supersteer ja jf 320 varustuksena. Loivia kaarroksia kestää ajaa mutta vähänkään jyrkemmissä lahmaa kasvustoa. Lahmaaminen alkaa jo paljon ennen kuin takarenkaat polkevat kasvustoa. Olisi mielenkiintoista nähdä käytännössä kuinka Valtran versio toimii. Supersteerillä on ainakin se hyvä puoli ettei kuljettajan tarvitse keskittyä nostolaitteen kääntelyyn erikseen vaan se toimii automaattisesti.
Tommonen LH-Link oli koeajossa kesällä, kyll se hienosti pelas eikä niittokone lahmannu. Toi oli se malli missä se seuraa automaattisesti etupyörien kääntymistä, ja siinä voi säätää erikseen millä suhteella kääntää etupyörien suhteen, ja voi vaikka poikkeuttaa keskikohdan sivuun.
Vähän jäi semmonen mieli jotta seuraavas konees pitäs tuollainen olla.