Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Terroristit  (Luettu 3856 kertaa)

emo-heikki

• Vieras
Terroristit
Ruotsissa asuu noin 200 rekisteröityä "terroristia" tai tämmöisen organisaation jäsentä, Ruotsin armeijan tiedusteluosasto kuuntelee niiden puheluita, mutta Ruotsin lait kieltävät näiden tietojen tai henkilöiden paljastamisen Säpölle, joka on Suomen Supoa vastaava organisaatio.

Onkohan noilla Ruotsalaisten tyhmyydellä mitään ylärajaa, mitä ne ei voisi ylittää ????

JoHaRa

• Vieras
Vs: Terroristit
Ei ole mitään rajaa  :D Tosin... ei Suomessakaan armeija ja poliisi vaihda tietoja keskenään.

Mutta miten tyhmää oli se kun: Se yksi ukko räjäytti itsensä just männä viikolla. Niin miksi sen tekemät tiedonannot yms. piti julkaista? Nyt kaikille "wanna be" terroristeille kerrottiin että Jihad on alkanut pohjoismaissa  ??? Eipä mene aikaa kun joku seuraava dorka jysäyttää oman telamiinansa joulukadulla..

Mun mieleistä tuollainen olisi pitänyt uutisoida aivan eri tavalla. Esim. että "pienimunainen ja homo impotentti teki säälittävän itsemurhan pommilla vain vaivoin siinäkin onnistuen". Eipä kannustaisi rikollisuuteen jos rikolliset nolattaisiin kunnolla  ???

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Esim. että "pienimunainen ja homo impotentti teki säälittävän itsemurhan pommilla vain vaivoin siinäkin onnistuen".

***Jonnumies kyseessä?  ;D
Kui mää ain olen paras?

JoHaRa

• Vieras
Esim. että "pienimunainen ja homo impotentti teki säälittävän itsemurhan pommilla vain vaivoin siinäkin onnistuen".

***Jonnumies kyseessä?  ;D

Tod.näk  :D

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Miks terroristin lyhenne on "tero"  ??? Onko mitään yhteyttä teromäniin  ???
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Teroman

Sanana

Kaunis

Oliko se jokin Terentnius entinenkin sankari hahmo josta nimi polveutuu

TEROrismi

on taitolaji
 :'(

ristoreipas

• Vieras
Ei ole mitään rajaa  :D Tosin... ei Suomessakaan armeija ja poliisi vaihda tietoja keskenään.

Mutta miten tyhmää oli se kun: Se yksi ukko räjäytti itsensä just männä viikolla. Niin miksi sen tekemät tiedonannot yms. piti julkaista? Nyt kaikille "wanna be" terroristeille kerrottiin että Jihad on alkanut pohjoismaissa  ??? Eipä mene aikaa kun joku seuraava dorka jysäyttää oman telamiinansa joulukadulla..

Mun mieleistä tuollainen olisi pitänyt uutisoida aivan eri tavalla. Esim. että "pienimunainen ja homo impotentti teki säälittävän itsemurhan pommilla vain vaivoin siinäkin onnistuen". Eipä kannustaisi rikollisuuteen jos rikolliset nolattaisiin kunnolla  ???

Ja lehdissä kerrottiin miksi pommi-isku meni pieleen . Seuraava isku onnistuukin räjähdetekniseltä osuudelta  takuuvarmasti.

JoHaRa

• Vieras
Ei ole mitään rajaa  :D Tosin... ei Suomessakaan armeija ja poliisi vaihda tietoja keskenään.

Mutta miten tyhmää oli se kun: Se yksi ukko räjäytti itsensä just männä viikolla. Niin miksi sen tekemät tiedonannot yms. piti julkaista? Nyt kaikille "wanna be" terroristeille kerrottiin että Jihad on alkanut pohjoismaissa  ??? Eipä mene aikaa kun joku seuraava dorka jysäyttää oman telamiinansa joulukadulla..

Mun mieleistä tuollainen olisi pitänyt uutisoida aivan eri tavalla. Esim. että "pienimunainen ja homo impotentti teki säälittävän itsemurhan pommilla vain vaivoin siinäkin onnistuen". Eipä kannustaisi rikollisuuteen jos rikolliset nolattaisiin kunnolla  ???

Ja lehdissä kerrottiin miksi pommi-isku meni pieleen . Seuraava isku onnistuukin räjähdetekniseltä osuudelta  takuuvarmasti.

Just näin  :o

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Jos minä olisin terroristi, en kyllä facebookissa etukäteen elvistelisi teolla, sen verran vanhanaikanen oon  :P
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

JoHaRa

• Vieras
Jos minä olisin terroristi, en kyllä facebookissa etukäteen elvistelisi teolla, sen verran vanhanaikanen oon  :P

Juu. Pitäisi ensin jysäyttää ja sitten vasta mennä FasektomiaBookkiin uudistuneella lookilla elvistelemään  ;D

emo-heikki

• Vieras
Nojoo, taitaa tällä Al-kaidallaki olla rekrytointi ongelmia, kun pitää kaikenlaisia töppösormia ottaa hommiin, jotka ei saa muita kuin ittensä hengiltä ????

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Terroristit alkio opistoon
Nojoo, taitaa tällä Al-kaidallaki olla rekrytointi ongelmia, kun pitää kaikenlaisia töppösormia ottaa hommiin, jotka ei saa muita kuin ittensä hengiltä ????

alkio opistoon sen imaamikoulutuksen lisäksi pommiallah koulutus :P

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Terroristit Sirola - opistoon...

Pikemminki Sirola-opistoon. Ja kouluttajaksi tämän maan kokenein tesantti...     ;)

entinen sirola opisto on nykyisin niin hieno paikka ettei siellä opi mitään

mutta kiljulle haiseva alkio opisto on hyvä paikka opinnoille,  sieltä
niitä  pellekepuja sikiää ;D ;D

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Terroristit Sirola - opistoon...

Pikemminki Sirola-opistoon. Ja kouluttajaksi tämän maan kokenein tesantti...     ;)

entinen sirola opisto on nykyisin niin hieno paikka ettei siellä opi mitään

mutta kiljulle haiseva alkio opisto on hyvä paikka opinnoille,  sieltä
niitä  pellekepuja sikiää ;D ;D
"Kiljulle haiseva Kiljava" rimmaa paremmin...     ;)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

SKF

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ei ole mitään rajaa  :D Tosin... ei Suomessakaan armeija ja poliisi vaihda tietoja keskenään.
.

Mun mieleistä tuollainen olisi pitänyt uutisoida aivan eri tavalla. Esim. että "pienimunainen ja homo impotentti teki säälittävän itsemurhan pommilla vain vaivoin siinäkin onnistuen". Eipä kannustaisi rikollisuuteen jos rikolliset nolattaisiin kunnolla  ???
Tai Ruattalaane avarsi p********käänsä kasapanoksella.
Tuulitunneli siirtyys toisehe maanosaha! ;D