. Muuten ihme juttu että suomi on kauttakulkumaa monelle aasian lennolle.
Lainaus käyttäjältä: rene - 10.12.10 - klo:09:48. Muuten ihme juttu että suomi on kauttakulkumaa monelle aasian lennolle.Venäjän kyljessä. Lähin kunnon lentokenttä Euroopassa Aasian näkövinkkelistä katsottuna.
Kun seuraavaksi lennetään aasiaan niin ehkä silloin onnistuu jo Air Balticilla. Muuten ihme juttu että suomi on kauttakulkumaa monelle aasian lennolle.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010120912842926_uu.shtmlFinnair keskittyy Aasian lentoihin.Suomalaiset lentopiiat joutavat kortistoon, yhden suomalaisen palkalla saa viisi kiinalaista.
Lainaus käyttäjältä: rene - 10.12.10 - klo:09:48Kun seuraavaksi lennetään aasiaan niin ehkä silloin onnistuu jo Air Balticilla. Muuten ihme juttu että suomi on kauttakulkumaa monelle aasian lennolle.Kato karttaa... ja otsikossa lisää
Lainaus käyttäjältä: minä-itte - 10.12.10 - klo:09:53Lainaus käyttäjältä: rene - 10.12.10 - klo:09:48. Muuten ihme juttu että suomi on kauttakulkumaa monelle aasian lennolle.Venäjän kyljessä. Lähin kunnon lentokenttä Euroopassa Aasian näkövinkkelistä katsottuna. "Kunnon"? Onhan lontoo tai amsterdam tietysti kauempana aasiasta mutta kai helsingin tasoisia kenttiä on tästä eteläänkin. Ainakin riga on kai muodostumassa sellaiseksi, vielä en ole käynyt tuolla vaan uutisia lähinnä olen seurannut. Uutisista voisi päätellä että finnair tulisi häviämään aasian lennoissa Airbalticille heti kättelyssä.
Sen vielä sanon ennen kun tästä lähden "pankolle makaamaan" että suomalaisten suonikohjujen takia ei kyllä kovin moni kauttakulkupaikaksi valitse helsinkiä ja yhtiöksi finnairia. Ei lentoemännyys tarvitsisikaan olla eläkevirka, jos ei jaksa niin sitten menee vaikka siivoamaan vessoja.
Viimeksi muokattu: 10.12.10 - klo:14:31 kirjoittanut Aulis Anttila
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 10.12.10 - klo:10:51Lainaus käyttäjältä: rene - 10.12.10 - klo:09:48Kun seuraavaksi lennetään aasiaan niin ehkä silloin onnistuu jo Air Balticilla. Muuten ihme juttu että suomi on kauttakulkumaa monelle aasian lennolle.Kato karttaa... ja otsikossa lisää No amerikasta katsoen tietysti osuu linjalle, en minä sillä. Mutta otappa helmitaulu esiin ja laske paljonko matka-aika lisääntyy tuhannen kilometrin tuntivauhdilla jos kahden toisistaan 16:sta tuhannen kilometrin päässä olevien pisteiden keskellä olevaa pistettä siirretään vaikka pari tuhatta kilometriä. Ja jos lisääntyy mielestäsi liikaa niin ota huomioon vielä tämän pallon kaarevuus. Tiesitkös muuten että matka pitenee lentokoneilla ihan käsittämättömästi kun lentävät niin korkealla Jos lentää maapallon ympäri ja pudottaisi lentokorkeuden viiteen kilometriin niin matkassa säästyisi 15km
Lainaus käyttäjältä: minä-itte - 10.12.10 - klo:08:29http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010120912842926_uu.shtmlFinnair keskittyy Aasian lentoihin.Suomalaiset lentopiiat joutavat kortistoon, yhden suomalaisen palkalla saa viisi kiinalaista. Lentoemäntien vanhassa sopimuksessa oli, että 2,4 kiinalasta sai olla. Finnair vaati kolmea. Vaikeaa pilkkoa noita kiinalaisia emoja.
Lainaus käyttäjältä: rene - 10.12.10 - klo:11:26Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 10.12.10 - klo:10:51Lainaus käyttäjältä: rene - 10.12.10 - klo:09:48Kun seuraavaksi lennetään aasiaan niin ehkä silloin onnistuu jo Air Balticilla. Muuten ihme juttu että suomi on kauttakulkumaa monelle aasian lennolle.Kato karttaa... ja otsikossa lisää No amerikasta katsoen tietysti osuu linjalle, en minä sillä. Mutta otappa helmitaulu esiin ja laske paljonko matka-aika lisääntyy tuhannen kilometrin tuntivauhdilla jos kahden toisistaan 16:sta tuhannen kilometrin päässä olevien pisteiden keskellä olevaa pistettä siirretään vaikka pari tuhatta kilometriä. Ja jos lisääntyy mielestäsi liikaa niin ota huomioon vielä tämän pallon kaarevuus. Tiesitkös muuten että matka pitenee lentokoneilla ihan käsittämättömästi kun lentävät niin korkealla Jos lentää maapallon ympäri ja pudottaisi lentokorkeuden viiteen kilometriin niin matkassa säästyisi 15km Toisaalta mitä pohjoisempana lennät, sitä lyhyempi on matka Euroopasta Aasiaan, pallo kun kaartuu niin että päiväntasaajalla matka on pisin ja pohjoisnavan lähellä lyhin ...Suomelle tulee pienoinen kilpailuetu matkassa, tosin taitaa ne eurooppalaisetkin yhtiöt koukata Suomen kautta kun sinne menevät.
Lainaus käyttäjältä: rene - 10.12.10 - klo:11:26Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 10.12.10 - klo:10:51Lainaus käyttäjältä: rene - 10.12.10 - klo:09:48Kun seuraavaksi lennetään aasiaan niin ehkä silloin onnistuu jo Air Balticilla. Muuten ihme juttu että suomi on kauttakulkumaa monelle aasian lennolle.Kato karttaa... ja otsikossa lisää No amerikasta katsoen tietysti osuu linjalle, en minä sillä. Mutta otappa helmitaulu esiin ja laske paljonko matka-aika lisääntyy tuhannen kilometrin tuntivauhdilla jos kahden toisistaan 16:sta tuhannen kilometrin päässä olevien pisteiden keskellä olevaa pistettä siirretään vaikka pari tuhatta kilometriä. Ja jos lisääntyy mielestäsi liikaa niin ota huomioon vielä tämän pallon kaarevuus. Tiesitkös muuten että matka pitenee lentokoneilla ihan käsittämättömästi kun lentävät niin korkealla Jos lentää maapallon ympäri ja pudottaisi lentokorkeuden viiteen kilometriin niin matkassa säästyisi 15km Auliksen helmitaulusta lienee tippunu helemet helevettihin Asia vaivasi minuakin joten laskin tuota itsekin, jos matka on 16 000 km ja suora linja vedetään 3000km mutkalle niin matka pitenee 16278:aan kilsaan ja lisäisi matka-aikaa vartin. Käytännössä matka menee pallon pintaa pitkin ja pysynee niinkin samana että on välilasku sitten espanjassa tai kreikassa niin matka aika lisääntyy tuosta niinkin vaatimattomasti kun alle NELJÄ MINUUTTIA.