Elä Sepe kehtaa.. Tämä Hällähalakohan on ollunna lööpeissä kauan. Tottakae se on teheny puoluveen kannatus mielessä kaeken. Samoten Sonni. Viisasta manipuloentia. Vaekkei puhuta niin annetaan ymmärtää että päättäjät tekee huonoa politiikkaa.
Aina on sitä höynäytettävää sakkia. Muistutan taas Halameesta Ja Vennamolaesista. Varsinaesta pellesakkia,
Pelle ja pelle. Viisaita ajatuksia verrattuna moneen nykyiseen ministeriin tai kansanedustajaan:
Tony "Viikinki" Halme oli suomalainen kansanedustaja, nyrkkeilijä sekä viihdetaiteilija.
Lainauksia:
* "Meillä on lesbo presidentti, ja meillä on minä kansanedustajana. Kaikki näköjään voi olla mahdollista." [1]
* "Marja-Liisa Kirvesniemessä on pikkaisen mallia kaiken maailman nenärengasfeministeille, joiden ainoa saavutus elämässä on sadantonnin opintolaina, kammottavasti tupakalta löyhkäävä hengitys ja hermoromahduksen saaneet vanhemmat. Mutta niinhän se on. Näyttäkää mulle tyytyväinen feministi, niin mä näytän teille Jari Sillanpään tyttöystävän."
* "Somalimukulat uhoaa jo lehdissäkin, että ne on Stadin kovin jengi. Kyllä sen verran pitää meidän kasvavasta nuorisosta löytyä yritystä, että näytetään kuka on isäntä talossa. Jätetään se liiman imppaaminen vähän vähemmälle ja pannaan paikat kuntoon niin mummotkin uskaltaa taas liikkua steissillä..."
* "Jos kerran taiteilijaeläkettä myönnetään kaiken maailman savikukon pyörittäjille ja runon rustaajille joiden kippoja ja kirjoja on nähnyt ehkä viisi ihmistä, niin kyllä musta samalla tavalla pitäisi tukea entisiä urheilijoita. On ihan yhtä rankkaa treenata joka päivä 25 vuotta urheilua kuin puhallella vähän lavalla nuotteja paskatorveen tai sutia baskeri silmillä kännissä *****nkuvia tauluun."
* "Mitä hyötyä meille yleensä on koko Kiasmasta? Mä takaan sen, että jos mä väännän kunnon maissipaskat kattilaan ja lyön siihen propellin pystyyn ja vien sen yöllä salaa Kiasman näyttelyyn jonkun feministilesbotaiteilijan nimellä, niin siellä on helsinkiläiset taidekriitikot seuraavana päivänä lääpällään kehumassa että onpa uskomattoman hienoa taidetta."