Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Pienhake  (Luettu 5796 kertaa)

ijasja2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7117
Vs: Pienhake
Mulla on se varaajakin (2m3), mutta silti saa joka ilta mättää klapuja vaikka kuinka. Huomenna pitäis tulla pellettilöitä. Onhan ne kovasti kallistunu, mutta helpottaa mukavasti kun osankin talvea polttelee niitä. Kerkeää jopa käymään raktorkaupoilla välillä 8) Klapuhommien välillä ei kerkeä mihinkää

Tuolla perusteella klapilämmitys ois erittäinkin tarpeellinen monelle isännälle :P Jopa laskukoneen voittaisi ::)
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)

Mäksä

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 489
Vs: Pienhake
Mulla on se varaajakin (2m3), mutta silti saa joka ilta mättää klapuja vaikka kuinka. Huomenna pitäis tulla pellettilöitä. Onhan ne kovasti kallistunu, mutta helpottaa mukavasti kun osankin talvea polttelee niitä. Kerkeää jopa käymään raktorkaupoilla välillä 8) Klapuhommien välillä ei kerkeä mihinkää

Tuolla perusteella klapilämmitys ois erittäinkin tarpeellinen monelle isännälle :P Jopa laskukoneen voittaisi ::)

Kerkeää ne kesällä kuitenkin kaupoille. Minun taasen pitäis keretä talvella, muuten on keväällä onkelmia tiedossa :-X

peijooni

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 96
Vs: Pienhake
Nais väki pirtissä valitti klapi aikakaudella ei oo lämmintävettä!! stokeriin siirtyminen lopetti ton valituksen!!! :)
Ammattilainen vuodesta 1990:)

tissinkoittaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 189
Vs: Pienhake

Miksi käyttää hirveesti energiaa ja jauhaa puuta ?

Klapit palaa paremmin,,,,,,
 8)


Eikai ne sen paremmin pala, kun samaa puuta. Sitäpaitti kyllä se aina jossain vaiheessa talvea
alkaa kyrpimään viettää kaiket illat pannuhuoneessa mättämässä klapeja :P
Nii ja mökki alkaa kylmetä heti ku tuli sammuu pesästä

Ei taida ihan noinkaan olla. Vaikka ei olisi varaajaa niin yleensä kattilassa on vetoluukku, mitä säätämällä saa pesällisen kitumaan, vaikka illasta aamuun asti  :D Hakkeellakin on omat ongelmansa.
Vetolukuulla saa hyvin savupiipun tukkoon