Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 23.12.10 - klo:17:59Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:17:42Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:17:40Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:17:37Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 23.12.10 - klo:17:16Lainaus käyttäjältä: Oksa - 23.12.10 - klo:16:38niin, kyllä pikka´sen sylettää noi suuret puolueet kun niillä ei ole minkäänlaista älliä hoitaa maamme asiaa! ihan ***** vuoksi aion äänestää persut valtaan että nää stalinlinin periliset keksis että ei ihan mitä tahansa voi tehä ilman serausta! Kyll tää nyt on menny helekutin kummaksi, kun kohta koko Agronetin väki on samas puolueessa. Mä en oo No missä puolueessa sä sitten olisit jos kaikki muut olisivat siinä eräässä ja ainoassa maatalouden asiaa ajavassa puolueessa.Kansallisessa Kokoomuksessa Se sun puoluetoveri prikaatin kenraali laittoi taas joulukortin. Hyvä niin, en muita saanutkaan Paa osote tulemaan ni mäki lähetän
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:17:42Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:17:40Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:17:37Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 23.12.10 - klo:17:16Lainaus käyttäjältä: Oksa - 23.12.10 - klo:16:38niin, kyllä pikka´sen sylettää noi suuret puolueet kun niillä ei ole minkäänlaista älliä hoitaa maamme asiaa! ihan ***** vuoksi aion äänestää persut valtaan että nää stalinlinin periliset keksis että ei ihan mitä tahansa voi tehä ilman serausta! Kyll tää nyt on menny helekutin kummaksi, kun kohta koko Agronetin väki on samas puolueessa. Mä en oo No missä puolueessa sä sitten olisit jos kaikki muut olisivat siinä eräässä ja ainoassa maatalouden asiaa ajavassa puolueessa.Kansallisessa Kokoomuksessa Se sun puoluetoveri prikaatin kenraali laittoi taas joulukortin. Hyvä niin, en muita saanutkaan
Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:17:40Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:17:37Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 23.12.10 - klo:17:16Lainaus käyttäjältä: Oksa - 23.12.10 - klo:16:38niin, kyllä pikka´sen sylettää noi suuret puolueet kun niillä ei ole minkäänlaista älliä hoitaa maamme asiaa! ihan ***** vuoksi aion äänestää persut valtaan että nää stalinlinin periliset keksis että ei ihan mitä tahansa voi tehä ilman serausta! Kyll tää nyt on menny helekutin kummaksi, kun kohta koko Agronetin väki on samas puolueessa. Mä en oo No missä puolueessa sä sitten olisit jos kaikki muut olisivat siinä eräässä ja ainoassa maatalouden asiaa ajavassa puolueessa.Kansallisessa Kokoomuksessa
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:17:37Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 23.12.10 - klo:17:16Lainaus käyttäjältä: Oksa - 23.12.10 - klo:16:38niin, kyllä pikka´sen sylettää noi suuret puolueet kun niillä ei ole minkäänlaista älliä hoitaa maamme asiaa! ihan ***** vuoksi aion äänestää persut valtaan että nää stalinlinin periliset keksis että ei ihan mitä tahansa voi tehä ilman serausta! Kyll tää nyt on menny helekutin kummaksi, kun kohta koko Agronetin väki on samas puolueessa. Mä en oo No missä puolueessa sä sitten olisit jos kaikki muut olisivat siinä eräässä ja ainoassa maatalouden asiaa ajavassa puolueessa.
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 23.12.10 - klo:17:16Lainaus käyttäjältä: Oksa - 23.12.10 - klo:16:38niin, kyllä pikka´sen sylettää noi suuret puolueet kun niillä ei ole minkäänlaista älliä hoitaa maamme asiaa! ihan ***** vuoksi aion äänestää persut valtaan että nää stalinlinin periliset keksis että ei ihan mitä tahansa voi tehä ilman serausta! Kyll tää nyt on menny helekutin kummaksi, kun kohta koko Agronetin väki on samas puolueessa. Mä en oo
Lainaus käyttäjältä: Oksa - 23.12.10 - klo:16:38niin, kyllä pikka´sen sylettää noi suuret puolueet kun niillä ei ole minkäänlaista älliä hoitaa maamme asiaa! ihan ***** vuoksi aion äänestää persut valtaan että nää stalinlinin periliset keksis että ei ihan mitä tahansa voi tehä ilman serausta! Kyll tää nyt on menny helekutin kummaksi, kun kohta koko Agronetin väki on samas puolueessa.
niin, kyllä pikka´sen sylettää noi suuret puolueet kun niillä ei ole minkäänlaista älliä hoitaa maamme asiaa! ihan ***** vuoksi aion äänestää persut valtaan että nää stalinlinin periliset keksis että ei ihan mitä tahansa voi tehä ilman serausta!
Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:17:57Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:17:42Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:17:40Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:17:37Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 23.12.10 - klo:17:16Lainaus käyttäjältä: Oksa - 23.12.10 - klo:16:38niin, kyllä pikka´sen sylettää noi suuret puolueet kun niillä ei ole minkäänlaista älliä hoitaa maamme asiaa! ihan ***** vuoksi aion äänestää persut valtaan että nää stalinlinin periliset keksis että ei ihan mitä tahansa voi tehä ilman serausta! Kyll tää nyt on menny helekutin kummaksi, kun kohta koko Agronetin väki on samas puolueessa. Mä en oo No missä puolueessa sä sitten olisit jos kaikki muut olisivat siinä eräässä ja ainoassa maatalouden asiaa ajavassa puolueessa.Kansallisessa Kokoomuksessa Minä en taaskaan ymmärrä sitä miksi et osaa rehdisti kunnioittaa omaa vasemmistolaistaustaasi. Kokkarit eivät tunnetusti ole työväen asialla. Minun kumpikin vaari oli (korpi) kommunisteja on itse asiassa olen heidän saavutuksistaan ja teoistaan ylpeä.sotien jälkeen useampi korpikommunisti tuomittiin maanpetturuudesta ja taisi osa niistä olla oppaana niille neuvostoteurastajille sodan aikana näistäkö olet ylpeä
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:17:42Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:17:40Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:17:37Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 23.12.10 - klo:17:16Lainaus käyttäjältä: Oksa - 23.12.10 - klo:16:38niin, kyllä pikka´sen sylettää noi suuret puolueet kun niillä ei ole minkäänlaista älliä hoitaa maamme asiaa! ihan ***** vuoksi aion äänestää persut valtaan että nää stalinlinin periliset keksis että ei ihan mitä tahansa voi tehä ilman serausta! Kyll tää nyt on menny helekutin kummaksi, kun kohta koko Agronetin väki on samas puolueessa. Mä en oo No missä puolueessa sä sitten olisit jos kaikki muut olisivat siinä eräässä ja ainoassa maatalouden asiaa ajavassa puolueessa.Kansallisessa Kokoomuksessa Minä en taaskaan ymmärrä sitä miksi et osaa rehdisti kunnioittaa omaa vasemmistolaistaustaasi. Kokkarit eivät tunnetusti ole työväen asialla. Minun kumpikin vaari oli (korpi) kommunisteja on itse asiassa olen heidän saavutuksistaan ja teoistaan ylpeä.
Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:17:57Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:17:42Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:17:40Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:17:37Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 23.12.10 - klo:17:16Lainaus käyttäjältä: Oksa - 23.12.10 - klo:16:38niin, kyllä pikka´sen sylettää noi suuret puolueet kun niillä ei ole minkäänlaista älliä hoitaa maamme asiaa! ihan ***** vuoksi aion äänestää persut valtaan että nää stalinlinin periliset keksis että ei ihan mitä tahansa voi tehä ilman serausta! Kyll tää nyt on menny helekutin kummaksi, kun kohta koko Agronetin väki on samas puolueessa. Mä en oo No missä puolueessa sä sitten olisit jos kaikki muut olisivat siinä eräässä ja ainoassa maatalouden asiaa ajavassa puolueessa.Kansallisessa Kokoomuksessa Minä en taaskaan ymmärrä Ymmärrän sen.sitä miksi et osaa rehdisti kunnioittaa omaa vasemmistolaistaustaasi. Kokkarit eivät tunnetusti ole työväen asialla. Minun kumpikin vaari oli (korpi) kommunisteja on itse asiassa olen heidän saavutuksistaan ja teoistaan ylpeä.
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:17:42Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:17:40Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:17:37Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 23.12.10 - klo:17:16Lainaus käyttäjältä: Oksa - 23.12.10 - klo:16:38niin, kyllä pikka´sen sylettää noi suuret puolueet kun niillä ei ole minkäänlaista älliä hoitaa maamme asiaa! ihan ***** vuoksi aion äänestää persut valtaan että nää stalinlinin periliset keksis että ei ihan mitä tahansa voi tehä ilman serausta! Kyll tää nyt on menny helekutin kummaksi, kun kohta koko Agronetin väki on samas puolueessa. Mä en oo No missä puolueessa sä sitten olisit jos kaikki muut olisivat siinä eräässä ja ainoassa maatalouden asiaa ajavassa puolueessa.Kansallisessa Kokoomuksessa Minä en taaskaan ymmärrä Ymmärrän sen.sitä miksi et osaa rehdisti kunnioittaa omaa vasemmistolaistaustaasi. Kokkarit eivät tunnetusti ole työväen asialla. Minun kumpikin vaari oli (korpi) kommunisteja on itse asiassa olen heidän saavutuksistaan ja teoistaan ylpeä.
Viimeksi muokattu: 23.12.10 - klo:18:12 kirjoittanut Luomujussi
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:18:06Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 23.12.10 - klo:17:59Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:17:42Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:17:40Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:17:37Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 23.12.10 - klo:17:16Lainaus käyttäjältä: Oksa - 23.12.10 - klo:16:38niin, kyllä pikka´sen sylettää noi suuret puolueet kun niillä ei ole minkäänlaista älliä hoitaa maamme asiaa! ihan ***** vuoksi aion äänestää persut valtaan että nää stalinlinin periliset keksis että ei ihan mitä tahansa voi tehä ilman serausta! Kyll tää nyt on menny helekutin kummaksi, kun kohta koko Agronetin väki on samas puolueessa. Mä en oo No missä puolueessa sä sitten olisit jos kaikki muut olisivat siinä eräässä ja ainoassa maatalouden asiaa ajavassa puolueessa.Kansallisessa Kokoomuksessa Se sun puoluetoveri prikaatin kenraali laittoi taas joulukortin. Hyvä niin, en muita saanutkaan Paa osote tulemaan ni mäki lähetän jokos ikelle ja sauna-marjalle kortin laitoit
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:18:03Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:17:57Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:17:42Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:17:40Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:17:37Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 23.12.10 - klo:17:16Lainaus käyttäjältä: Oksa - 23.12.10 - klo:16:38niin, kyllä pikka´sen sylettää noi suuret puolueet kun niillä ei ole minkäänlaista älliä hoitaa maamme asiaa! ihan ***** vuoksi aion äänestää persut valtaan että nää stalinlinin periliset keksis että ei ihan mitä tahansa voi tehä ilman serausta! Kyll tää nyt on menny helekutin kummaksi, kun kohta koko Agronetin väki on samas puolueessa. Mä en oo No missä puolueessa sä sitten olisit jos kaikki muut olisivat siinä eräässä ja ainoassa maatalouden asiaa ajavassa puolueessa.Kansallisessa Kokoomuksessa Minä en taaskaan ymmärrä Ymmärrän sen.sitä miksi et osaa rehdisti kunnioittaa omaa vasemmistolaistaustaasi. Kokkarit eivät tunnetusti ole työväen asialla. Minun kumpikin vaari oli (korpi) kommunisteja on itse asiassa olen heidän saavutuksistaan ja teoistaan ylpeä.Minä nyt tällä kertaa siis ihan oikeasti tarkastelen asioita niistä lähtökohdista mistä vasemmistolaiset saivat työläisten ja koko kansan aseman nykyiselle tasolle.
Lainaus käyttäjältä: Lehtimäki - 23.12.10 - klo:18:05Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:17:57Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:17:42Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:17:40Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:17:37Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 23.12.10 - klo:17:16Lainaus käyttäjältä: Oksa - 23.12.10 - klo:16:38niin, kyllä pikka´sen sylettää noi suuret puolueet kun niillä ei ole minkäänlaista älliä hoitaa maamme asiaa! ihan ***** vuoksi aion äänestää persut valtaan että nää stalinlinin periliset keksis että ei ihan mitä tahansa voi tehä ilman serausta! Kyll tää nyt on menny helekutin kummaksi, kun kohta koko Agronetin väki on samas puolueessa. Mä en oo No missä puolueessa sä sitten olisit jos kaikki muut olisivat siinä eräässä ja ainoassa maatalouden asiaa ajavassa puolueessa.Kansallisessa Kokoomuksessa Minä en taaskaan ymmärrä sitä miksi et osaa rehdisti kunnioittaa omaa vasemmistolaistaustaasi. Kokkarit eivät tunnetusti ole työväen asialla. Minun kumpikin vaari oli (korpi) kommunisteja on itse asiassa olen heidän saavutuksistaan ja teoistaan ylpeä.sotien jälkeen useampi korpikommunisti tuomittiin maanpetturuudesta ja taisi osa niistä olla oppaana niille neuvostoteurastajille sodan aikana näistäkö olet ylpeä Sukulaisiaan ei voi valita... mun lähisukulaiseni - kuten oon täällä aiemminki kertonu - oli ns. "Terijoen hallituksen" jäsen... ja sukunimi ei ollu Anttila.
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:18:09Lainaus käyttäjältä: Lehtimäki - 23.12.10 - klo:18:05Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:17:57Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:17:42Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:17:40Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:17:37Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 23.12.10 - klo:17:16Lainaus käyttäjältä: Oksa - 23.12.10 - klo:16:38niin, kyllä pikka´sen sylettää noi suuret puolueet kun niillä ei ole minkäänlaista älliä hoitaa maamme asiaa! ihan ***** vuoksi aion äänestää persut valtaan että nää stalinlinin periliset keksis että ei ihan mitä tahansa voi tehä ilman serausta! Kyll tää nyt on menny helekutin kummaksi, kun kohta koko Agronetin väki on samas puolueessa. Mä en oo No missä puolueessa sä sitten olisit jos kaikki muut olisivat siinä eräässä ja ainoassa maatalouden asiaa ajavassa puolueessa.Kansallisessa Kokoomuksessa Minä en taaskaan ymmärrä sitä miksi et osaa rehdisti kunnioittaa omaa vasemmistolaistaustaasi. Kokkarit eivät tunnetusti ole työväen asialla. Minun kumpikin vaari oli (korpi) kommunisteja on itse asiassa olen heidän saavutuksistaan ja teoistaan ylpeä.sotien jälkeen useampi korpikommunisti tuomittiin maanpetturuudesta ja taisi osa niistä olla oppaana niille neuvostoteurastajille sodan aikana näistäkö olet ylpeä Sukulaisiaan ei voi valita... mun lähisukulaiseni - kuten oon täällä aiemminki kertonu - oli ns. "Terijoen hallituksen" jäsen... ja sukunimi ei ollu Anttila.http://keskustelu.suomi24.fi/node/9540785
Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:18:09Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:18:03Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:17:57Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:17:42Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:17:40Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:17:37Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 23.12.10 - klo:17:16Lainaus käyttäjältä: Oksa - 23.12.10 - klo:16:38niin, kyllä pikka´sen sylettää noi suuret puolueet kun niillä ei ole minkäänlaista älliä hoitaa maamme asiaa! ihan ***** vuoksi aion äänestää persut valtaan että nää stalinlinin periliset keksis että ei ihan mitä tahansa voi tehä ilman serausta! Kyll tää nyt on menny helekutin kummaksi, kun kohta koko Agronetin väki on samas puolueessa. Mä en oo No missä puolueessa sä sitten olisit jos kaikki muut olisivat siinä eräässä ja ainoassa maatalouden asiaa ajavassa puolueessa.Kansallisessa Kokoomuksessa Minä en taaskaan ymmärrä Ymmärrän sen.sitä miksi et osaa rehdisti kunnioittaa omaa vasemmistolaistaustaasi. Kokkarit eivät tunnetusti ole työväen asialla. Minun kumpikin vaari oli (korpi) kommunisteja on itse asiassa olen heidän saavutuksistaan ja teoistaan ylpeä.Minä nyt tällä kertaa siis ihan oikeasti tarkastelen asioita niistä lähtökohdista mistä vasemmistolaiset saivat työläisten ja koko kansan aseman nykyiselle tasolle.olihan se tuskallista maan asioiden hoito sotien jälkeen kun kommarit olivat lähes aina lakossa tai yllyttämässä lakkoon, muiden oli tehtävä työt
Lainaus käyttäjältä: Lehtimäki - 23.12.10 - klo:18:12Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:18:09Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:18:03Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:17:57Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:17:42Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:17:40Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:17:37Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 23.12.10 - klo:17:16Lainaus käyttäjältä: Oksa - 23.12.10 - klo:16:38niin, kyllä pikka´sen sylettää noi suuret puolueet kun niillä ei ole minkäänlaista älliä hoitaa maamme asiaa! ihan ***** vuoksi aion äänestää persut valtaan että nää stalinlinin periliset keksis että ei ihan mitä tahansa voi tehä ilman serausta! Kyll tää nyt on menny helekutin kummaksi, kun kohta koko Agronetin väki on samas puolueessa. Mä en oo No missä puolueessa sä sitten olisit jos kaikki muut olisivat siinä eräässä ja ainoassa maatalouden asiaa ajavassa puolueessa.Kansallisessa Kokoomuksessa Minä en taaskaan ymmärrä Ymmärrän sen.sitä miksi et osaa rehdisti kunnioittaa omaa vasemmistolaistaustaasi. Kokkarit eivät tunnetusti ole työväen asialla. Minun kumpikin vaari oli (korpi) kommunisteja on itse asiassa olen heidän saavutuksistaan ja teoistaan ylpeä.Minä nyt tällä kertaa siis ihan oikeasti tarkastelen asioita niistä lähtökohdista mistä vasemmistolaiset saivat työläisten ja koko kansan aseman nykyiselle tasolle.olihan se tuskallista maan asioiden hoito sotien jälkeen kun kommarit olivat lähes aina lakossa tai yllyttämässä lakkoon, muiden oli tehtävä työt Sodan jälkeen sotakorvaukset maksettiin ajallaan. Odotan nyt todistustasi siitä miten vasemmisto olisi toiminut työväen edun vastaisesti.Ja mun mielestä nykyinen , tosin jo aikaisemmin saavutettu työväestön asema on mahdollistanut nykyisen hyvinvointiyhteiskunnan.
Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:18:48Lainaus käyttäjältä: Lehtimäki - 23.12.10 - klo:18:12Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:18:09Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:18:03Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:17:57Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:17:42Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:17:40Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:17:37Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 23.12.10 - klo:17:16Lainaus käyttäjältä: Oksa - 23.12.10 - klo:16:38niin, kyllä pikka´sen sylettää noi suuret puolueet kun niillä ei ole minkäänlaista älliä hoitaa maamme asiaa! ihan ***** vuoksi aion äänestää persut valtaan että nää stalinlinin periliset keksis että ei ihan mitä tahansa voi tehä ilman serausta! Kyll tää nyt on menny helekutin kummaksi, kun kohta koko Agronetin väki on samas puolueessa. Mä en oo No missä puolueessa sä sitten olisit jos kaikki muut olisivat siinä eräässä ja ainoassa maatalouden asiaa ajavassa puolueessa.Kansallisessa Kokoomuksessa Minä en taaskaan ymmärrä Ymmärrän sen.sitä miksi et osaa rehdisti kunnioittaa omaa vasemmistolaistaustaasi. Kokkarit eivät tunnetusti ole työväen asialla. Minun kumpikin vaari oli (korpi) kommunisteja on itse asiassa olen heidän saavutuksistaan ja teoistaan ylpeä.Minä nyt tällä kertaa siis ihan oikeasti tarkastelen asioita niistä lähtökohdista mistä vasemmistolaiset saivat työläisten ja koko kansan aseman nykyiselle tasolle.olihan se tuskallista maan asioiden hoito sotien jälkeen kun kommarit olivat lähes aina lakossa tai yllyttämässä lakkoon, muiden oli tehtävä työt Sodan jälkeen sotakorvaukset maksettiin ajallaan. Odotan nyt todistustasi siitä miten vasemmisto olisi toiminut työväen edun vastaisesti.Ja mun mielestä nykyinen , tosin jo aikaisemmin saavutettu työväestön asema on mahdollistanut nykyisen hyvinvointiyhteiskunnan.työhön ryhtyivät maaseudun asukkaat metsässä ja tehtaissa sivuansioiden perässäsieltä se maksu tulikatseleppas niitä lakkotilastoja niiltä ajoilta
Lainaus käyttäjältä: Lehtimäki - 23.12.10 - klo:18:53Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:18:48Lainaus käyttäjältä: Lehtimäki - 23.12.10 - klo:18:12Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:18:09Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:18:03Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:17:57Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:17:42Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:17:40Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:17:37Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 23.12.10 - klo:17:16Lainaus käyttäjältä: Oksa - 23.12.10 - klo:16:38niin, kyllä pikka´sen sylettää noi suuret puolueet kun niillä ei ole minkäänlaista älliä hoitaa maamme asiaa! ihan ***** vuoksi aion äänestää persut valtaan että nää stalinlinin periliset keksis että ei ihan mitä tahansa voi tehä ilman serausta! Kyll tää nyt on menny helekutin kummaksi, kun kohta koko Agronetin väki on samas puolueessa. Mä en oo No missä puolueessa sä sitten olisit jos kaikki muut olisivat siinä eräässä ja ainoassa maatalouden asiaa ajavassa puolueessa.Kansallisessa Kokoomuksessa Minä en taaskaan ymmärrä Ymmärrän sen.sitä miksi et osaa rehdisti kunnioittaa omaa vasemmistolaistaustaasi. Kokkarit eivät tunnetusti ole työväen asialla. Minun kumpikin vaari oli (korpi) kommunisteja on itse asiassa olen heidän saavutuksistaan ja teoistaan ylpeä.Minä nyt tällä kertaa siis ihan oikeasti tarkastelen asioita niistä lähtökohdista mistä vasemmistolaiset saivat työläisten ja koko kansan aseman nykyiselle tasolle.olihan se tuskallista maan asioiden hoito sotien jälkeen kun kommarit olivat lähes aina lakossa tai yllyttämässä lakkoon, muiden oli tehtävä työt Sodan jälkeen sotakorvaukset maksettiin ajallaan. Odotan nyt todistustasi siitä miten vasemmisto olisi toiminut työväen edun vastaisesti.Ja mun mielestä nykyinen , tosin jo aikaisemmin saavutettu työväestön asema on mahdollistanut nykyisen hyvinvointiyhteiskunnan."""""työhön ryhtyivät maaseudun asukkaat metsässä ja tehtaissa""" sivuansioiden perässäsieltä se maksu tulikatseleppas niitä lakkotilastoja niiltä ajoilta Toi on nyt täyttä skeidaa. Kumpi mielestäsi mahdollisti sotakorvausten maksun, maalaisväestö vaiko tehdastyölaiset--------
Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:18:48Lainaus käyttäjältä: Lehtimäki - 23.12.10 - klo:18:12Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:18:09Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:18:03Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:17:57Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:17:42Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:17:40Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:17:37Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 23.12.10 - klo:17:16Lainaus käyttäjältä: Oksa - 23.12.10 - klo:16:38niin, kyllä pikka´sen sylettää noi suuret puolueet kun niillä ei ole minkäänlaista älliä hoitaa maamme asiaa! ihan ***** vuoksi aion äänestää persut valtaan että nää stalinlinin periliset keksis että ei ihan mitä tahansa voi tehä ilman serausta! Kyll tää nyt on menny helekutin kummaksi, kun kohta koko Agronetin väki on samas puolueessa. Mä en oo No missä puolueessa sä sitten olisit jos kaikki muut olisivat siinä eräässä ja ainoassa maatalouden asiaa ajavassa puolueessa.Kansallisessa Kokoomuksessa Minä en taaskaan ymmärrä Ymmärrän sen.sitä miksi et osaa rehdisti kunnioittaa omaa vasemmistolaistaustaasi. Kokkarit eivät tunnetusti ole työväen asialla. Minun kumpikin vaari oli (korpi) kommunisteja on itse asiassa olen heidän saavutuksistaan ja teoistaan ylpeä.Minä nyt tällä kertaa siis ihan oikeasti tarkastelen asioita niistä lähtökohdista mistä vasemmistolaiset saivat työläisten ja koko kansan aseman nykyiselle tasolle.olihan se tuskallista maan asioiden hoito sotien jälkeen kun kommarit olivat lähes aina lakossa tai yllyttämässä lakkoon, muiden oli tehtävä työt Sodan jälkeen sotakorvaukset maksettiin ajallaan. Odotan nyt todistustasi siitä miten vasemmisto olisi toiminut työväen edun vastaisesti.Ja mun mielestä nykyinen , tosin jo aikaisemmin saavutettu työväestön asema on mahdollistanut nykyisen hyvinvointiyhteiskunnan."""""työhön ryhtyivät maaseudun asukkaat metsässä ja tehtaissa""" sivuansioiden perässäsieltä se maksu tulikatseleppas niitä lakkotilastoja niiltä ajoilta
Hei!!.Kuka nyt rohkenee todella kiistää vasemmiston ansiot työlaisväestön aseman parantamisessa ja näin nykyisen hyvinvointiyhteiskuntamme luomisessa??