...itsekullakin säädyllä. Mulla oli perinteinen joulu pukkineen ja jouluevankeliumineen, kinkusta nyt puhumattakaan. Mut alkon tuotteita ei näkynyt!
Lainaus käyttäjältä: Tuulia - 26.12.10 - klo:21:46...itsekullakin säädyllä. Mulla oli perinteinen joulu pukkineen ja jouluevankeliumineen, kinkusta nyt puhumattakaan. Mut alkon tuotteita ei näkynyt! Emännän kans lögiä otettu ja torttua kostutettu
Viimeksi muokattu: 26.12.10 - klo:23:00 kirjoittanut nänninnyplääjä
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 26.12.10 - klo:22:19Lainaus käyttäjältä: Tuulia - 26.12.10 - klo:21:46...itsekullakin säädyllä. Mulla oli perinteinen joulu pukkineen ja jouluevankeliumineen, kinkusta nyt puhumattakaan. Mut alkon tuotteita ei näkynyt! Emännän kans lögiä otettu ja torttua kostutettu Ja sihen se jäikin, kostutteluasteelle.....
Ei siitä kosteudesta niinkään, kunhan on tiukka luumusilmä
Ei tullut aika pitkäksi vesiputkia sulatellessa ja hakkeen syöttöä korjatessa, mutta kinkku saatiin jo joulupäiväksi paistettua.
Lainaus käyttäjältä: SatuE - 27.12.10 - klo:10:26Ei tullut aika pitkäksi vesiputkia sulatellessa ja hakkeen syöttöä korjatessa, mutta kinkku saatiin jo joulupäiväksi paistettua.Aattona hajosi stokerin puhallin ja siihen oli pakko tehdä viritys kun varaosapäivystyksen kännykkä oli kiinni eikä viestiin vastattu . Joulupäivänä ruokkija pysähtyi kun ajomoottori hajosi ,siihen sain uuden moottorin hakemalla sen huoltomieheltä 40km päästä . No menihän se joulu sitten ja ihan terpeeksi ehti syödäkin (liikaa)