Isä,Sinä tiedät paremmin kuin minä,että olen tulossa vanhaksi. Suojele minua tulemasta liian puheliaaksi ja ajattelemasta,että minun on sanottava painava sananijoka asiassa ja joka tilanteessaVapauta minut halusta järjestellä toisten asioitaTee minusta ajatteleva ihminen Ei ärtyisä,eikä ylemmyydentuntoinen.Ottaen huomioon viisauteni laajan varastonon toki sääli olla kaikkea sitä käyttämättäMutta Isä,tiedäthänEttä haluan säilyttää muutaman ystävän loppuun saakkaPidä mieleni vapaanaloputtomien yksityiskohtien kertaamisestaJa anna siivet,joilla voin lentää suoraanasian ytimeenSinetöi huuleni vaikenemaan kaikista kivuista ja vaivoistajotka ovat lisääntymässäja joista puhuminen on sitä miellyttävämpäämitä pidemmälle vuoret vierivätAnna minun oppia se suurenmoinen asiaettä minäkin saatan erehtyä.Pidä minut suhteellisen lempeänäEn halua olla mikään pyhimyssillä sellaisten kanssa on vaikea eläämutta hapan vanha akkaon paholaisen aikaan saannos.Isä,tee minut viisaaksi,mutta älä anna minun tulla kaikkitietäväksi.Amen.[
Lainaus käyttäjältä: simmo - 18.12.10 - klo:10:44Isä,Sinä tiedät paremmin kuin minä,että olen tulossa vanhaksi. Suojele minua tulemasta liian puheliaaksi ja ajattelemasta,että minun on sanottava painava sananijoka asiassa ja joka tilanteessaVapauta minut halusta järjestellä toisten asioitaTee minusta ajatteleva ihminen Ei ärtyisä,eikä ylemmyydentuntoinen.Ottaen huomioon viisauteni laajan varastonon toki sääli olla kaikkea sitä käyttämättäMutta Isä,tiedäthänEttä haluan säilyttää muutaman ystävän loppuun saakkaPidä mieleni vapaanaloputtomien yksityiskohtien kertaamisestaJa anna siivet,joilla voin lentää suoraanasian ytimeenSinetöi huuleni vaikenemaan kaikista kivuista ja vaivoistajotka ovat lisääntymässäja joista puhuminen on sitä miellyttävämpäämitä pidemmälle vuoret vierivätAnna minun oppia se suurenmoinen asiaettä minäkin saatan erehtyä.Pidä minut suhteellisen lempeänäEn halua olla mikään pyhimyssillä sellaisten kanssa on vaikea eläämutta hapan vanha akkaon paholaisen aikaan saannos.Isä,tee minut viisaaksi,mutta älä anna minun tulla kaikkitietäväksi.Amen.[Nätti... koskettava - rauhaisaa Joulun aikaa Sinulle.