Onko kokkareilla kakkakokkareet housuissa Mä luulen että Soinin Timpalla on pidättelemistä ettei pissi tule housuun. Saattaa vaalivoitosta tulla liian suuri, äänestäjät odottavat oikeasti jotain muutoksia. Vasemmistopopulismi ei kanna kovin pitkälle
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 05.01.11 - klo:08:08Onko kokkareilla kakkakokkareet housuissa Mä luulen että Soinin Timpalla on pidättelemistä ettei pissi tule housuun. Saattaa vaalivoitosta tulla liian suuri, äänestäjät odottavat oikeasti jotain muutoksia. Vasemmistopopulismi ei kanna kovin pitkälle Minä luulen, että Soini huijaa! Mitään muutosta mihinkään suuntaan ei tule. Korkeintaan pari kepulaista rötösherraa saadaan kiinni, siinä kaikki!
Lainaus käyttäjältä: Tuulia - 05.01.11 - klo:08:13Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 05.01.11 - klo:08:08Onko kokkareilla kakkakokkareet housuissa Mä luulen että Soinin Timpalla on pidättelemistä ettei pissi tule housuun. Saattaa vaalivoitosta tulla liian suuri, äänestäjät odottavat oikeasti jotain muutoksia. Vasemmistopopulismi ei kanna kovin pitkälle Minä luulen, että Soini huijaa! Mitään muutosta mihinkään suuntaan ei tule. Korkeintaan pari kepulaista rötösherraa saadaan kiinni, siinä kaikki! No tietysti huijaa Kuten muutkin... Mutta Timppa jää tästä ekana kiinni koska vaalivoitto paisuu liian suureksi. Toisaalta... Jos Sosiaalidemonien alamäki jatkuu niin PerSuilla ei ole apupuolueen paikkaa hallituksessa. Onpas jännää, melkein kiinnostaa tuo isojen poikien sotaleikki tällaisella virtuaalisella tasolla
...kun ne nyt pelkäävät, et Niinistö loikkaakin Suomen pankkiin, eikä pressapeliin! Lukekaa iltsikasta lisää.
Lainaus käyttäjältä: Tuulia - 05.01.11 - klo:08:02...kun ne nyt pelkäävät, et Niinistö loikkaakin Suomen pankkiin, eikä pressapeliin! Lukekaa iltsikasta lisää. Tää on Kokkareitten ja Demareitten kytkytkauppa. Niinistö Suomen pankkiin pääjohtajaksi ja Liikanen Demareitten Presidentti ehdokkaaksi. Sauli testamenttaa äänensä sen jälkeen Demareille.
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 05.01.11 - klo:08:16Lainaus käyttäjältä: Tuulia - 05.01.11 - klo:08:13Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 05.01.11 - klo:08:08Onko kokkareilla kakkakokkareet housuissa Mä luulen että Soinin Timpalla on pidättelemistä ettei pissi tule housuun. Saattaa vaalivoitosta tulla liian suuri, äänestäjät odottavat oikeasti jotain muutoksia. Vasemmistopopulismi ei kanna kovin pitkälle Minä luulen, että Soini huijaa! Mitään muutosta mihinkään suuntaan ei tule. Korkeintaan pari kepulaista rötösherraa saadaan kiinni, siinä kaikki! No tietysti huijaa Kuten muutkin... Mutta Timppa jää tästä ekana kiinni koska vaalivoitto paisuu liian suureksi. Toisaalta... Jos Sosiaalidemonien alamäki jatkuu niin PerSuilla ei ole apupuolueen paikkaa hallituksessa. Onpas jännää, melkein kiinnostaa tuo isojen poikien sotaleikki tällaisella virtuaalisella tasolla Minua kiinnostaa lähinnä se, et kuinka leveäksi Soinin suu oikein meneekään
Lainaus käyttäjältä: Tuulia - 05.01.11 - klo:08:23Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 05.01.11 - klo:08:16Lainaus käyttäjältä: Tuulia - 05.01.11 - klo:08:13Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 05.01.11 - klo:08:08Onko kokkareilla kakkakokkareet housuissa Mä luulen että Soinin Timpalla on pidättelemistä ettei pissi tule housuun. Saattaa vaalivoitosta tulla liian suuri, äänestäjät odottavat oikeasti jotain muutoksia. Vasemmistopopulismi ei kanna kovin pitkälle Minä luulen, että Soini huijaa! Mitään muutosta mihinkään suuntaan ei tule. Korkeintaan pari kepulaista rötösherraa saadaan kiinni, siinä kaikki! No tietysti huijaa Kuten muutkin... Mutta Timppa jää tästä ekana kiinni koska vaalivoitto paisuu liian suureksi. Toisaalta... Jos Sosiaalidemonien alamäki jatkuu niin PerSuilla ei ole apupuolueen paikkaa hallituksessa. Onpas jännää, melkein kiinnostaa tuo isojen poikien sotaleikki tällaisella virtuaalisella tasolla Minua kiinnostaa lähinnä se, et kuinka leveäksi Soinin suu oikein meneekään oliskoos sinulla mari jotain käyttöä sille leveydelle
Lainaus käyttäjältä: Lehtimäki - 05.01.11 - klo:12:15Lainaus käyttäjältä: Tuulia - 05.01.11 - klo:08:23Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 05.01.11 - klo:08:16Lainaus käyttäjältä: Tuulia - 05.01.11 - klo:08:13Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 05.01.11 - klo:08:08Onko kokkareilla kakkakokkareet housuissa Mä luulen että Soinin Timpalla on pidättelemistä ettei pissi tule housuun. Saattaa vaalivoitosta tulla liian suuri, äänestäjät odottavat oikeasti jotain muutoksia. Vasemmistopopulismi ei kanna kovin pitkälle Minä luulen, että Soini huijaa! Mitään muutosta mihinkään suuntaan ei tule. Korkeintaan pari kepulaista rötösherraa saadaan kiinni, siinä kaikki! No tietysti huijaa Kuten muutkin... Mutta Timppa jää tästä ekana kiinni koska vaalivoitto paisuu liian suureksi. Toisaalta... Jos Sosiaalidemonien alamäki jatkuu niin PerSuilla ei ole apupuolueen paikkaa hallituksessa. Onpas jännää, melkein kiinnostaa tuo isojen poikien sotaleikki tällaisella virtuaalisella tasolla Minua kiinnostaa lähinnä se, et kuinka leveäksi Soinin suu oikein meneekään oliskoos sinulla mari jotain käyttöä sille leveydelle EI. Mari on paras! Soini tulee huomaamaan, että suosiolla on kova hinta, kunhan niitä oikeita päätoksiä joutuu tekemään, jos joutuu. Sitten ei enää populismi auta. Ei sitten yhtään.
Lainaus käyttäjältä: Tuulia - 05.01.11 - klo:18:07Lainaus käyttäjältä: Lehtimäki - 05.01.11 - klo:12:15Lainaus käyttäjältä: Tuulia - 05.01.11 - klo:08:23Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 05.01.11 - klo:08:16Lainaus käyttäjältä: Tuulia - 05.01.11 - klo:08:13Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 05.01.11 - klo:08:08Onko kokkareilla kakkakokkareet housuissa Mä luulen että Soinin Timpalla on pidättelemistä ettei pissi tule housuun. Saattaa vaalivoitosta tulla liian suuri, äänestäjät odottavat oikeasti jotain muutoksia. Vasemmistopopulismi ei kanna kovin pitkälle Minä luulen, että Soini huijaa! Mitään muutosta mihinkään suuntaan ei tule. Korkeintaan pari kepulaista rötösherraa saadaan kiinni, siinä kaikki! No tietysti huijaa Kuten muutkin... Mutta Timppa jää tästä ekana kiinni koska vaalivoitto paisuu liian suureksi. Toisaalta... Jos Sosiaalidemonien alamäki jatkuu niin PerSuilla ei ole apupuolueen paikkaa hallituksessa. Onpas jännää, melkein kiinnostaa tuo isojen poikien sotaleikki tällaisella virtuaalisella tasolla Minua kiinnostaa lähinnä se, et kuinka leveäksi Soinin suu oikein meneekään oliskoos sinulla mari jotain käyttöä sille leveydelle EI. Mari on paras! Soini tulee huomaamaan, että suosiolla on kova hinta, kunhan niitä oikeita päätoksiä joutuu tekemään, jos joutuu. Sitten ei enää populismi auta. Ei sitten yhtään.Just noin. Mari on tunnetusti pätevin naispoliitikkomme ja tulee saamaan suuren suosion seuraavissa vaaleissa. PerSut ratsastavat populismilla aikansa ja mutta pitkässä juoksussa niiden kannatus tulee pysymään marginaalisena. Onhan näitä oikeistopopulistien ennakkotapauksia pitkin Eurooppaa...