Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe kupla puhkeamassa?  (Luettu 2183 kertaa)

Laki Luuk

• Vieras
kupla puhkeamassa?
Kiinalaisten ruokakori kallistunut
19.02.2008 12:06

Kuluttajahintojen nousu on kiihtynyt Kiinassa korkeimmalle tasolle yli 11 vuoteen.

Maan tilastoviranomaiset raportoivat, että inflaatio kipusi tammikuussa 7,1 prosenttiin. Inflaatiota kiihdyttivät etenkin lumimyrskyt, jotka hankaloittivat kuljetuksia ja tuhosivat satoja.

Hintojen kallistuminen näkyy etenkin kiinalaisten ruokakorissa. Elintarvikkeiden hinnat kohosivat vuodessa lähes 20 prosenttia. Esimerkiksi sianlihan hinta kallistui yli puolella vuoden takaisesta. Muissa hinnoissa nousu oli lievempää.

(MTV3-STT-Reuters)

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
Vs: kupla puhkeamassa?
Kyllä AuA riehaantuu jos/kun Suomesta aletaan viedä muitakin elintarvikkeita kuin maitojauhetta Kiinaan.

Terminator

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Kyllä AuA riehaantuu jos/kun Suomesta aletaan viedä muitakin elintarvikkeita kuin maitojauhetta Kiinaan.

No pitäähän meidän viedä sinne jotain kun kiinalaiset tuo puhelinoperaatorin suomeen
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

Aulis Anttila

• Vieras
Riehaannus

En riehaannu... kunhan ei viedä meidän kunnon ihmisten - veronmaksajien - rahoilla  ;D

Maitopoika

• Vieras
Herra A A käyttää kaiken aikaaa veronmaksajien rahoja  surffaillessaan keskustelukanavalla nimellä Agronet.Me muut maksamme itse nettikulut.

Aulis Anttila

• Vieras
Lässynlässyn
Herra A A käyttää kaiken aikaaa veronmaksajien rahoja  surffaillessaan keskustelukanavalla nimellä Agronet. Me muut maksamme itse nettikulut.

Onks sulla jotain sisäpiirin tietoo mun rahaliikenteestäni  ???  ???  ???  ::)  :o