Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ei s%%%%%na  (Luettu 1610 kertaa)

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ei s%%%%%na
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010111712719435_uu.shtml

Ny ne vetoaa vielä omaantuntoonkin.

Eihän kepuedustajilla ole edes sellaista.

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Ei s%%%%%na

käsitit väärin jutun,  eromuijalle ei kepun mukaan pidä maksaa mitään :P

työ tai huvi vuosia  laskematta ;D ;D

simmo

• Vieras

[/quote]
-----------Mun mielestä aikuiset voi keskenään tehdä testamentin omaisuuden jaosta.Jos tähän aletaan lakia suoltamaan,niin kohta jonku avopuolison kuoltua omaisuutta on havittelemassa puolikymmentä exavopuolisoa.
Miksi laki pitää tehdä joka asiaan.Eikö ihmiset voi itse elinaikanaan määrätä omaisuutensa jaosta >:( Vai ajatellaanko tässä,että tulee asianajajille töitä lisää? ???

Sepedeus

• Vieras

-----------Mun mielestä aikuiset voi keskenään tehdä testamentin omaisuuden jaosta.Jos tähän aletaan lakia suoltamaan,niin kohta jonku avopuolison kuoltua omaisuutta on havittelemassa puolikymmentä exavopuolisoa.
Miksi laki pitää tehdä joka asiaan.Eikö ihmiset voi itse elinaikanaan määrätä omaisuutensa jaosta >:( Vai ajatellaanko tässä,että tulee asianajajille töitä lisää? ???
[/quote]

Muistitko tehdä ehdon,"kolmannella osapuolella ei ole oikeutta tähän omaisuuteen", kun lahjoitit tilan jatkajalle.  ;D

Paalaaja

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Ja toisilla meistä ei ole mitään itsekritiikkiä...    8)

Perustettakoon sitten vaikka kaikille rimakauhuisille ja "tasa-arvo heteroille" mahdollisuus parisuhteen rekisteröintiin jos eivät uskalla avioliitoon mennä. Mutta tuo avoliiton osapuolten aseman vahvistaminen erotilanteessa, on kyllä niiiin kaukana vastuullisen ihmisen toimista ja oikeusvaltion perusteista että huimaa.

Kohta sitä on varmaan loppusuoralla osattomiksi jääneitä Paalaajankin oven takana jonossa saataviaan vaatimassa. Näitä jonkin aamun tynkään päättyneen lyhyehkön avoliitoksen osapuolia nimittäin.  :P

Slippin 'n sliding

simmo

• Vieras

Muistitko tehdä ehdon,"kolmannella osapuolella ei ole oikeutta tähän omaisuuteen", kun lahjoitit tilan jatkajalle.  ;D
[/quote]
-------------elä mua tyhmana piä. :o

Sepedeus

• Vieras

-------------elä mua tyhmana piä. :o
[/quote]

Kunhan kysäsin.  ;D