Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kasvattajaosuuskunta Limousin esittäytyy  (Luettu 33979 kertaa)

hl

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1304
  • kyllä lähtee..
Vs: Kasvattajaosuuskunta Limousin esittäytyy
Noo missäs vaiheessa ne Hailandi-lihan kasvattajat sitten saapuu ????
Termi kuuluu ehkä "niittylihan kasvattajat" ????
Sitten kun joku kerkee heittelemään niittykukkien terälehtiä saapuva hailändi-väen polulle  ;D

Ei meistä sentään ole lihantuonnon pelastajiksi, mutta jollakinlailla ollaan mukana jakamasa tukipottia ...
Kukin kykyjensä mukaan ????
Kerrankin feikki puhuu täyttä totta ;) ;D ;D
niinpä... ::)
ja pohjoiset päälle..

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Kasvattajaosuuskunta Limousin esittäytyy
Ainahan minä, kuulija vaan joskus ei ymmärrä, vaikka selitetään ...

Pomppatuuri

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12
Vs: Kasvattajaosuuskunta Limousin esittäytyy
Oikee lihakarjaväki ja pihvikarjaväki? Mitä eroo niillä muka on, samaa lehmänpaskaa käsissä. Oon käynyt kaikki emolehmäpäivät ja aina on ollut kauhee kiire: luento luento luento kahvi luento luento luento ja viimeisen luennon jälkeen on tunti kaksi aikaa saunoa/uida. Pomppatuurin vähäinen tukka on nopeesti pantu järjestykseen saunan jälkeen, mutta mutta entäs ne jotka joutuu föönaamaan iltajuhlaa varten. Nyt on limppariväellä aikaa rupatella aioista kerrankin rauhassa, kiitos idean keksijälle  ; :D. mahtavaa.
 

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Kasvattajaosuuskunta Limousin esittäytyy
Oikee lihakarjaväki ja pihvikarjaväki? Mitä eroo niillä muka on, samaa lehmänpaskaa käsissä. Oon käynyt kaikki emolehmäpäivät ja aina on ollut kauhee kiire: luento luento luento kahvi luento luento luento ja viimeisen luennon jälkeen on tunti kaksi aikaa saunoa/uida. Pomppatuurin vähäinen tukka on nopeesti pantu järjestykseen saunan jälkeen, mutta mutta entäs ne jotka joutuu föönaamaan iltajuhlaa varten. Nyt on limppariväellä aikaa rupatella aioista kerrankin rauhassa, kiitos idean keksijälle  ; :D. mahtavaa.
 

En oo yhessäkään käyny, mutta mitä muita seminaareja olen joskus kiertänyt, niin tommostahan se tahtoo olla, hyvä vaan että osa porukasta syventyy asioihin paremmin ...

meikäläinen

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 215
Vs: Kasvattajaosuuskunta Limousin esittäytyy
Emolehmäpäivien suurin vika on juuri tuo liian tiukka aikataulu. Ja joka vuosi samat aiheet. Ei vain oikeen poiskaan osaa olla. Itsekkin on tullut koluttua viimeiset kymmenisen vuotta noita päiviä ja viime vuodet olen ottanut rennommin. ;)

On muuten huomattavasti rennompi aloittaa emolehmäpäivät hyvin "nukutun" hotelliyön jälkeen, eli paikalle kannattaa tulla jo sunnuntaina.

Toivottavasti mahdollisen palkintosonninkasvattajalla on piikki auki... vink vink.  8)

Tv: Köyhä omistaja.

pahnanpaalaaja

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9
Vs: Kasvattajaosuuskunta Limousin esittäytyy
Koskas ja missä tästä pääsisi seuraavan kerran ihastelemaan?
Onkos Ikaalisissa jotain viritystä tämän asian tiimoilta?

Päivi

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 74
Vs: Kasvattajaosuuskunta Limousin esittäytyy
Hei!

Maanantaina Ikaalisissa Kasvattajaosuuskunta Limousinella on oma ständi, josta saa taas tuoretta tietoa :)

Tervetuloa tutustumaan!

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Kasvattajaosuuskunta Limousin esittäytyy
...ja tästäkö ei vieläkään ole kellään mitään tietoo  ???
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

meikäläinen

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 215
Vs: Kasvattajaosuuskunta Limousin esittäytyy

Hankkeen sivut on auki:


http://www.nostettanaaraista.fi/

Päivi

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 74
Vs: Kasvattajaosuuskunta Limousin esittäytyy
Hei!

Todellakin, Nostetta Naaraista hankkeen kotisivut ovat vihdoin auenneet. Itse Kasvattajaosuuskunta Limousin on perustettu myymään ja markkinoimaan jäsentensä eläimiä. Osuuskunta myös hallinnoi tuota yllä mainittua hanketta. Osuuskunnan ovet ovat avautuneet nyt kaikille halukkaille. Maanantaina julkaisimme yhteistyökumppanimme nimen, joka on Herra Snellman  :)

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Kasvattajaosuuskunta Limousin esittäytyy
Mulla nousee aina niskavillat pystyyn, kun jossain lukee sana "hanke"  :(
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Päivi

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 74
Vs: Kasvattajaosuuskunta Limousin esittäytyy
No niinhän siinä monille käy... Onhan noita monenlaisia hankkeita nähty, ja monien hankkeiden tarkoitus näyttää olevan vain hanketyöntekijöiden työllistäminen... Hanke nyt kuitenkin mahdollistaa vähän ylimääräisiä pelimerkkejä, eikä kasvattajien tarvitse repiä kaikkea omasta selkänahasta.

Olisi tyhmää olla käyttämättä tällaista mahdollisuutta, sanoivat tanskalaiset  :)

Paalinpyörittäjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6908
Vs: Kasvattajaosuuskunta Limousin esittäytyy
Aika tiukat painorajat, meneekö vähän hinta painon kustannuksella ja mikä on hinta sitten niillä rajojen ulkopuolelle jäävillä??
Kaikki limutkaan ei oo eeeeplussia :P

Ei sillä etteikö olis ihan kannatettava ajatus varsinkin kun snelmanni ei oo ennen pärjänny mitenkään pihviasioissa, niin tervetuloa  mukaan pihvibusinekseen :D

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Kasvattajaosuuskunta Limousin esittäytyy
Mulla nousee aina niskavillat pystyyn, kun jossain lukee sana "hanke"  :(

mikko9b

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1159
  • Agronet - epäsosiaalinen media?
Vs: Kasvattajaosuuskunta Limousin esittäytyy
Hei!

Todellakin, Nostetta Naaraista hankkeen kotisivut ovat vihdoin auenneet. Itse Kasvattajaosuuskunta Limousin on perustettu myymään ja markkinoimaan jäsentensä eläimiä. Osuuskunta myös hallinnoi tuota yllä mainittua hanketta. Osuuskunnan ovet ovat avautuneet nyt kaikille halukkaille. Maanantaina julkaisimme yhteistyökumppanimme nimen, joka on Herra Snellman  :)



jos tämä hanke onnistuu, jota ehdottomasti toivon, voi vain ihmetellä aikaisempien osuusteurastamojen toimintaa. Pitääkö pyörä jälleen keksiä uudelleen jotta homma lähtisi toimimaan. sitä vain mietin miten paljon lihataloilla kuitenkin on logistiikkaa ja kontakteja yms. mut tahto puuttuu lähteä kokeilemaan jotain uutta... mut ei keskitytään massaan ::)
anteeksi, kirotukshärötykset, oikoluku kaipaa selkeästi treeniä :-)