Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Soini oli sanonut .....  (Luettu 7886 kertaa)

simmo

  • Vieras
Vs: Soini oli sanonut .....
Soini oli kuulemma kutsunut maataloustuottajia harrastelioiksi . Kuului sanoneen et maataloustukea pitää maksaa jotta voidaan harrastaa maatalouta Suomessa .

Olikos tosissaan en tiijä mutta ......
----------Osa on harrastelijoita, ja se on eu:n vika.Tiedän monta tilaa,joita ei viljelty ennen eu:ta,mutta nyt muka viljellään,koska saadaan sieltä tukea.Ei tartte uskoa kaikkea,mitä lehdet kirjoittaa,eikä varsinkaan irrallisiin lauseisiin.Se on niinkuin piru lukisi raamattua.

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: Totuus...

 harrasteviljelijät kustantakoot harrastelunsa itse = omasta lompsastaan.



myös VAPO luettakoon harraste viljeliäksi , suurimpia tuensaajia ??? ???

Totta .
[/quote]

Paitsi ettei vapo harrasta, kun ei itse tee helven viljelytoimia. Siinä on sen verran monta vaihetta, että tuet on jo matkalla poltettu, ennen kun helvet on uuniin saakka ajettu. Puumat syö osan, ja loput jää sitten... :-X No kuitenkin, kyse on siis samasta kun harrastaisi kalastusta ilman virveliä.

Aulis Anttila

  • Vieras
Pientä rajaa sentään...
----------Osa on harrastelijoita, ja se on eu:n vika.Tiedän monta tilaa,joita ei viljelty ennen eu:ta,mutta nyt muka viljellään,koska saadaan sieltä tukea.Ei tartte uskoa kaikkea,mitä lehdet kirjoittaa,eikä varsinkaan irrallisiin lauseisiin.Se on niinkuin piru lukisi raamattua.

Kyllä jonkun sortin rehellisyyttä sentään voisi harrastaa... Maalaisliitto, Kepu ja MTK tuhosivat Suomen maatalouden mahdollisuudet kehittyä kilpailukykyiseksi elinkeinoksi estämällä kaikki muutokset... ne tehtiin vasta v. -95 jälkeen... kun oli pakko  :o :o :o

Viimeksi muokattu: 12.12.10 - klo:14:21 kirjoittanut Aulis Anttila

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Pientä rajaa sentään...
----------Osa on harrastelijoita, ja se on eu:n vika.Tiedän monta tilaa,joita ei viljelty ennen eu:ta,mutta nyt muka viljellään,koska saadaan sieltä tukea.Ei tartte uskoa kaikkea,mitä lehdet kirjoittaa,eikä varsinkaan irrallisiin lauseisiin.Se on niinkuin piru lukisi raamattua.

Kyllä jonkun sortin rehellisyyttä sentään voisi harrastaa... Maalaisliitto, Kepu ja MTK tuhosivat Suomen maatalouden mahdollisuudet kehittyä kilpailukykyiseksi elinkeinoksi estämällä kaikki muutokset... ne tehtiin vasta v. -95 jälkeen... kun oli pakko  :o :o :o

väki pysyi töissä kiinni tuollatavalla,  puhdistappas  se hesan itäkeskus
maataloustöihin niin eivät tule posauttamaan sinua sinne ryssän helvettiin :P

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Osaajat...
Mahdollisesti... eihän sekulit osaa mitään ite tehdä... ei edes omia kakaroitaan itse
Niiiin, se(kin) piti ulkoistaa Kiinaan...     :'(    http://www.iltalehti.fi/viihde/200709196605958_vi.shtml
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Osaajat...
Mahdollisesti... eihän sekulit osaa mitään ite tehdä... ei edes omia kakaroitaan itse
Niiiin, se(kin) piti ulkoistaa Kiinaan...     :'(    http://www.iltalehti.fi/viihde/200709196605958_vi.shtml

Kiinasta ei kyllä yleensä tule laatutavaraa, tahtoo olla enempi sellaisen halpatuotanto tavaran tuottaja ...

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Osaajat...
Mahdollisesti... eihän sekulit osaa mitään ite tehdä... ei edes omia kakaroitaan itse
Niiiin, se(kin) piti ulkoistaa Kiinaan...     :'(    http://www.iltalehti.fi/viihde/200709196605958_vi.shtml

Kiinasta ei kyllä yleensä tule laatutavaraa, tahtoo olla enempi sellaisen halpatuotanto tavaran tuottaja ...
Nooh, kolomenkymmenen vuojen sisälä nähhään, onko nuista kiinalaisvahvistuksista kakolisekulisakin johtoon...     ;)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Osaajat...
Mahdollisesti... eihän sekulit osaa mitään ite tehdä... ei edes omia kakaroitaan itse
Niiiin, se(kin) piti ulkoistaa Kiinaan...     :'(    http://www.iltalehti.fi/viihde/200709196605958_vi.shtml

Kiinasta ei kyllä yleensä tule laatutavaraa, tahtoo olla enempi sellaisen halpatuotanto tavaran tuottaja ...

   Vaikee löytää enää elektroniikkaa joka ei olis tehty kiinassa, ainakin osittain.
Laadunvalvonta tulee sit suomesta. ;D