Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Maastoliikennelaki  (Luettu 17968 kertaa)

Bentti

  • Vieras
Vs: Maastoliikennelaki

minä-itte

  • Vieras

Viimeksi muokattu: 02.12.10 - klo:20:40 kirjoittanut minä-itte

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: Maastoliikennelaki

minä-itte

  • Vieras

Viimeksi muokattu: 02.12.10 - klo:21:00 kirjoittanut minä-itte

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: Maastoliikennelaki
Tuota pakkolunastusta en kyllä ymmärrä minäkään. Kuitenkin aina sen verran ojanpenkkaa ja järvenjäätä käytettävissä, että ei kummoista mutkaa luulis reittiin tulevan.

Naturalis

  • Vieras
Vs: Maastoliikennelaki
Tuota pakkolunastusta en kyllä ymmärrä minäkään. Kuitenkin aina sen verran ojanpenkkaa ja järvenjäätä käytettävissä, että ei kummoista mutkaa luulis reittiin tulevan.
Kun reitistä tehdään virallinen niin se vaatii 8m uran jolle ei sitten maanomistajalla ole asiaa esim. metsätöitä tehdessä...

minä-itte

  • Vieras
Vs: Maastoliikennelaki
Tuota pakkolunastusta en kyllä ymmärrä minäkään. Kuitenkin aina sen verran ojanpenkkaa ja järvenjäätä käytettävissä, että ei kummoista mutkaa luulis reittiin tulevan.

Ämteekoo on paniikissa, lappilaisen vetäjänsä johdolla on kokenut ankaran jäsenkadon.

MTK yrittää nyt hankkia matkailuyrittäjiä riveihinsä, tuskin sekään onnistuu: ihmiset karttavat ämteekoolaista yrittäjää.

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: Maastoliikennelaki
Tuota pakkolunastusta en kyllä ymmärrä minäkään. Kuitenkin aina sen verran ojanpenkkaa ja järvenjäätä käytettävissä, että ei kummoista mutkaa luulis reittiin tulevan.
Kun reitistä tehdään virallinen niin se vaatii 8m uran jolle ei sitten maanomistajalla ole asiaa esim. metsätöitä tehdessä...

Ne meinaa jotta tulee reitille ruuhkaa kun kittilässä jouluna konsaan. Taitas tehdä nannaa tähän väliin oikeen vähä luminen, ja lämmin talvi  ;D

minä-itte

  • Vieras
Vs: Maastoliikennelaki
Tuota pakkolunastusta en kyllä ymmärrä minäkään. Kuitenkin aina sen verran ojanpenkkaa ja järvenjäätä käytettävissä, että ei kummoista mutkaa luulis reittiin tulevan.
Kun reitistä tehdään virallinen niin se vaatii 8m uran jolle ei sitten maanomistajalla ole asiaa esim. metsätöitä tehdessä...

Juu, ja kertakaikkinen korvaus pakkolunastuksessa on 150 €/km, MTK:n suosituksen mukaisesti.

minä-itte

  • Vieras
Vs: Maastoliikennelaki
Tuota pakkolunastusta en kyllä ymmärrä minäkään. Kuitenkin aina sen verran ojanpenkkaa ja järvenjäätä käytettävissä, että ei kummoista mutkaa luulis reittiin tulevan.
Kun reitistä tehdään virallinen niin se vaatii 8m uran jolle ei sitten maanomistajalla ole asiaa esim. metsätöitä tehdessä...

Ne meinaa jotta tulee reitille ruuhkaa kun kittilässä jouluna konsaan. Taitas tehdä nannaa tähän väliin oikeen vähä luminen, ja lämmin talvi  ;D

Silloin  ajetaan mönkijöillä, siitäkin on jo suunnitelmat Simonkadulla valmiina  >:( >:(

Naturalis

  • Vieras
Vs: Maastoliikennelaki
Kun reitistä tehdään virallinen niin se vaatii 8m uran jolle ei sitten maanomistajalla ole asiaa esim. metsätöitä tehdessä...
Ne meinaa jotta tulee reitille ruuhkaa kun kittilässä jouluna konsaan. Taitas tehdä nannaa tähän väliin oikeen vähä luminen, ja lämmin talvi  ;D
Silloin  ajetaan mönkijöillä, siitäkin on jo suunnitelmat Simonkadulla valmiina  >:( >:(
Tarttisko alkaa perustettavan yhtiön lukuun suunnittelemaan reittiä ja lupaa hakemaan Ely-keskukselta SIMOON? ;D

Herra Heinamaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4632
Vs: Maastoliikennelaki
Tuollainen reitti hankaloittaa puukuljetusta pahasti. Jos reitti on virallinen, niin sitä ei saa ilman erillislupaa katkaista/sulkea. Ajouran mennessä reitin poikki pitää ainakin laittaa reitille hyvät varoituskyltit, taata läpipääsy reittiä pitkin joka hetki sekä korjata/lumettaa risteyskohta kuljetuksen jälkeen. Enää et mene traktorilla reitin poikki katselemaan vaikkapa joulukuusta, jos maassa on hanki. Ainakin joudut reitin kohdalla häivyttämään jälkesi.

minä-itte

  • Vieras
Vs: Maastoliikennelaki
Ei muutakuin valitus EU-tuomioistuimeen!

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Maastoliikennelaki
Tuollainen reitti hankaloittaa puukuljetusta pahasti. Jos reitti on virallinen, niin sitä ei saa ilman erillislupaa katkaista/sulkea. Ajouran mennessä reitin poikki pitää ainakin laittaa reitille hyvät varoituskyltit, taata läpipääsy reittiä pitkin joka hetki sekä korjata/lumettaa risteyskohta kuljetuksen jälkeen. Enää et mene traktorilla reitin poikki katselemaan vaikkapa joulukuusta, jos maassa on hanki. Ainakin joudut reitin kohdalla häivyttämään jälkesi.



vähän jäin ihmettelemään tämänpäivän maataloustuottajain lehdessä
ollutta lausumaa että       nykyisenkin lain     perusteella on mahdollista
tuollaisia moottorikelkkareittejä   pakkolunastaa ???


onko tuo taas sellainen kepun hätäpaska slougan joka yritetään
saada  hokemalla voimaan :o