2300,- ja € 2800,- välillä... tietysti noita pienempiäkin - ja suurempia - tienestejä on. Hoitsuilla lisien osuus ansiosta voi olla jopa 1/3.

Hoitsuilla kuten muillakin kunnan palveluksessa olevilla, voi lisien osuus olla 2/3 osaa bruttopalkasta ...

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Osuma :-)
Onko mun jutuista jotenkin pääteltävissä se että mulla ei olisi mitään koulutusta.

 ;D ;D ;D

Ja mitäs sinä sieltä puskasta naureskelet.....

näkyyhän ne punavaariesi tarinat  sankariteoista siellä kairassa olleen oppina :P

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26125
  • vastustan
Vs: Palkka... ja ansio...
45000 ei tunnu missään ja 2500 palkkana/kk on VAIN. ::) Monelle nuo on merkittäviä lukemia . Ja moni ei noihin ansioihin pääse koskaan.

Liksoista puhuttaessa - ja kirjoiteltaessa - menevät lähes aina ansio ja palkka herttaisesti sekaisin. Lisäksi eri työpaikoissa samalla ammattinimikkeellä työskentelevien tuloissa voi olla - ja on - huomattavia eroja. Sairaanhoitajan kuukausipalkka vaihtelee n. € 2300,- ja € 2800,- välillä... tietysti noita pienempiäkin - ja suurempia - tienestejä on. Hoitsuilla lisien osuus ansiosta voi olla jopa 1/3.

Olipa em. summat sitten kk-palkkoja tai kokonais kk-ansioita lisineen, niin silti monelta nuo jäävät haaveeksi.
Jotenkin tuli nyt mieleen ettei AA huomannut että 45000€ kohdalla puhuttiin optioista, ei palkasta.
Tuohon optiosummaan esim. meikäläinen lähtee n.450 aamuna, bruttona saadakseni ko. rahan.
mitenkähän tuo optio verotetaan
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Osuma :-)
Onko mun jutuista jotenkin pääteltävissä se että mulla ei olisi mitään koulutusta.

 ;D ;D ;D

Ja mitäs sinä sieltä puskasta naureskelet.....

näkyyhän ne punavaariesi tarinat  sankariteoista siellä kairassa olleen oppina :P

Kohdistuiko tuo herja mun vaiko erään Aulis Anttilan sukulaisiin.....

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Osuma :-)
Onko mun jutuista jotenkin pääteltävissä se että mulla ei olisi mitään koulutusta.

 ;D ;D ;D

Ja mitäs sinä sieltä puskasta naureskelet.....

näkyyhän ne punavaariesi tarinat  sankariteoista siellä kairassa olleen oppina :P

Kohdistuiko tuo herja mun vaiko erään Aulis Anttilan sukulaisiin.....

koulutukseen 8)

nänninnyplääjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2954
Vs: unohtakaa paperimiehet
2500e/kk.. alle köyhyysrajan.. ainaki urpilaisen mukaan.. ::)
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

Verku

Vs: unohtakaa paperimiehet
uusi sylkykuppi on löytynyt kaikille kateellisille kaunamaakareille   ;D ;D ;D ;D     http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/45%20000%E2%82%AC%20tilille%20kertarys%C3%A4yksell%C3%A4%20-%20Duunarit%20Emme%20halua%20leveill%C3%A4/art-1288360722925.html

No ei tuo optio työuran aikana missään tunnu. Uutisen mukaan kaivosmies tienaa vuodessa 30 000 €. Se tekee vain 2500 € kuussa vaarallisesta ulkotyöstä. Taitavat paperimiehet tienata merkittävästi enemmän ja helpommallla......

Oletko sinä ollut ikinä missään töissä?

Olen ollut koulutusta vastaavissa töissä paljonkin ja se koulutus ei liity maatalouteen mitenkään. Onko mun jutuista jotenkin pääteltävissä se että mulla ei olisi mitään koulutusta.

Enhän minä koulutuksesta kysynyt, vaan oletko ikinä ollut töissä.
Ajattelin vain kun 45000 ei tunnu missään ja 2500 palkkana/kk on VAIN. ::)
Monelle nuo on merkittäviä lukemia . Ja moni ei noihin ansioihin pääse koskaan.
Täytyy tundraviljelyn olla todella hyvää hommaa jos olet vielä yo. paremmilta ansioilta vaihtanut ammattia.


Sisälukutaito on myös yksi asia jota voi harjoittaa.

Jos et peltoa viljelemällä saa 45 tonnia työurasi aikana kasaan niin kannattaa vaihtaa hommia. :D

Paperiroistot munkin mielestä paljon pahempi juttu kuin nämä mainarit jotka nyt sattuvat kerran saamaan hyvän tilin.
Kypsä tapaus

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26125
  • vastustan
Vs: unohtakaa paperimiehet
uusi sylkykuppi on löytynyt kaikille kateellisille kaunamaakareille   ;D ;D ;D ;D     http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/45%20000%E2%82%AC%20tilille%20kertarys%C3%A4yksell%C3%A4%20-%20Duunarit%20Emme%20halua%20leveill%C3%A4/art-1288360722925.html

No ei tuo optio työuran aikana missään tunnu. Uutisen mukaan kaivosmies tienaa vuodessa 30 000 €. Se tekee vain 2500 € kuussa vaarallisesta ulkotyöstä. Taitavat paperimiehet tienata merkittävästi enemmän ja helpommallla......

Oletko sinä ollut ikinä missään töissä?

Olen ollut koulutusta vastaavissa töissä paljonkin ja se koulutus ei liity maatalouteen mitenkään. Onko mun jutuista jotenkin pääteltävissä se että mulla ei olisi mitään koulutusta.

Enhän minä koulutuksesta kysynyt, vaan oletko ikinä ollut töissä.
Ajattelin vain kun 45000 ei tunnu missään ja 2500 palkkana/kk on VAIN. ::)
Monelle nuo on merkittäviä lukemia . Ja moni ei noihin ansioihin pääse koskaan.
Täytyy tundraviljelyn olla todella hyvää hommaa jos olet vielä yo. paremmilta ansioilta vaihtanut ammattia.


Sisälukutaito on myös yksi asia jota voi harjoittaa.

Jos et peltoa viljelemällä saa 45 tonnia työurasi aikana kasaan niin kannattaa vaihtaa hommia. :D

Paperiroistot munkin mielestä paljon pahempi juttu kuin nämä mainarit jotka nyt sattuvat kerran saamaan hyvän tilin.
kerran. minä ymmärsin toisin
Tuolloin laukeaa toinen osa, B-sarja, optio-ohjelmastamme, kertoo Talvivaaran rahoitus- ja talousjohtaja Saila Miettinen-Lähde IS:lle.

Hänen mukaansa Talvivaara rakensi optio-ohjelman Lontoon pörssiin listautumisen yhteydessä 2007.

- Tuolloin jokaiselle yhtiön työntekijälle annettiin optio heidän halutessaan. Muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta kaikki tuolloin kirjoilla olleet työntekijät ottivat optioita. B-sarjan option haltijoita on toistasataa.

Option voi lunastaa huhtikuusta alkaen kahden vuoden aikana.

Optio-ohjelman A-sarja laukesi viime keväänä, ja C-sarja vuoden kuluttua.

en minä noita kadehti, halusin vain tuoda julki että muutkin tienaa kuin paperimiehet.  eikö se olekkin hyvä kun muutkin tienaa kuin kokoomuslaiset ;) ;) ;) ;)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...