Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Soini oli sanonut .....  (Luettu 7884 kertaa)

mah

  • Vieras
Vs: Soini oli sanonut .....
Persuissa on se huono puoli että he "kalastavat tiukoilla verkoilla ja vaarallisilla vesillä". Minulle ei ole vielä valjennut se että miksi PerSut olisivat maatalouden puolella? Miksi populistinen puolue olisi näin pienen kansanryhmän asialla  ???

Miksi mikään puolue olisi? Kalliita ääniä  ???

Mikä on maatalousyrittäjän äänen hinta  ??? Sen voi laskea aika kalliiksi...

Huh  :o :o


Minulle ei oo ikinä mitään maksettu. :'( ??? :'( En oo edes älynnyt pyytää. :'( Paljonko Johara pitää äänellään hintaa?  ???:'( Lahjuksia olen kyllä saanut, minulla on jopa semmonen soinirintanappi. Ja pahvikahvia on saatu ja ilmapalloja joka puolueelta. Vasemman laidan puolueilta jopa tykkisoppaa. Mutta ei rahnaa tai fyrkkaa. :'( Ja mistä ehdokasparat edes tietäisi, paljonko kenenkin ääni maksaa? Kukaan ei ikinä ole sanonut ,että "älä helvetissä mua äänestä, mulla ei oo varaa." :'(

gutiguti

  • Vieras
Vs: Soini oli sanonut .....
Soinikin ehtii möläytellä itsensä maanpinnalle vielä komeasti. Oikeastaan ravin gallupfirman masinoimassa persujen kannatuspiikissä oli se hyvä puoli että saatiin epäterve aines ulos Suomen Keskustapuolueesta.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Soini oli sanonut .....
Soini on ihan oikeassa, tukea pitää maksaa jotta maataloutta voidaan euroopassa harrastaa ????

Neke

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2798
Vs: Soini oli sanonut .....
Soini oli kuulemma kutsunut maataloustuottajia harrastelioiksi . Kuului sanoneen et maataloustukea pitää maksaa jotta voidaan harrastaa maatalouta Suomessa .

Olikos tosissaan en tiijä mutta ......

sorkanhoitokin menee vironmiehille,  kannattaako sorkkiksen harrastaa.... :P
Meneekö ?  ;D ;D ;D
joko pian sen mitsun uusit, kai olet nähnyt virolaisten kaluston :P
Tottakai olen nähnyt .  8)

kerkeet oleen agrossa ja laskettelemaan alvia ;D ;D


Elä viihti kepudemaria sanan säiläl muiluttaa.
Menes runkkari töihis siitä .

Näin Soini oli sanonut .


Suaha se shit sorka tarkootti,lehmä beba.Ja naama.

SatuE

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 110
Vs: Soini oli sanonut .....
Kyllä maajussin ääni on kallis puolueesta tai ehdokkaasta riippumatta, kun lupaa jotakin maajussille ja saa yhden äänen, menettää samalla puheella ainakin kaksi ääntä muista ammattiryhmistä. Siinä se hinta on.

Neke

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2798
Vs: Soini oli sanonut .....
Kyllä maajussin ääni on kallis puolueesta tai ehdokkaasta riippumatta, kun lupaa jotakin maajussille ja saa yhden äänen, menettää samalla puheella ainakin kaksi ääntä muista ammattiryhmistä. Siinä se hinta on.

Olethan uskossasi myös vahva?

SatuE

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 110
Vs: Soini oli sanonut .....
Kyllä maajussin ääni on kallis puolueesta tai ehdokkaasta riippumatta, kun lupaa jotakin maajussille ja saa yhden äänen, menettää samalla puheella ainakin kaksi ääntä muista ammattiryhmistä. Siinä se hinta on.

Olethan uskossasi myös vahva?

Kyllä.
Kun toiselle kumartaa niin toiselle pyllistää. Ja kun viljelijöitä on vähän, on tosi uskaliasta luvata meille mitään. On eri puhua ympäripyöreitä maaseudusta kuin puhua viljelijöiden asioista.

sorkkis

  • Vieras
Vs: Soini oli sanonut .....
Aika harvoin tapaa maataloudessa harrastajia , viljanviljelyssä tietenkin mutta karjatalouden pyörittäminen on rankkaa , oli missä tukialueella hyvänsä .

Pigman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2912
Vs: Soini oli sanonut .....
Ei Soini pätkääkään välitä maaseudun ihmisistä johan sen kertoo lyöttäytyminen Demarien kylkeen. Kyllä meidän maaseudun ihmisten ainoa turva on äänestää Keskustaa joka ajaa kaikkien Suomalaisten asioita ammatista tai asuinpaikasta riippumasta.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Soini oli sanonut .....
Aika harvoin tapaa maataloudessa harrastajia , viljanviljelyssä tietenkin mutta karjatalouden pyörittäminen on rankkaa , oli missä tukialueella hyvänsä .
Oot sää sen sortin taistolaispunatatti ettei paremmasta väliä. ;D Jos olisit vaikka ruokinta-automaattien korjaaja, olis ihan eri äänikellossa..... ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Aulis Anttila

  • Vieras
Osaajat...
Aika harvoin tapaa maataloudessa harrastajia , viljanviljelyssä tietenkin mutta karjatalouden pyörittäminen on rankkaa , oli missä tukialueella hyvänsä .
Oot sää sen sortin taistolaispunatatti ettei paremmasta väliä. ;D Jos olisit vaikka ruokinta-automaattien korjaaja, olis ihan eri äänikellossa..... ;D

Mahdollisesti... eihän sekulit osaa mitään ite tehdä... ei edes omia kakaroitaan itse  ;D ;D ;D

Viimeksi muokattu: 11.12.10 - klo:22:45 kirjoittanut Aulis Anttila

minä-itte

  • Vieras
Vs: Soini oli sanonut .....
Ei Soini pätkääkään välitä maaseudun ihmisistä johan sen kertoo lyöttäytyminen Demarien kylkeen. Kyllä meidän maaseudun ihmisten ainoa turva on äänestää Keskustaa joka ajaa kaikkien Suomalaisten asioita ammatista tai asuinpaikasta riippumasta.

Just:

http://217.71.145.20/TRIPviewer/temp/TUNNISTE_KK_251_1998_fi.html

http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=11837.0

sorkkis

  • Vieras
Vs: Soini oli sanonut .....
Aika harvoin tapaa maataloudessa harrastajia , viljanviljelyssä tietenkin mutta karjatalouden pyörittäminen on rankkaa , oli missä tukialueella hyvänsä .
Oot sää sen sortin taistolaispunatatti ettei paremmasta väliä. ;D Jos olisit vaikka ruokinta-automaattien korjaaja, olis ihan eri äänikellossa..... ;D
No enpä tiijä . Tunnen punaisen ruokinta-automaattien korjaajan , demari on hän .  :D :D :D

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Soini oli sanonut .....
Vieläkö sillä on se ruosteen raiskaama olik nyt isuzu pakettiauto? Ruma kuin mikä kuitenkin?

nänninnyplääjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2954
Vs: Soini oli sanonut .....
Aika harvoin tapaa maataloudessa harrastajia , viljanviljelyssä tietenkin mutta karjatalouden pyörittäminen on rankkaa , oli missä tukialueella hyvänsä .
Oot sää sen sortin taistolaispunatatti ettei paremmasta väliä. ;D Jos olisit vaikka ruokinta-automaattien korjaaja, olis ihan eri äänikellossa..... ;D
No enpä tiijä . Tunnen punaisen ruokinta-automaattien korjaajan , demari on hän .  :D :D :D
[/quote

mikäs tossa oli väärää? jos oisin päätoiminen jauholakki ni liikut ois aika vähissä. mutta ku karjaa on ni tällä hetkllä on vaan "helpompaa"..
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut