Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Hyvää ja halpaa rehua Keski-Euroopasta  (Luettu 1055 kertaa)

JoHaRa

• Vieras
Vs: Hyvää ja halpaa rehua Keski-Euroopasta
Viranomaiset epäilevät, että dioksiini on peräisin teollisuusrasvoista, joita on tuotantovaiheessa joutunut kanaeläinten rehuun kasvirasvojen sijasta (Linkistä leikattua)

Sama homma oli Suomessa jokunen vuosi sitten. Tuontitavarassa oli jotain "muuntajaöljyjä" varmuuden vuoksi vähän seassa. Mutta oliko kyseessä sitruspulppa vaiko palmujaloste, enpäs "muista".

Suomessa ihminen saa dioksiinialtistuksensa pääosin kalasta, Keski-Euroopassa taas lehmän maidosta ja lihasta. (Wikipedia) Aika hämmästyttävää... Mistä euroopan lehmät dioksiininsa saavat  ::)

Dioksiinia voi itse valmistaa vaikkapa jäteöljyä polttamalla  ;D Mutta sisältääkö rehuaumaan traktorista valuva peräöljy dioksiiniaineita ? Tätä ei tiedä.. Valuva moottoriöljy voisi sisältää  ???

minä-itte

• Vieras

Dioksiinia voi itse valmistaa vaikkapa jäteöljyä polttamalla  ;

Meilläpäin yksi puutarhuri sai ympäristöpalkinnon, kun rakensi jäteöljypolttolaitoksen kasvihuoneittensa  lämmittämiseen.

Eipä mennyt kuin hetki, kun jäteöljyn poltto kiellettiin ympäristöä saastuttavana.

A.R.Vaja

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
tuliko siitä liiaksi savua,vai mikä sieläpäin savusi

JoHaRa

• Vieras

Dioksiinia voi itse valmistaa vaikkapa jäteöljyä polttamalla  ;

Meilläpäin yksi puutarhuri sai ympäristöpalkinnon, kun rakensi jäteöljypolttolaitoksen kasvihuoneittensa  lämmittämiseen.

Eipä mennyt kuin hetki, kun jäteöljyn poltto kiellettiin ympäristöä saastuttavana.

Tää on niin tätä  :D