Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Panostus...  (Luettu 10934 kertaa)

pötsjölööm

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: Panostus...
Joo ei niitä enää kannata korjailla. Kaataa lattialle niin saa vakuutuksesta käsirahan uuteen ;)

No just. Kondensaattoreita, ja pätkä tinaa. ;D Konkka vika nykyään melkeinpä yleisin "tappaja", kun pitää olla halvanpaskoja komponentteja.

pötsjölööm

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
mutta kun sellainen pitää olla ihan vaan muille näyttämisen takia, ihan vaan elvistelyn takia.

Tjaa, meillä tuvassa vanha kuvaputkitelkkari, eikä uutta varmasti tule aivan lähivuosina  ;D

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
mutta kun sellainen pitää olla ihan vaan muille näyttämisen takia, ihan vaan elvistelyn takia.

Tjaa, meillä tuvassa vanha kuvaputkitelkkari, eikä uutta varmasti tule aivan lähivuosina  ;D

Mites kun mulla on 3 kpl kuvaputkitelkkuja käytössä, niin onko se elvistelyä  ??? Vai vaan tyhmää  :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

3070 E

• Vieras

Mites kun mulla on 3 kpl kuvaputkitelkkuja käytössä, niin onko se elvistelyä  ??? Vai vaan tyhmää  :D

Elvistelyä!! Mittaas ympäryysmitta ja mene sen jälkeen mittaamaan saman tuumaisesta taulutelkkarista ympäryysmitta, niin sitten tiedät kumpi on isompi...  ;D

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....

No voi teitä retroilijoita. Jos teillä crt-televisiot pelaa niin kai sitten digiboksin kautta nykyaikaiset TFT-näytöt.

simmo

• Vieras
Mulla 4-vuotta vanha läppäri ja hyvin näyttää vielä.Eikait ne ihan vuodessa hajoa???