Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Plinin joulukalenteri  (Luettu 4865 kertaa)

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Plinin joulukalenteri
Onko kukaan saanut suklaakalenteria? ??? Minulla on vaan semmonen jossa on kuvia. :'(

Mul`lon sellainen suklaakalenteri! Talonmallinen, lukee että "ROHAN". Olin pettynyt kun "kakkosluukusta" ei tullutkaan mittään erikoista vaikka tällä palstalla on asiaa koko vuosi tiukasti mainostettukkin  :'(
Sulla varmaan tulee Jouluna sit suklaapukki tuhkaluukusta tahi savupiipusta  :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

JoHaRa

• Vieras
Onko kukaan saanut suklaakalenteria? ??? Minulla on vaan semmonen jossa on kuvia. :'(

Mul`lon sellainen suklaakalenteri! Talonmallinen, lukee että "ROHAN". Olin pettynyt kun "kakkosluukusta" ei tullutkaan mittään erikoista vaikka tällä palstalla on asiaa koko vuosi tiukasti mainostettukkin  :'(
Sulla varmaan tulee Jouluna sit suklaapukki tuhkaluukusta tahi savupiipusta  :D

Täytyy virkata alkkarit piikkilangasta.. Eli jos pukki tulee, niin tulkoon sitten mieluummin pari metriä kauempana  ;D

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Rare exports

Sulla varmaan tulee Jouluna sit suklaapukki tuhkaluukusta tahi savupiipusta  :D

Täytyy virkata alkkarit piikkilangasta.. Eli jos pukki tulee, niin tulkoon sitten mieluummin pari metriä kauempana  ;D
Vielä kerkee joo...Mene jonnekin myyjäisiin ja pyydä martoilta apua virkkaamiseen  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

JoHaRa

• Vieras
Vs: Rare exports

Sulla varmaan tulee Jouluna sit suklaapukki tuhkaluukusta tahi savupiipusta  :D

Täytyy virkata alkkarit piikkilangasta.. Eli jos pukki tulee, niin tulkoon sitten mieluummin pari metriä kauempana  ;D
Vielä kerkee joo...Mene jonnekin myyjäisiin ja pyydä martoilta apua virkkaamiseen  ;D

No... ennemmin pukki kuin lauma Marttoja  :'(

sirkussonni

• Vieras
Minulla on tuolla kylmiössä sellaane korikalenteri, jonka kyljessä tektinä Olvi.
Sisältönä siinä tosin 23 lonkeroo ja viimeisenä Bacardi.

Mulla oli yks joulu sellanen, jossa oli sattumanvaraisesti kaupan voimajuomahyllystä valittu 24 eri tuotetta. Kassa ei oikein ollut hyvillään, kun joutui jokaisen pullon korista nostamaan kassalle. Ihme vastenmielistä palvella :)

mah

• Vieras
"Rohan"? Ettei lindsilohan? Vai talon mallinen? Ja toisilla juomakoreja? Silti minulla on vain tuo osuuspankin luukkuversio. Johon pankkitäti on näköjään ujuttanut 15. ja 24. luukkuihin koronmaksu-ja lyhennyslappuja. :'(

JoHaRa

• Vieras
Miten muuten plinillä on pyyhkinýt alkukuun  ??? Ovatko nessut siis riittäneet  ???

Mä luulen että plini joutuu viettämään "tipattoman tammikuun" jos toteuttaa nämä uhkauksensa  :D

Viimeksi muokattu: 06.12.10 - klo:18:45 kirjoittanut JoHaRa

pötsjölööm

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Miten muuten plinillä on pyyhkinýt alkukuun  ??? Ovatko nessut siis rttiiäneet  ???

Mä luulen että plini joutuu viettämään "tipattoman tammikuun" jos toteuttaa nämä uhkauksensa  :D

Tuolla tahdilla tulee munaton pääsiäinen  ;D

KJL

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
   terve  täsä plini  (eli siis tino(
 eli siisollen
 hyvenpi ja kestävänpi rakastelia kon tinppa

nytten
tinolla  onkin senmoinen joulukalemteri
          ett
eka  päivänä  tino nasturoi vaan kerran

sitten

joulukuun tokapäivänä
 (eli siisollen tänäpä(
  tino sai nasturoida  2  kertaa

ja huomenna  tietty  3 kertaa

ett ninko joka päivänä saa
 yhen kerran enämpi ko eilen

ymmärsittekö+

ja sitte viimesenä  päivänä
 saa nauttia jouluntunnelmasta
       24  kertaa

Niin... mitenkäs plinin joulunodotus on sujunu kalenterin luukkuja availlessa?

Viimeksi paikalla:    15.12.10 - klo:08:32

Tainnu raasu joutua taas sairaalaan, jolloin hoitsut saa avata loput kalenterin luukut...
tethering holes to their concave windings