Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe töllötin  (Luettu 5425 kertaa)

Jakari

  • Vieras
Vs: töllötin
Poliisivaltiossa poliisi toimii itseään tai sisäpiiriä varten, ja on aivan yhdentekevää oletko rikollinen vai et. Jos olet poliisin tiellä, sinut jyrätään yli. Puistattaa ajatuskin tällaisesta.

pullanpyörittäjä

  • Vieras
Vs: töllötin
Lupamaksu tullut maksettua joka vuosi,
- mutta ohjelmisto vaan yhtä  "uusinnan uusintaa" ei paljon kiinnosta katsoa koko töllötintä kun tarjonta ihan perseestä!
Nykyisin uutiset ainoota katsottavaa koko laitteesta. 
Hututtaa maksaa edm. potaskasta edes sähkön vertaa jatkossa  >:(

Jätkä

  • Vieras
Vs: töllötin
On niitä hyviäkin ohjelmia kaiken paskan seassa mutta niitten löytäminen vaatii vähän viitseliäisyyttä kun kanavia on monia ja ajankäyttö rajallista. Oma tapani on katsoa telkku.com sivuiltta ohjelmatiedot ja käyttää keltaista suosikkitussia kun se saa tekstin melkein häviämään näihin "inhokki"ohjelmiin, eli merkaat yhden salkkarin niin kaikki salkkarit muuttuvat ohjelma tiedoissa haaleaksi jne. Kun parinviikon jälkeen katsoo ohjelmatietoja ja kylliksi on merkannut niitä inhokkeja keltaisella niin harvat hyvät ohjelmat löytyvät heti. Vielä kun muistaisi digiboksin ajastaa.

Aulis Anttila

  • Vieras
Samaa mieltä...
Lupamaksu tullut maksettua joka vuosi, - mutta ohjelmisto vaan yhtä  "uusinnan uusintaa" ei paljon kiinnosta katsoa koko töllötintä kun tarjonta ihan perseestä! Nykyisin uutiset ainoota katsottavaa koko laitteesta. Hututtaa maksaa edm. potaskasta edes sähkön vertaa jatkossa  >:(

Mä oon pitkälti samaa mieltä  >:( >:( >:(

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Samaa mieltä...
Lupamaksu tullut maksettua joka vuosi, - mutta ohjelmisto vaan yhtä  "uusinnan uusintaa" ei paljon kiinnosta katsoa koko töllötintä kun tarjonta ihan perseestä! Nykyisin uutiset ainoota katsottavaa koko laitteesta. Hututtaa maksaa edm. potaskasta edes sähkön vertaa jatkossa  >:(

Mä oon pitkälti samaa mieltä  >:( >:( >:(

Kortti hommiksi koko töllötin. Jos ohjelmat ei kiinosta, niin ei osta korttiakaan. Katsojat saisi valita mistä maksavat, vai maksavatko mistään. Samalla voisi koko lupamaksun/mediamaksun poistaa.
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Samaa mieltä...
Lupamaksu tullut maksettua joka vuosi, - mutta ohjelmisto vaan yhtä  "uusinnan uusintaa" ei paljon kiinnosta katsoa koko töllötintä kun tarjonta ihan perseestä! Nykyisin uutiset ainoota katsottavaa koko laitteesta. Hututtaa maksaa edm. potaskasta edes sähkön vertaa jatkossa  >:(

Mä oon pitkälti samaa mieltä  >:( >:( >:(


onkoos se ylejohtaja nykyisin kokkari ???

Aulis Anttila

  • Vieras
Toimari...
Lupamaksu tullut maksettua joka vuosi, - mutta ohjelmisto vaan yhtä  "uusinnan uusintaa" ei paljon kiinnosta katsoa koko töllötintä kun tarjonta ihan perseestä! Nykyisin uutiset ainoota katsottavaa koko laitteesta. Hututtaa maksaa edm. potaskasta edes sähkön vertaa jatkossa  >:(
Mä oon pitkälti samaa mieltä  >:( >:( >:(
onkoos se ylejohtaja nykyisin kokkari ???

On... mutta toimari ei tee ohjelmia... tämä sinne Kepulandiaan tiedoksi  :o :o :o

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Toimari...
Lupamaksu tullut maksettua joka vuosi, - mutta ohjelmisto vaan yhtä  "uusinnan uusintaa" ei paljon kiinnosta katsoa koko töllötintä kun tarjonta ihan perseestä! Nykyisin uutiset ainoota katsottavaa koko laitteesta. Hututtaa maksaa edm. potaskasta edes sähkön vertaa jatkossa  >:(
Mä oon pitkälti samaa mieltä  >:( >:( >:(
onkoos se ylejohtaja nykyisin kokkari ???

On... mutta toimari ei tee ohjelmia... tämä sinne Kepulandiaan tiedoksi  :o :o :o

Juu. Siinähän päätät ohjelmistoista kun henkilöstöstä 90% on vanhoja Stalinisteja. ;D
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: töllötin
Tulihan sieltä sentään mikko niskasen mestariteoksiakin ylen kanavilta. Tosin niistäkin Syksyllä kaikki on toisin on harvoja mitä en ole nähnyt, ja sillonkin nukuin onneni ohi.  :D

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Toimari...
Lupamaksu tullut maksettua joka vuosi, - mutta ohjelmisto vaan yhtä  "uusinnan uusintaa" ei paljon kiinnosta katsoa koko töllötintä kun tarjonta ihan perseestä! Nykyisin uutiset ainoota katsottavaa koko laitteesta. Hututtaa maksaa edm. potaskasta edes sähkön vertaa jatkossa  >:(
Mä oon pitkälti samaa mieltä  >:( >:( >:(
onkoos se ylejohtaja nykyisin kokkari ???

On... mutta toimari ei tee ohjelmia... tämä sinne Kepulandiaan tiedoksi  :o :o :o

ei toimitusjohtajat muissakaan  virmoissa itse tee, mutta osaava tyyppi osaa teettää


tämä sinne  kaupunkipelle reservaattiin tiedoksi :P

Aulis Anttila

  • Vieras
Näyttöjä on...
Lupamaksu tullut maksettua joka vuosi, - mutta ohjelmisto vaan yhtä  "uusinnan uusintaa" ei paljon kiinnosta katsoa koko töllötintä kun tarjonta ihan perseestä! Nykyisin uutiset ainoota katsottavaa koko laitteesta. Hututtaa maksaa edm. potaskasta edes sähkön vertaa jatkossa  >:(
Mä oon pitkälti samaa mieltä  >:( >:( >:(
onkoos se ylejohtaja nykyisin kokkari ???
On... mutta toimari ei tee ohjelmia... tämä sinne Kepulandiaan tiedoksi  :o :o :o
ei toimitusjohtajat muissakaan  virmoissa itse tee, mutta osaava tyyppi osaa teettää tämä sinne  kaupunkipelle reservaattiin tiedoksi :P

Joo... siitähän nää sekulisakin Metsäliitot ja läskikauppiaat ovat erinomainen esimerkki  ;D ;D ;D

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Kotietsintä...
Pakkokeinolaissa on pidetty pääsääntönä, että kotietsintää aloitettaessa on esitettävä kirjallinen etsintämääräys. Sisäasiainministeriön poliisiosaston mukaan myös poliisimiesten koulutuksessa ja työnohjauksessa on korostettu sitä, että kotietsinnän tulee pääsääntöisesti perustua toimivaltaisen virkamiehen antamaan kirjalliseen määräykseen ja että suullista määräystä voidaan käyttää vain niin kiireellisissä tapauksissa, ettei kirjallisen määräyksen antamiseen ole aikaa.

Suomessahan mennään käytännössä ovesta sisään kenttäjohtajan luvalla tai parin omalla harkinnalla.

Onneksi.

Kannatan oikeistolaista poliisivaltiota, minä en tee rikoksia, ei minun tarvi murehtia. Se on ihan oikein että poliisi saa toimia vapaasti eikä joidenkin paperinpalojen varassa kuten muualla euroopassa ja ameriikassa.

Eihän siitä mitään haittaa ole, että poliisitkin noudattaa lakia ...

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Näyttöjä on...
Lupamaksu tullut maksettua joka vuosi, - mutta ohjelmisto vaan yhtä  "uusinnan uusintaa" ei paljon kiinnosta katsoa koko töllötintä kun tarjonta ihan perseestä! Nykyisin uutiset ainoota katsottavaa koko laitteesta. Hututtaa maksaa edm. potaskasta edes sähkön vertaa jatkossa  >:(
Mä oon pitkälti samaa mieltä  >:( >:( >:(
onkoos se ylejohtaja nykyisin kokkari ???
On... mutta toimari ei tee ohjelmia... tämä sinne Kepulandiaan tiedoksi  :o :o :o
ei toimitusjohtajat muissakaan  virmoissa itse tee, mutta osaava tyyppi osaa teettää tämä sinne  kaupunkipelle reservaattiin tiedoksi :P

Joo... siitähän nää sekulisakin Metsäliitot ja läskikauppiaat ovat erinomainen esimerkki  ;D ;D ;D

ja tuotteet kelpaavat sinullekin toisin kuin sen entisen reporadion jonka päästöt
ei näytä siitä vieläkään parantuneen, vaikka kokkari nappula on johdossa :P :P

nänninnyplääjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2954
Vs: töllötin
joulupyhinäkin ohjelmat oli ihan hanurista, ei yhtään kunnon elokuvaa tullu pitkien pyhien aikana.. uusintaa ja uusintaa.. ja televisaa!! ja teeveeshoppia!!
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: töllötin
mutta sehän oli kansalaisten hyväksi!     mikään niin tylsistä kuin joku töllön tuijotus,     - paitsi eräiten kirjuuttelu taitaa viedä voiton!