Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Maito on terveysjuoma  (Luettu 1574 kertaa)

ristoreipas

• Vieras
Vs: Maito on terveysjuoma
Minkähän vuoksi nämä tutkimustulokset tulevat maailmalta ,mutta suomessa  kaivaudutaan heti asemasodan juoksuhautoihin kansanterveyden nimissä . ;D

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
Pekka p#skan rasvasota on motisa ja pian lopusa ;D ja se jos mikä on kansanterveydelle hyväksi ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Sepedeus

• Vieras
http://www.iltasanomat.fi/terveys/Maidon%20juominen%20voi%20pelastaa%20henkesi/art-1288357846933.html
-No niin Sepe,mitäs tästä sanot ;D

Maitu on imeväisten ruokaa. Aivan mahotonta kuraa. Kuinka sitä kukaan voi oikeesti juoda. Piimä vielä menee.
Juustotkin on syötäviä,paitsi Valion. Niissä on tuo kepulaasuuden maku. Syksyllä tuli tää Pirkka turkkilainen jugurtti, Juustoportti valmistaa. Se on hyvää ;D

Että tämän minä sanon ;D

pötsjölööm

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Maito on mielenterveysjuoma
http://www.iltasanomat.fi/terveys/Maidon%20juominen%20voi%20pelastaa%20henkesi/art-1288357846933.html
-No niin Sepe,mitäs tästä sanot ;D

Maitu on imeväisten ruokaa. Aivan mahotonta kuraa. Kuinka sitä kukaan voi oikeesti juoda. Piimä vielä menee.
Juustotkin on syötäviä,paitsi Valion. Niissä on tuo kepulaasuuden maku. Syksyllä tuli tää Pirkka turkkilainen jugurtti, Juustoportti valmistaa. Se on hyvää ;D

Että tämän minä sanon ;D

Joo, mutta kummalla päällä?  ;D

simmo

• Vieras

Että tämän minä sanon ;D
[/quote]-kyllä Sepekin tietää,että suomalainen maito on maailman parasta,mutta ei voi vain tunnustaa >:(

Sepedeus

• Vieras

Että tämän minä sanon ;D
-kyllä Sepekin tietää,että suomalainen maito on maailman parasta,mutta ei voi vain tunnustaa >:(
[/quote]

Se on aivan sama mitä maitua se on ,kunhan ei oo Valiolaasta ;D