Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Häiriköitä...  (Luettu 7216 kertaa)

TyttöMaalta

  • Vieras
Häiriköitä...
....nämä vatun lehtikauppiaat !!!!!      :-\ :-X :P :( >:( :'(

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: Häiriköitä...
Miten niin? Se on aivan helppo panna luuri kiinni kun huomaa kuka siellä on!
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

TyttöMaalta

  • Vieras
Vs: Häiriköitä...
Miten niin? Se on aivan helppo panna luuri kiinni kun huomaa kuka siellä on!
Sepä se, ku niinkään ei vain pysty tekemään, vaan tulee aina kuunneltua se niiden litania ja sit yrittää perustella, et miksei tilaa, jne...

Aleksis Kivi

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 108
Vs: Häiriköitä...
No tilaa se lehti, niin ei ainakaan samasta soiteta kuin tarjousajan loppuessa. Something about Mary

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: Häiriköitä...
On niistä jotakin hyötyä. Kun lehden kestotilauksen pistää poikki, niin aivan varmasti viikon sisällä soittaavat, ja tarjoovat sitä reilulla alennuksella takaisin.  ;D

ristoreipas

  • Vieras
Vs: Häiriköitä...
On niistä jotakin hyötyä. Kun lehden kestotilauksen pistää poikki, niin aivan varmasti viikon sisällä soittaavat, ja tarjoovat sitä reilulla alennuksella takaisin.  ;D

Tuo pätee muihinkin kotitalouksien tilauksiin  ja onkin uskomatonta miten hinta alkaa tippumaan kun irtisanoo jonkun sopimuksen. ;D

Mä olen päässyt aika pitkälle rauhaan lehtikauppiaista kun olen muutaman kerran myyjän alkulitanioiden jälkeen sanonut ettei kannata jatkaa tuolla linjalla koska ilmaisia lehtiä ei ole ja  jotain pitää asiakkaan aina maksaa .
Jos ei usko tätä  kerralla ,niin luuri  vaan kiinni.
 
Harmi vaan, näin yleisellä tasolla ettei kohteliaisuus ja toisen kunnioittaminen ole hyve tänäpäivänä ,mutta jos myyjä ei usko puhetta  ensinmäisestä kiellosta niin muuta keinoa ei ole.

simmo

  • Vieras
Vs: Häiriköitä...
Kysyn ensin,mikä on asia.Sitten sanon kiitos ei.Mutta kyllä ne silti kohta soittaa uudelleen >:(

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Häiriköitä...
Miten niin? Se on aivan helppo panna luuri kiinni kun huomaa kuka siellä on!
Sepä se, ku niinkään ei vain pysty tekemään, vaan tulee aina kuunneltua se niiden litania ja sit yrittää perustella, et miksei tilaa, jne...

  Mulla on sulle hyvä neuvo joka toimii. Olen kokeillut. Kun huomaat, että kysymyksessä on puhelinmyyjä, laita puhelin hiljaa pöydälle sulkematta. Kun tunnin päästä otat sen ,niin kas kummaa ,tyyppi on poistunut.  ;D

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: Häiriköitä...
Miten niin? Se on aivan helppo panna luuri kiinni kun huomaa kuka siellä on!
Sepä se, ku niinkään ei vain pysty tekemään, vaan tulee aina kuunneltua se niiden litania ja sit yrittää perustella, et miksei tilaa, jne...
Joo, Mä arvasin tuon! Perkele mulle ei monesti soeta. Toesella kertaa jo sanon että anna olla viimenen kerta. Kyllä ne on ruksin numeron kohalle vetäneet. Muistakkaa millon viimeksi soetelleet. Saonalahti oli tiukka muija. Oli niin mukava likka, mutta sanoin viimein , että aivan turhaan soittelet, en vaiha liittymää.
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

simmo

  • Vieras
Vs: Häiriköitä...


  Mulla on sulle hyvä neuvo joka toimii. Olen kokeillut. Kun huomaat, että kysymyksessä on puhelinmyyjä, laita puhelin hiljaa pöydälle sulkematta. Kun tunnin päästä otat sen ,niin kas kummaa ,tyyppi on poistunut.  ;D
[/quote]-mun ukko on tossa hyvä ;D

Aleksis Kivi

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 108
Vs: Häiriköitä...


  Mulla on sulle hyvä neuvo joka toimii. Olen kokeillut. Kun huomaat, että kysymyksessä on puhelinmyyjä, laita puhelin hiljaa pöydälle sulkematta. Kun tunnin päästä otat sen ,niin kas kummaa ,tyyppi on poistunut.  ;D
-mun ukko on tossa hyvä ;D
[/quote]

Puhelinmyyjät ovat ihan tavallisia ihmisiä. Heille voi sanoa, jos ei ole itse jotenkin invalidisoitunut: "Ei kiitos", ja sulkea puhelimen. Kumpikin ovat tyytyväisiä, itse pääsit eroon ja puhelinmyyjä pystyi soittamaan seuraavalle.
On hyvä että ukkosi on hyvä edes jossain. Tosi rohkeaa käytöstä.

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: Häiriköitä...


  Mulla on sulle hyvä neuvo joka toimii. Olen kokeillut. Kun huomaat, että kysymyksessä on puhelinmyyjä, laita puhelin hiljaa pöydälle sulkematta. Kun tunnin päästä otat sen ,niin kas kummaa ,tyyppi on poistunut.  ;D
-mun ukko on tossa hyvä ;D

Puhelinmyyjät ovat ihan tavallisia ihmisiä. Heille voi sanoa, jos ei ole itse jotenkin invalidisoitunut: "Ei kiitos", ja sulkea puhelimen. Kumpikin ovat tyytyväisiä, itse pääsit eroon ja puhelinmyyjä pystyi soittamaan seuraavalle.
On hyvä että ukkosi on hyvä edes jossain. Tosi rohkeaa käytöstä.
[/quote]

Mutta kunei aina puhetta usko  ;D "Pistetäänkö annaa?" "EI "no mites alibia sitten?"aku ankkaa?" Jallu?"
Ja sitten kun ne nykyään on ottanut tavaksi aloittaa puhelun lepertelemällä, että "ihan ilosilla asioilla tässä soittelen, että täs olis ilmatteeksi tulossa puolen vuoden lehdet, siis ihan ilman rahaa....." ja tätä lässytystä kestää puoli tuntia, kunnes.. "eli ihan ilmanen, ei maksas kun 200 euroa."

TyttöMaalta

  • Vieras
Vs: Häiriköitä...
Kiitos neuvoista. Sehän siinä just on, et ku niitäkin pitäis kohdella, kuin ihmisiä...

Shrek

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1911
  • Quidquid Latine dictum sit, altum videtur
Vs: Häiriköitä...
Kiitos neuvoista. Sehän siinä just on, et ku niitäkin pitäis kohdella, kuin ihmisiä...

Puhelinmyyjäterroristeja saa rääkätä niin paljon kuin haluaa. Jos on tuohon hommaan ruvennut niin sitä saa mitä tilaa, prkl  >:(

Sama koskee kulkukauppiaita, jos ei ole etukäteen aikaa so*****, niin samantien saa jatkaa matkaa...
"Ajatelkaapa niitä kaikkia Fordin omistajia jotka eräänä päivänä haluavat oikean auton..."
 John Dodge, 1914

http://www.youtube.com/watch?v=vVXIK1xCRpY
http://www.youtube.com/watch?v=FMUf2qmSzvE

Jätkä

  • Vieras
Vs: Häiriköitä...
Kiitos neuvoista. Sehän siinä just on, et ku niitäkin pitäis kohdella, kuin ihmisiä...

Puhelinmyyjäterroristeja saa rääkätä niin paljon kuin haluaa. Jos on tuohon hommaan ruvennut niin sitä saa mitä tilaa, prkl  >:(

Sama koskee kulkukauppiaita, jos ei ole etukäteen aikaa so*****, niin samantien saa jatkaa matkaa...

Anteeksi, niin mitä sanoit?? On mukava sanoa pitkän myyntipuheen päätteeksi. Yleensä talletan "Älä vastaa" nimikkeen alle lehtimyyjän numerotiedot jos satun vahingossa vastaamaan. "Älä vastaa" soitto äänenä on hiljaisuutta niin sekään ei häiritse.